Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
De app doet al een paar dagen raar. Hij toont niet de meest recentste transacties. Het scherm even naar beneden trekken verhelpt dit dan wel. Nog mensen dit fenomeen?
Update van mijn kant: via de app heb ik kosteloos een nieuwe kaart aangevraagd en ontvangen. Gisteravond heb ik die uitgeprobeerd aan een broodautomaat die mijn vorige kaart nooit aanvaardde, en de nieuwe kaart werkte meteen probleemloos.guest1605 schreef: ↑15 oktober 2025, 08:47 Vraagje aan mede-Keytraders: mijn echtgenote en ik hebben beiden een bankkaart van Keytrade, maar stellen vast dat contactloos betalen soms niet kan. Dit is bvb. het geval bij sommige frisdrankautomaten, maar erger nog: ook in de bussen van de Lijn (waar terugvallen op cash blijkbaar niet kan/mag). In de app heb ik de Kaartinstellingen nagekeken: alles staat aangevinkt (contactloos + zonder pincode < 150EUR). Bij klassieke betaalterminals zoals in de supermarkten e.d. werkt contactloos betalen zonder PIN wel.
Iemand dit al tegengekomen ?
zijn er onderhoudswerken bij Keytrade? gisteren en ook vandaag geraak ik niet ingelogd zowel op telefoon als pc.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Geen enkel probleem hier. 
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
'2fa'... gelukkig is er AI (art intel) die me uitlegt waar deze afkorting nu weer voor staat 
Sinds de laatste update van de app vandaag geraak ik ook niet meer ingelogd. Heeft soms wat tijd nodig. De telefoon opnieuw opstarten of de app opnieuw installeren kan helpen.
Pc heb ik nog niet geprobeerd.
Laatst gewijzigd door Samsara op 4 november 2025, 03:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorige week vrijdag opgebeld door de medewerker waaraan ik de melding maakte. Met aangeboden excuses en een dag later €0,35 op mijn rekening.EarthNvstr1 schreef: ↑11 oktober 2025, 23:50Tja, "correct is correct" zal de klantendienst wellicht ook zeggen als blijkt dat de vergissing toch 0,05 was ipv 0,35 als ze ooit deze case gaan willen behandelen.![]()
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ja, van mij ook een dikke proficiat hoor!
Je mag er trots op zijn dat je die bank even op zijn plaats hebt gezet.
Het kost wat tijd, maar dan heb je ook wat.
Gaan jullie het dit weekend vieren met een dinertje?
Voilà terug volledig on topic
: Heel tevreden over Keytrade. Ik heb iets vervelend voorgehad met verdachte transacties op mijn Visa Platinum. Vorige week werd er mij meer dan 3.000 euro keurig terugbetaald en dit in minder dan een week tijd nadat ik mijn aanvraag had ingediend. Nog iemand iets concreet of nuttigs over Keytrade zelf AUB?