Facturen energieleverancier
Re: Facturen energieleverancier
Ik zie deze topic nu pas.
Ik was ook nogal geschrokken toen ik die mail van eneco zag met mijn nieuwe tariefplan (nieuwe-tarief-elektriciteit-t26679.html)
Ik heb zo de indruk dat ze veel klanten gaan verliezen...
Ik was ook nogal geschrokken toen ik die mail van eneco zag met mijn nieuwe tariefplan (nieuwe-tarief-elektriciteit-t26679.html)
Ik heb zo de indruk dat ze veel klanten gaan verliezen...
Intussen hebben ze naar mij toe gereageerd en me overgezet naar "Zon en Wind Go". Met het 'nadeel' dat ik alles online moet doen. Het verschil met de afgelopen jaren is me daarmee niet bepaald duidelijk. O ja, dat ik die Comfortbonus verlies, dat ook. Nooit gebruikt.
Mij hebben ze achteraf ook nog opgebeld met een hele resem vragen...
-waarom ik bij hen wegga
-wie mijn nieuwe leverancier wordt
-hoe ik bij die leverancier terecht gekomen ben
-vanaf wanneer mijn nieuwe contract ingaat
na een vraag of 4-5 was ik het beu en zei ik dat ik niet van plan was om een hele enquête via de telefoon af te handelen ivm mijn overstap waarop ik het antwoord kreeg dat ik precies vastberaden was en ze mij succes wensten bij mijn nieuwe leverancier... Ik vermoed dat ze mij ook nog wilden aan nieuw tarief aanbieden of zo maar doe dat dan meteen en stel niet eerst een boel vragen die er niet toe doen. De kans is toch klein dat ik erop zou ingegaan zijn want ik hou niet van die praktijken waar er altijd wel iets te regelen valt als je maar klaagt of dreigt te vertrekken en je anders in het zak gezet wordt.
-waarom ik bij hen wegga
-wie mijn nieuwe leverancier wordt
-hoe ik bij die leverancier terecht gekomen ben
-vanaf wanneer mijn nieuwe contract ingaat
na een vraag of 4-5 was ik het beu en zei ik dat ik niet van plan was om een hele enquête via de telefoon af te handelen ivm mijn overstap waarop ik het antwoord kreeg dat ik precies vastberaden was en ze mij succes wensten bij mijn nieuwe leverancier... Ik vermoed dat ze mij ook nog wilden aan nieuw tarief aanbieden of zo maar doe dat dan meteen en stel niet eerst een boel vragen die er niet toe doen. De kans is toch klein dat ik erop zou ingegaan zijn want ik hou niet van die praktijken waar er altijd wel iets te regelen valt als je maar klaagt of dreigt te vertrekken en je anders in het zak gezet wordt.
Kies voor de formule "zon, zee en strand", veel minder zorgen!Fakkel schreef: ↑6 augustus 2019, 11:33 Intussen hebben ze naar mij toe gereageerd en me overgezet naar "Zon en Wind Go". Met het 'nadeel' dat ik alles online moet doen. Het verschil met de afgelopen jaren is me daarmee niet bepaald duidelijk. O ja, dat ik die Comfortbonus verlies, dat ook. Nooit gebruikt.
Aja en soms heb je wel ook een beetje wind