Ervaringen met Amazon.it ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ervaringen met Amazon.it ?
Hallo,
zijn er hier mensen die (positieve/negatieve) ervaringen hebben met Amazon.it?
Ik ben op zoek naar een artikel dat hier blijkbaar nergens te vinden is, geen enkele winkel, geen enkele webshop tenzij maanden wachttijd eer het geleverd wordt. Op de Italiaanse Amazon kan ik echter nog eentje op de kop tikken dat voorradig is en bovendien nog eens aan een voordelige prijs (20% goedkoper). Het artikel wordt bij Amazon.it wel aangeboden door een 'partner'.
Alleen gaan er voor mij iets te veel zwaailichten aan. Beschikbaar, via-via en ook nog eens goedkoop.
Iemand ervaringen met Amazon.it?
zijn er hier mensen die (positieve/negatieve) ervaringen hebben met Amazon.it?
Ik ben op zoek naar een artikel dat hier blijkbaar nergens te vinden is, geen enkele winkel, geen enkele webshop tenzij maanden wachttijd eer het geleverd wordt. Op de Italiaanse Amazon kan ik echter nog eentje op de kop tikken dat voorradig is en bovendien nog eens aan een voordelige prijs (20% goedkoper). Het artikel wordt bij Amazon.it wel aangeboden door een 'partner'.
Alleen gaan er voor mij iets te veel zwaailichten aan. Beschikbaar, via-via en ook nog eens goedkoop.
Iemand ervaringen met Amazon.it?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: Ervaringen met Amazon.it ?
Geen ervaring met Amazon.it, maar die "partner" hoeft op zich geen probleem te zijn. Vaak niche-spelers die hun webshop "uitbesteden" aan een grote speler. Win-win want de partner bereikt op die manier direct een groot publiek, en de webshop (amazon) breidt z'n gamma uit zonder zich logistiek te moeten bezighouden met low volume niche producten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Al een en ander besteld op Amazon.it.
Ik vergelijk (via een browser plugin) de prijzen op de Amazon sites van verschillende landen, en bestel daar waar ik de laagste prijs vind.
Scheelt soms flink wat.
Ik vergelijk (via een browser plugin) de prijzen op de Amazon sites van verschillende landen, en bestel daar waar ik de laagste prijs vind.
Scheelt soms flink wat.
Er zijn er verschillende, zal eens kijken dewelke ik gebruik wanneer ik thuis kom vanavond.Vilpu schreef:Welke is dat want dat is nu eens een interessant spaargidsweetje
Ook The camelizer en fakespot vind ik nuttige plugins.
in principe is geen probleem ,amazon neemt het geld van je kaart als het product gestuurd wordt.
Via via is mijns inziens wel te vertrouwen. Ons bedrijf is ook leverancier van amazon en wij merken dat ze hun leveranciers zelfs stimuleren om rechtstreeks naar de klant te sturen. Zoals hier al aangegeven is dit logistiek gezien veel efficiënter.
Ik zou het dus zonder problemen durven bestellen.
Ik zou het dus zonder problemen durven bestellen.
Er is hier een tijd terug een verhaal geweest over een aankoop in Italie.
Ging over een tafel (meubel) denk ik
misere,misere,misere,
Ging over een tafel (meubel) denk ik
misere,misere,misere,
Estate Guru believer.
Kiwi Amazon Prijsvergelijking (chrome extensie) is diewelke ik gebruik.
Laatst gewijzigd door savantas op 3 maart 2019, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Al gekocht via Amazon.es, .it, .de,....zowel verkocht door Amazon zelf als door partners. Geen noemenswaardige problemen, buiten dat het soms iets langer kan duren voor het aankomt maar dat is normaal.
Mijn ervaring is dat als het misloopt 99% kans is dat het bij de levering door DHL / DPD / PostNL / Bpost / ... / dan bij eender welke webwinkel...
Mijn ervaring is dat als het misloopt 99% kans is dat het bij de levering door DHL / DPD / PostNL / Bpost / ... / dan bij eender welke webwinkel...
Werken met kleinere bedrijven die de website delen en verkopen via het grote merk gebeurt ook bij bol.com of Amazon.uk.
Heel normaal in dat wereldje.
Kan je niet betalen met PayPal of creditcard en het op die manier verzekeren ?
Of kan je een tevredenheidsscore zien over die shop ?
Heel normaal in dat wereldje.
Kan je niet betalen met PayPal of creditcard en het op die manier verzekeren ?
Of kan je een tevredenheidsscore zien over die shop ?
Geen ervaring met . it
Wel met .de
Vaak zenden partners wel niet (gratis) naar België.
Laatst: pakje via partner van amazon.de niet ontvangen door fout Bpost. Was volgens hun afgeleverd. Klacht bij bpost. Verwezen mij door naar Amazon.de. In het Nederlands verder geholpen en het geld stond enorm snel terug op mijn rekening.
Was ik echt verbaasd van!
Nu ik heb in januari veel gekocht bij Amazon en net het goedkoopste artikel wordt via bpost geleverd en net daar loopt het mis.
Wel met .de
Vaak zenden partners wel niet (gratis) naar België.
Laatst: pakje via partner van amazon.de niet ontvangen door fout Bpost. Was volgens hun afgeleverd. Klacht bij bpost. Verwezen mij door naar Amazon.de. In het Nederlands verder geholpen en het geld stond enorm snel terug op mijn rekening.
Was ik echt verbaasd van!
Nu ik heb in januari veel gekocht bij Amazon en net het goedkoopste artikel wordt via bpost geleverd en net daar loopt het mis.
Beetje los van de oorspronkelijke vraag :
Waarom stuurt men je door naar Amazon ?
Dat is de klant van bpost die voor het pakket betaalt en de verzender kiest en contracteert.
Zij hebben aparte contactpersonen en infolijnen op maat. Het komt bij die reuzen vaak makkelijker en sneller in orde dan bij een particulier.
Verzendvoorwaarden en verzekering kunnen anders zijn dan bij een verzending tussen particulieren.
De verzender blijft verantwoordelijk voor alles tot de ontvanger het pakket effectief in handen heeft. De bestemmeling draagt geen verantwoordelijkheid en geen risico.
Waarom stuurt men je door naar Amazon ?
Dat is de klant van bpost die voor het pakket betaalt en de verzender kiest en contracteert.
Zij hebben aparte contactpersonen en infolijnen op maat. Het komt bij die reuzen vaak makkelijker en sneller in orde dan bij een particulier.
Verzendvoorwaarden en verzekering kunnen anders zijn dan bij een verzending tussen particulieren.
De verzender blijft verantwoordelijk voor alles tot de ontvanger het pakket effectief in handen heeft. De bestemmeling draagt geen verantwoordelijkheid en geen risico.
Inderdaad. Van de klantenservice van Amazon kunnen veel bedrijven iets leren. Geen discussie, je wordt op je woord gelooft en er wordt gewoon voor een oplossing gezorgd.
Ik gebruik bstore ook en koop meestal op amazon Duitsland. Soms op .fr of .it