Fondsen transfereren - met orderhistoriek?
TIP
Re: Fondsen transfereren - met orderhistoriek?
Ik heb een beleggersrekening geopend bij MeDirect en daar reeds wat nieuwe fondsen aangekocht omdat ik geregeld met kleine bedragen aankoop. Mijn fondsen bij Rabo laat ik overzetten naar Keytrade, het is mij ook wat te veel poespas met dat geregel naar MeDirect.
Laatst gewijzigd door Stofke op 10 augustus 2017, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelfde idee hier. Wou naast keytrade ook bij medirect beginnen maar te veel gedoe met transfert. Als medirect me niet wil binnen halen moeten ze niet. Keytrade met 2 portefeuilles dan maar.
Rabo heeft geen overeenkomst met MeDirect. Waarom niet eigenlijk ? Ik begrijp dat niet !
Rabobank zal wel de voor hun meest gunstige overnemer gekozen hebben. Gunstig kan zowel financiëel zijn als een overnemer die bereid is alles over te nemen.
Inderdaad,en wetende dat de meeste mensens al dat slameur niet zien zitten en voor keytrade zullen kiezen.
Goed gezien van keytrade.
Goed gezien van keytrade.
Ik laat alles overzetten naar Keytrade, ongetwijfeld komt MeDirect tegen het jaareinde nog met een actie voor bestaande klanten