gaan ALLE spaarrekeningen zakken
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Re: gaan ALLE spaarrekeningen zakken
op dit forum zijn al boekdelen vol over geschreven, met de zoekfunctie kom je er wel achter.fazizi schreef: trouwens,iemand ervaring met deze bank?
Samengevat: een bank uit het tijdperk van de postzegels van Boudewijn, die zowat de hoogste rente blijven geven. Een zeer snelle klantendienst via e-mail.
Je moet er wel geluk mee hebben want velen is het nooit gelukt om er een rekening geopend te krijgen. Soms duurt het weken vooraleer ze poststukken verzonden krijgen.
Maar als je dat er allemaal bijneemt is de rente die geboekt werd op valutadatum 1 januari 2009 zijn die onvolmaaktheden bijkomstig.
Let wel zij vallen onder NL garantiestelsel.
Veel geluk ermee!
Mooie samenvattingcentenkliever schreef:op dit forum zijn al boekdelen vol over geschreven, met de zoekfunctie kom je er wel achter.fazizi schreef: trouwens,iemand ervaring met deze bank?
Samengevat: een bank uit het tijdperk van de postzegels van Boudewijn, die zowat de hoogste rente blijven geven. Een zeer snelle klantendienst via e-mail.
Je moet er wel geluk mee hebben want velen is het nooit gelukt om er een rekening geopend te krijgen. Soms duurt het weken vooraleer ze poststukken verzonden krijgen.
Maar als je dat er allemaal bijneemt is de rente die geboekt werd op valutadatum 1 januari 2009 zijn die onvolmaaktheden bijkomstig.
Veel geluk ermee!
Eens je rekening geopend is, heb je geen 'miserie'.
Het verloopt allemaal correct en snel.
Je krijgt zelfs maandelijks GRATIS rekeninguittreksels toegestuurd.
Waiting for the financial meltdown...
Ondertss heb ik desbetreffende topics al teruggevonden;-)Leesplezier verzekerd!centenkliever schreef:op dit forum zijn al boekdelen vol over geschreven, met de zoekfunctie kom je er wel achter.fazizi schreef: trouwens,iemand ervaring met deze bank?
Veel geluk ermee!
Als ze die intrest nog 3 maand aanhouden hoor je mij in ieder geval niet klagenStijn1234 schreef:Die informatie van die kantoorhouder dateert nog van voor het publiceren van het nieuwe kb (met nieuwe regeling vanaf 1 april) als ik het goed heb. Het is dus niet helemaal uit te sluiten dat ze in februari en maart die 4.25 ook nog wel handhaven.Nightwolf schreef:
Argenta speelt het wat dat betreft een beetje vuil vind ik.
Ik heb vrijdag nog een foldertje van argenta in mijn bus gekregen waarop inderdaad het percentage van 4.25% nog steeds staat. Nergens staat iets te lezen dat de intrest eind januari gaat dalen, maar ik heb hier inderdaad ook al gelezen dat de 4.25 maar tot eind januari meer zal duren. Dus Argenta probeert nu nog massaal klanten te lokken met hun hoge intrest maar ook dit zal niet zolang meer duren vrees ik.
In april hebben ze dan een goed excuus uiteraard... de wet die hen verplicht![]()