Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Wel, die vrouw die koopt een nieuw paar schoenen omdat zij vindt dat zij voor haar man goed voor de dag moet blijven komen, want de dag dat zij niet meer aantrekkelijk genoeg is, kan de man afbollen, en dan blijft de vrouw achter met de kroost en het huishouden en de schulden en de kopzorgen en nog veel meer. Dus die paar schoenen zijn zowat de beste investering - zeg maar belegging - die er bestaat in de duurzame toekomst van het gezin.the_bishop schreef: ↑8 januari 2026, 21:02![]()
![]()
![]()
Lachwekkend….
Anderzijds wel raar dat er zich niet meer vrouwen, de uitzonderingen hier niet meegerekend, met geldzaken als beleggen bezighouden.
Vrouwen zijn best intelligent, vroeger volwassen dan mannen en dergelijke… en toch blijkbaar weinig geinteresseerd in beleggen.
Hoe komt dat?
Een verklaring is uiteraard van nature. Geld is namelijk niks meer dan een beschaafd substituut van de jachtbuit van de oermens. Voeding en kleding, je koopt het nu via de omweg van geld. Vroeger bracht de man het via jacht tot bij de vrouw die in de grot bleef, die zorgde eigenlijk dat er geld binnenkwam. De vrouw deed het op.
Dat laatste heb ik al vaak ondervonden. Als men mij een som geld geeft en zegt doe er iets goeds mee, denk ik… OK ik beleg het en laat het aangroeien![]()
Geef ik mijn vrouw een som geld om er iets goeds mee te doen eindigt het in een paar schoenen.
Vrouwen zijn best intelligent, vroeger volwassen dan mannen en dergelijke…
wordt dus:
Vrouwen zijn best intelligent, veel vooruitziender en slimmer dan mannen… ze zeggen het alleen niet vaak genoeg... maar het zal hun een zorg wezen, laat die bullebakken maar neuten... after all we rule the family
Dat er weinig vrouwen zijn op SG is ten dele ook al verklaarbaar door - noem het Trumpiaans gedoe - waardoor ze ten slotte weggejaagd worden:
Re: De Beurs vandaag part 2
Bericht door KleineSpaarder » 7 december 2025, 19:08
karine schreef: ↑7 december 2025, 16:43
KleineSpaarder schreef: ↑7 december 2025, 14:57
Misschien is Karine CEO van bpost
Ze/hij spreekt als een man, denkt als een man, kwaakt als een man, loopt als een man, dus is ze/hij ....
...
en zo ging het verder
...
En zo verdween Karine met de noorderzon
Re: De Beurs vandaag part 2
Bericht door KleineSpaarder » 7 december 2025, 19:08
karine schreef: ↑7 december 2025, 16:43
KleineSpaarder schreef: ↑7 december 2025, 14:57
Misschien is Karine CEO van bpost
Ze/hij spreekt als een man, denkt als een man, kwaakt als een man, loopt als een man, dus is ze/hij ....
...
en zo ging het verder
...
En zo verdween Karine met de noorderzon
En wie houdt de trollen in leven denk je? Jullie en de mod. Als het loopt als een trol, gromt als een trol en stinkt als een trol, dan is het meestal een trol.
Het feit dat een mod dergelijke persoonlijke aanvallen door een trol op een gewaardeerd lid zomaar laat passeren zegt genoeg over de mod zelf. Waardeloos.
Het zijn niet alleen de vrouwen die weglopen, ook veel gewaardeerde mannen zijn weg of komen nog amper posten.
Het feit dat een mod dergelijke persoonlijke aanvallen door een trol op een gewaardeerd lid zomaar laat passeren zegt genoeg over de mod zelf. Waardeloos.
Het zijn niet alleen de vrouwen die weglopen, ook veel gewaardeerde mannen zijn weg of komen nog amper posten.
Dat mevrouw Bischops haar geld verspild aan schoenen betekent niet dat alle vrouwen zo zijn.
- VincentVega
- VIP member

Ik zie een patroon …
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
https://www.practicali.be/blog/geindexe ... en-aj-2027
De regering is van plan de belastingen te verhogen voor wie 4 of meer kinderen ten laste heeft. Op termijn is de toeslag op de belastingvrije som gelijk voor elk kind ten laste. Ik vind dat een goede zaak.
De regering is van plan de belastingen te verhogen voor wie 4 of meer kinderen ten laste heeft. Op termijn is de toeslag op de belastingvrije som gelijk voor elk kind ten laste. Ik vind dat een goede zaak.
Belastingen die niet door jezelf betaald moeten worden zijn altijd een goed idee.
Bron: het internet.
Stel je dan voor om die belasting te generaliseren (dus in te voeren voor iedereen), of een andere belasting in te voeren om de gederfde inkomsten te compenseren?
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Veel gederfde inkomsten zijn er niet bij het schrappen van die maatregel. Het is een koterij.
Koterijen moet je afbreken.
Koterijen moet je afbreken.
- VincentVega
- VIP member

Je weet wat “een kwart” betekent?Moneyking schreef: ↑Gisteren 18:34 https://www.hln.be/economie/al-kwart-va ... ~a4f813eb/
Van uitkering naar,....een andere uitkering.
Juist, 25% heeft een leefloon aangevraagd (“aangevraagd” betekent nog niet “toegekend gekregen”).
Dus 75% van de geschorste werklozen heeft geen leefloon aangevraagd.
Op een week tijd al 25% vind ik redelijk verontrustend ja.
- VincentVega
- VIP member

Als ik zonder inkomen zou vallen zou ik zelfs geen week wachten …