En tis al zover. Rabobank verlaagt rente met 0.20% naar 4%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: En tis al zover. Rabobank verlaagt rente met 0.20% naar 4%
Naar waar trekken jullie? Zit ook bij Rabo.
Termijnrek bij Argenta? Die is ook alweer gezakt vandaag. CE??? Betrouwbaar?
Termijnrek bij Argenta? Die is ook alweer gezakt vandaag. CE??? Betrouwbaar?
Ik zou nog even wachten, er gaan nog banken volgen die de rente gaan laten dalen. En ook de nieuwe spaarregeling die eraan komt zal één en ander doen veranderen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
+1JoBe schreef: Bij mij gaat het eigenlijk niet of Rabo nu juist of fout handelt, het gaat erom om zoveel mogelijk geld uit mijn spaarcenten te halen. Als Rabo zakt en een andere niet, dan verhuizen mijn centen, of Rabo nu goed/slecht is speelt eigenlijk geen rol.
Als je gewoonlijke benzinepomp plots duurder is dan die ernaast dan verander je toch ook? Maar dan zonder de eigenaar te gaan uitkafferen...
+1JurgenG schreef: Als je gewoonlijke benzinepomp plots duurder is dan die ernaast dan verander je toch ook? Maar dan zonder de eigenaar te gaan uitkafferen...

**off topic modus **JurgenG schreef:+1JoBe schreef: Bij mij gaat het eigenlijk niet of Rabo nu juist of fout handelt, het gaat erom om zoveel mogelijk geld uit mijn spaarcenten te halen. Als Rabo zakt en een andere niet, dan verhuizen mijn centen, of Rabo nu goed/slecht is speelt eigenlijk geen rol.
Als je gewoonlijke benzinepomp plots duurder is dan die ernaast dan verander je toch ook? Maar dan zonder de eigenaar te gaan uitkafferen...
En toch zie ik er nog veel tanken bij bemande Texaco, Shell, Q8, Total stations, terwijl die toch een cent of 10/liter duurder zijn dan een onbemand Esso Express station.
**off topic modus **
Gewoon switchen naar een bank die nu wel nog 4.25% geef, al zal het ook daar niet lang duren

Het was te verwachten. Rabobank was al geen ferme voorstander voor de 4,25%. Nu snel nog wat recupereren vanaf 5 december en en hun zak is terug wat meer gevuld.
Mijn geld zien ze voorlopig niet meer. Nog een geluk dat ik van de zomer een termijnrekening aan 5,2 % heb afgesloten voor (jammer genoeg maar) 2 jaar voor een niet onaardig bedragje.
Mijn geld zien ze voorlopig niet meer. Nog een geluk dat ik van de zomer een termijnrekening aan 5,2 % heb afgesloten voor (jammer genoeg maar) 2 jaar voor een niet onaardig bedragje.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Ik verwacht dat het zeker de moeite gaat zijn om je geld naar ABN Amro Direct invest overzet. Op korte en lange termijn verwacht ik dat deze meer interest gaat geven dan Rabobank.be.wrpint schreef: Heeft het eventueel zin om mijn geld over te schrijven naar ABN Amro Directinvest voor de rest van december, of verwachten jullie dat ABN binnen enkele uren/dagen gaat volgen met een gelijkaardige rentedaling?
Schiet niet op mij als ik ernaast zit.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
zij warre anders wel vragende partij om het plafond op te trekken..
ik ben echt wel teleurgesteld in die bank
credit europe ga ik men loon laten storten!
ik ben echt wel teleurgesteld in die bank
credit europe ga ik men loon laten storten!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Die hebben misschien 'n tankkaart van de werkgeverBartVW schreef: **off topic modus **
En toch zie ik er nog veel tanken bij bemande Texaco, Shell, Q8, Total stations, terwijl die toch een cent of 10/liter duurder zijn dan een onbemand Esso Express station.
**off topic modus **

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
In betere financiele tijden zou ik ook mijn spaarcentjes integraal versluizen (shoppen), maar spreiden blijft voor mij de boodschap. Ik haal dus niet alles, maar slecht een deel weg bij Rabobank en herzie permanent de verhoudingen over mijn verschillende rekeningen.