Financiële planning / Bescherming van vermogen
-
pattataolivia
- Sr. Member

Re: Financiële planning / Bescherming van vermogen
Ik heb letterlijk gewoon 0.0 begrepen van Nietsje haar posts. Nietsje begreep ik daar van. Chinees is nog eenvoudiger te ontrafelen. Dat zijn immers geen willekeurige woorden in een totaal willekeurige volgorde.
'United in diversity' - E.U.
-
anonymous9
Vergeet de °bollekes° nietiejoor schreef:Ach Nietsje .... -- >
/*
[[
als je / u nu / heden / op dit ogenblik of straks / later
heengaat / vaarwel zegt / niet antwoordt
dan zal het mij spijten / betreuren want je hebt zo
een eigen stijl / manier van schrijven / uitdrukkingsvermogen
je doet me heel hard denken / op idee brengen aan een analyst / onderzoeker
enfin / uiteindelijk heb je geen - nul antwoord ofte response gekregen / ontvangen op je vraag / request.
doei / vaarwel,
ik kon het niet laten / onbedwingbaar, verontschuldig / excuseer / vergeef mij
mvg
]]
*/
<<--
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Jullie verzamelde CULTUURBARBAREN hebben er totaal Nietzsche rien de knots nada nichts NIETZE van begrepen !!!!!!!!!
Dit is zuiver expressionisme, zie Paul Van Ostayen Bezette Stad
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... keslag.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is zuiver expressionisme, zie Paul Van Ostayen Bezette Stad
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... keslag.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Optima verliest Bankvergunning wegens tekortkomingen waarop volgens de NBB strafrechterlijke straffen op staan.
Beste mensen,
Pas toch op met die cowboys!!!!
Noch Optima, noch Fortuna, noch BFO (Wilink) mogen zich financial planner noemen, omdat ze die erkenning niet hebben!!!
Toch doen ze het allemaal. Recent veranderden ze dan wel van naam, ipv planners noemen eerstgenoemden zich nu financial Group.
Het blijft een zootje ongeregeld dat klanten afroomt via eigen interne fondsen bij binnen en vooral buitenlandse verzekeringsmaatschappijen.
Als u eerlijk wilt geholpen worden, zoek dan een degelijke zelfstandige die geen megalomane pers en sponsoring van woeker en voetbalteams voert!
Optima is gevallen, de anderen, die enkel een minder succesvolle kopie daarvan zijn, zullen volgen!!!!
Praat met uw lokale makelaar!
Pas toch op met die cowboys!!!!
Noch Optima, noch Fortuna, noch BFO (Wilink) mogen zich financial planner noemen, omdat ze die erkenning niet hebben!!!
Toch doen ze het allemaal. Recent veranderden ze dan wel van naam, ipv planners noemen eerstgenoemden zich nu financial Group.
Het blijft een zootje ongeregeld dat klanten afroomt via eigen interne fondsen bij binnen en vooral buitenlandse verzekeringsmaatschappijen.
Als u eerlijk wilt geholpen worden, zoek dan een degelijke zelfstandige die geen megalomane pers en sponsoring van woeker en voetbalteams voert!
Optima is gevallen, de anderen, die enkel een minder succesvolle kopie daarvan zijn, zullen volgen!!!!
Praat met uw lokale makelaar!
Is er een lijst van bedrijven die die erkenning wel hebben?
Financiële planning mag enkel aangeboden worden door personen die het master diploma hebben. Zij mogen ook enkel via factuur een vergoeding aanrekenen en het is hen ten alle tijde verboden om enige commerciële activiteit te voeren: dus productverkoop is ten strengste verboden!
Optima en Fortuna hebben zich jarenlang financiële planners genoemd terwijl ze dat helemaal niet waren, wat een schande is in misleiding van klanten. Ze verkopen tak23 contracten (op zich niks verkeerd = verzekeringsaleternatief voor een effectenrekenening) met daarin hun eigen peperdure interne fondsen waarin ze hun échte commissies verstoppen. De polis lijkt goedkoop, maar men koopt Porches, verre reizen, zwembaden en paarden van úw rendement.
Op de website van het fsma vind je als ik me niet vergis een lijst met alle erkende financiële planners.
Let wel: niet alle makelaars zijn schurken, 95% levert zeer degelijk én onafhankelijk werk, houd als vuitsregel: als ze sportteams sponsoren en de marketingbudgetten overal vanaf druipen (dure brochures, Google manipulatie zodat je geen ervaringen van klanten kunt terugvinden, bedrijfsdas voor de heren, een filiaal in Luxemburg voor de zwarte gelden,...) blijf je er toch maar best weg.
Optima en Fortuna hebben zich jarenlang financiële planners genoemd terwijl ze dat helemaal niet waren, wat een schande is in misleiding van klanten. Ze verkopen tak23 contracten (op zich niks verkeerd = verzekeringsaleternatief voor een effectenrekenening) met daarin hun eigen peperdure interne fondsen waarin ze hun échte commissies verstoppen. De polis lijkt goedkoop, maar men koopt Porches, verre reizen, zwembaden en paarden van úw rendement.
Op de website van het fsma vind je als ik me niet vergis een lijst met alle erkende financiële planners.
Let wel: niet alle makelaars zijn schurken, 95% levert zeer degelijk én onafhankelijk werk, houd als vuitsregel: als ze sportteams sponsoren en de marketingbudgetten overal vanaf druipen (dure brochures, Google manipulatie zodat je geen ervaringen van klanten kunt terugvinden, bedrijfsdas voor de heren, een filiaal in Luxemburg voor de zwarte gelden,...) blijf je er toch maar best weg.
" een filiaal in Luxemburg voor de zwarte gelden"
En de echten hebben dan nog eens via luxembourg een of-shore in panama
Een paar hoofstraten van luxembourg hangen vol met die plakaatjes van bedrijfes in panama
En de echten hebben dan nog eens via luxembourg een of-shore in panama
Een paar hoofstraten van luxembourg hangen vol met die plakaatjes van bedrijfes in panama