Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Zoals de meeste dames overigens…
- VincentVega
- VIP member

Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
Ehhh, bent u er aan geholpen, zoals men dat in de betere kringen noemt?
De vraag die ook heerst is wat jij eigenlijk bent
Wie oplet weet dat Brembos een hoogst respectabele dame is.
Maar ja, opletten als je elkaar de ganse dag zit te verwijten, daartoe komen ze zelfs niet meer.
Maar ja, opletten als je elkaar de ganse dag zit te verwijten, daartoe komen ze zelfs niet meer.
- VincentVega
- VIP member

Wie oplet weet dat Brembos beweert dat hij/zij een dame is.
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
Daar is toch niks mis mee? Petra De Sutter is ook een dame die zich blijkbaar met fake quotes bezig houdtVincentVega schreef: ↑8 januari 2026, 17:56 Wie oplet weet dat Brembos beweert dat hij/zij een dame is.![]()
Blijkbaar is intelligente geen vereiste om rector of minister te worden.
Hoe dwaas kun je zijn om een speech deels te laten schrijven door AI en in diezelfde speech te waarschuwen voor AI
https://www.hln.be/gent/krijgen-ai-cita ... ~a4ccfd80/
Hoe dwaas kun je zijn om een speech deels te laten schrijven door AI en in diezelfde speech te waarschuwen voor AI
https://www.hln.be/gent/krijgen-ai-cita ... ~a4ccfd80/
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Dat klopt.
Brembos is gewoon iemand die geen kl*ten aan z’n lijf heeft
… zoals hij ook zelf erkent.
Daar is ook niks mis mee, die mensen mogen er ook zijn.
Brembos doet af en toe wel een jurkje aan met jaaratels.
Maar opnieuw…
Die mensen mogen er ook zijn.
Of er iets mis mee is moet je zelf maar beoordelen
Wat een topic, man man man
In het Eiland oreerde Wim Opbrouck (Franky) op een bepaalt moment met luide stem "ZEVER GEZEVER!"
In het Eiland oreerde Wim Opbrouck (Franky) op een bepaalt moment met luide stem "ZEVER GEZEVER!"
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik zou van beiden toch liever de genetische test zien voor de zekerheidvortex schreef: ↑8 januari 2026, 18:40Daar is toch niks mis mee? Petra De Sutter is ook een dame die zich blijkbaar met fake quotes bezig houdtVincentVega schreef: ↑8 januari 2026, 17:56 Wie oplet weet dat Brembos beweert dat hij/zij een dame is.![]()
![]()
Tot dan… geen gewichtheffen voor Brembos en De Sutter om de competitie niet te vervalsen.
50% is hier dame neem ik aan. Trump vertelt heel de dag leugens dus die paar pijnlijke foutjes neem ik mevrouw De Sutter niet echt kwalijk.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Lachwekkend….
Anderzijds wel raar dat er zich niet meer vrouwen, de uitzonderingen hier niet meegerekend, met geldzaken als beleggen bezighouden.
Vrouwen zijn best intelligent, vroeger volwassen dan mannen en dergelijke… en toch blijkbaar weinig geinteresseerd in beleggen.
Hoe komt dat?
Een verklaring is uiteraard van nature. Geld is namelijk niks meer dan een beschaafd substituut van de jachtbuit van de oermens. Voeding en kleding, je koopt het nu via de omweg van geld. Vroeger bracht de man het via jacht tot bij de vrouw die in de grot bleef, die zorgde eigenlijk dat er geld binnenkwam. De vrouw deed het op.
Dat laatste heb ik al vaak ondervonden. Als men mij een som geld geeft en zegt doe er iets goeds mee, denk ik… OK ik beleg het en laat het aangroeien
Geef ik mijn vrouw een som geld om er iets goeds mee te doen eindigt het in een paar schoenen.