Econocom Group
TIP
Re: Econocom Group
Ik ga kiezen voor 4 euro en de rest in aandelen.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
ReteilP, als u wordt gecontacteerd door uw broker hieromtrent, wilt u dit dan hier eens laten weten a.u.b.?
Vooral de datum dat u de nieuwe Econocom-aandelen zult ontvangen, intereseert mij vooral.
Vooral de datum dat u de nieuwe Econocom-aandelen zult ontvangen, intereseert mij vooral.
Blijkbaar kunnen aandeelhouders Osiatis kiezen tussen:
1 aandeel Econocom + 4 euro
of 5 aandelen Econocom voor 3 aandelen Osiatis
of zelfs voor 10 euro aan cash.
1 aandeel Econocom + 4 euro
of 5 aandelen Econocom voor 3 aandelen Osiatis
of zelfs voor 10 euro aan cash.
hebt ge eigeniijk ook nog als klein extra'tje een Osiatis dividend binnengehaald?reteiP schreef:Ik ga kiezen voor 4 euro en de rest in aandelen.
>:D
Ja, hebt ze de dag voor de dividendknip gekocht aan 8.9 of zoiets.Panly schreef:hebt ge eigeniijk ook nog als klein extra'tje een Osiatis dividend binnengehaald?reteiP schreef:Ik ga kiezen voor 4 euro en de rest in aandelen.
Bedankt voor de tip nogmaals
Waarom daalt Econocom zoveel?
Momenteel heel de beurs kletsen aan het krijgen.Monrose schreef:Waarom daalt Econocom zoveel?
Zonder verder nieuws niet te veel van aantrekken.
Voila weer +5% vandaag.
Het openbaar bod is trouwens binnengekomen vandaag.
Ik heb gekozen voor ruilen in aandelen econocom omdat dit gewoon het interessantste is financieel.
Momenteel heb ik nog wat geld aan de zijlijn staan, dus geen behoefte om daar nog wat bij te doen.
Het openbaar bod is trouwens binnengekomen vandaag.
Ik heb gekozen voor ruilen in aandelen econocom omdat dit gewoon het interessantste is financieel.
Momenteel heb ik nog wat geld aan de zijlijn staan, dus geen behoefte om daar nog wat bij te doen.
Omzet in het derde kwartaal met 22 procent gestegen tov 7 procent in het eerste halfjaar.
Voornamelijk dankzij Osiatis
Doelstellingen voor het jaar worden bevestigd.
De langetermijnsdoelstellingen (150 miljoen winst binnen 5 jaar) komen overeen met een groei van minstens 20% op jaarbasis.
De beheerder van het dit jaar minder presterende ARPE pensioenspaarfonds (Petercam) liet ook verstaan volledig achter de keuze van Econocom te staan (één van de grotere nieuwe posities in zijn fonds), terwijl de positie in Thrombogenics werd afgebouwd. Algemeen werd de verhouding aandelen/obligaties vergroot.
Voornamelijk dankzij Osiatis
Doelstellingen voor het jaar worden bevestigd.
De langetermijnsdoelstellingen (150 miljoen winst binnen 5 jaar) komen overeen met een groei van minstens 20% op jaarbasis.
De beheerder van het dit jaar minder presterende ARPE pensioenspaarfonds (Petercam) liet ook verstaan volledig achter de keuze van Econocom te staan (één van de grotere nieuwe posities in zijn fonds), terwijl de positie in Thrombogenics werd afgebouwd. Algemeen werd de verhouding aandelen/obligaties vergroot.
Als we door de 6.55 geraken zou het wel eens snel kunnen gaan.
Dat is zonet gebeurdMicha3 schreef:Als we door de 6.55 geraken zou het wel eens snel kunnen gaan.
Mooi volume, nu al het gemiddelde dagvolume. Als we bij sluiting op 6,7 staan zal ik tevreden zijn. Serieuze brok nu op die 6,7
We zijn er al door!
Met een beetje volume kunnen we nu door de 7
@Zeezout i.v.m. uw reactie op forum EVS.
U bent fan van Econocom. Ik ook, maar Econocom betaalt wel geen hoge dividenden.
Uitzonderlijk wellicht dat u dan in Econocom zit? Hebt u nog aandelen in bezit die weinig dividend uitbetalen?
U bent fan van Econocom. Ik ook, maar Econocom betaalt wel geen hoge dividenden.
Uitzonderlijk wellicht dat u dan in Econocom zit? Hebt u nog aandelen in bezit die weinig dividend uitbetalen?