Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Terug on topic. VOKA staat alweer te bedelen/blijten voor een indexsprong. Wetende dat VOKA in de binnenzak zit van De Wever, belooft dat weeral niet veel goeds voor de gewone man.
Alles wat VOKA vraagt komt erdoor. De Wever, de notoire dweil van VOKA. Heeft VOKA niet meer inhoud dat ze elke krisis direct op de gewone man moeten afwimpelen? Triestige bende.
Alles wat VOKA vraagt komt erdoor. De Wever, de notoire dweil van VOKA. Heeft VOKA niet meer inhoud dat ze elke krisis direct op de gewone man moeten afwimpelen? Triestige bende.
Het echte probleem( of eerder:fenomeen?) is dat politici tegenwoordig meestal slechts charismatisch moeten zijn.
Ik vind persoonlijk dat Belgie best trots mag zijn op iemand als Bart de Wever, in deze.tijden...en dit komt uit een links bakkes, nog wel....eerder centrum, maar toch!...ik kan niet ontkennen dat BDW een politicus van de eerste rang is...
Ik vind persoonlijk dat Belgie best trots mag zijn op iemand als Bart de Wever, in deze.tijden...en dit komt uit een links bakkes, nog wel....eerder centrum, maar toch!...ik kan niet ontkennen dat BDW een politicus van de eerste rang is...
- VincentVega
- VIP member

Blijten … krisis … het niveau op dit forum zakt met de seconde.chesini schreef: ↑Vandaag 15:37 Terug on topic. VOKA staat alweer te bedelen/blijten voor een indexsprong. Wetende dat VOKA in de binnenzak zit van De Wever, belooft dat weeral niet veel goeds voor de gewone man.
Misschien wordt het tijd om afscheid te nemen en mij op andere fora te focussen …
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Onze schoolmeester, meneer Vega heeft het vandaag weer moeilijk gehad in zn klasje, tjonge wat waren de kindjes weer gemeen...gelukkig genoeg is er nog een forum om wat te komen zeiken! Oeps een "vuil" woord. Om te blijten jong!VincentVega schreef: ↑Vandaag 20:19Blijten … krisis … het niveau op dit forum zakt met de seconde.chesini schreef: ↑Vandaag 15:37 Terug on topic. VOKA staat alweer te bedelen/blijten voor een indexsprong. Wetende dat VOKA in de binnenzak zit van De Wever, belooft dat weeral niet veel goeds voor de gewone man.
Alles wat VOKA vraagt komt erdoor. De Wever, de notoire dweil van VOKA. Heeft VOKA niet meer inhoud dat ze elke krisis direct op de gewone man moeten afwimpelen? Triestige bende.![]()
![]()
![]()
Misschien wordt het tijd om afscheid te nemen en mij op andere fora te focussen …