Gaan bankkantoren verdwijnen?
Re: Gaan bankkantoren verdwijnen?
gewoon het rijksnummer als banknummer invoeren
Zo kan je gemakkelijk raden hoe oud een dom blondje is. Je vraagt haar rekening nr.
Kan je dan ook niet het gsm nr daar aan koppelen?
aan een vrouw mag je zogezegd niet naar haar leeftijd vragen.
Belachelijk!
Belachelijk!
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Ik geloof er niet in, er zullen altijd kantoren zijn. Uiteraard zullen die blijven minderen en uiteraard zal veel meer op afspraak zijn.
Maar als je een verzekering/hypotheek enz wil afsluiten, wil je toch nog steeds persoonlijk contact als het om veel geld gaat. En niet alleen als klant, maar de bank gaat met plezier u zaken proberen te verkopen (en dus overtuigen terwijl je daar bent), heb ik al duidelijk gemerkt bij familie (die er dan ook voor valt).
En als je geld wilt wisselen voor een andere valuta, ga je toch ook wel een kantoor nodig hebben.
Er zijn al banken die een handtekening via mail aanvaarden, maar er zijn er nog heel veel die dat niet willen (hoe gemakkelijk is dat ook niet na te doen hé).
Nope, ik zie niet snel alle kantoren verdwijnen hoor.
Maar als je een verzekering/hypotheek enz wil afsluiten, wil je toch nog steeds persoonlijk contact als het om veel geld gaat. En niet alleen als klant, maar de bank gaat met plezier u zaken proberen te verkopen (en dus overtuigen terwijl je daar bent), heb ik al duidelijk gemerkt bij familie (die er dan ook voor valt).
En als je geld wilt wisselen voor een andere valuta, ga je toch ook wel een kantoor nodig hebben.
Er zijn al banken die een handtekening via mail aanvaarden, maar er zijn er nog heel veel die dat niet willen (hoe gemakkelijk is dat ook niet na te doen hé).
Nope, ik zie niet snel alle kantoren verdwijnen hoor.
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Eigenlijk zou men de gebouwen kunnen delen met bordelen, de openingsuren zijn perfect complementair.soja schreef:ja, ze gaan verdwijnen,
meer nog, het aantal kantorien is al zeker 10 jaar in sneltempo aan het zakken,
eerst was dat door fusies, nu door internet.
Bij Goldman Sachs is dat verschil blijkbaar al moeilijk waarneembaar.
Die bankiers zullen daar glijdende uren hebben zeker?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Er zijn in België te veel banken en te veel bankkantoren. Die zijn niet nodig en vreten aan de winsten van de banken. Zoals centiempje al zei moeten er enkele kantoren overblijven voor de dienstverlening maar het grootste deel kan weg.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Bij ons gaan er geen weg. Meestal sluiten ze wel het kantoor in de dorpskern en bouwen ze een nieuw aan de rand van de dorpskern, vaak aan een goed bereikbare uitvalsweg. De grootbanken doen dit meestal in combinatie met een satellietkantoor.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 3 juli 2016, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Om eerlijk te zijn, mogen alle bankkantoren voor mijn part met onmiddellijke ingang gesloten worden. Laat mij maar alles via internet en via de post regelen. Thuis kan ik in alle rust de algemene en bijzondere voorwaarden van producten uitvlooien, kan ik uitgebreid tarieven raadplegen en vergelijken, kan ik met een vergrootglas de allerkleinste lettertjes lezen, etc.
Toegegeven: ik koester een gigantisch wantrouwen ten aanzien van bankiers en verzekeringsagenten. Om die reden houd ik ook geen enkel product aan waarvan ik de 'stand' niet kan volgen via een online applicatie. Maatschappijen die niet op een fatsoenlijke manier via e-mail kunnen communiceren (met minimaal een werkend reply-adres) en/of op iedere vraag per se telefonisch willen reageren, vliegen er eveneens uit. Om die reden heb ik net nog een verzekeringspolis opgezegd en elders geparkeerd.
Toegegeven: ik koester een gigantisch wantrouwen ten aanzien van bankiers en verzekeringsagenten. Om die reden houd ik ook geen enkel product aan waarvan ik de 'stand' niet kan volgen via een online applicatie. Maatschappijen die niet op een fatsoenlijke manier via e-mail kunnen communiceren (met minimaal een werkend reply-adres) en/of op iedere vraag per se telefonisch willen reageren, vliegen er eveneens uit. Om die reden heb ik net nog een verzekeringspolis opgezegd en elders geparkeerd.
Bouwen ze nu nog nieuwe bankkantoren? Da's helemaal waanzinnig.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
@ Johann: Je hebt dus wantrouwen tov de personen maar niet in de producten die deze personen ontwikkelen. 
@ Yaris: De laatste 4-5 jaar zijn er bij ons al 3 banken die van de dorpskern verhuisd zijn naar de rand. Er staat nog één op stapel maar daarvoor moeten nog 3 woningen afgebroken worden, één ervan is nog bewoond (verhuurd) en hij vindt 'zogezegd' geen nieuwe woonst. De bovenverdieping zal ingericht worden als satellietkantoor, ik denk dat de tendens om thuiswerken en decentralisatie volop bezig is. Handig bij stakingen/terreurdreigingen/verkeersinfarcten/...
We zitten hier wel langs een autosnelweg, dus gemakkelijk bereikbaar als het weer eens vast zit in die prachtige steden waar het zo goed is om te werken.
@ Yaris: De laatste 4-5 jaar zijn er bij ons al 3 banken die van de dorpskern verhuisd zijn naar de rand. Er staat nog één op stapel maar daarvoor moeten nog 3 woningen afgebroken worden, één ervan is nog bewoond (verhuurd) en hij vindt 'zogezegd' geen nieuwe woonst. De bovenverdieping zal ingericht worden als satellietkantoor, ik denk dat de tendens om thuiswerken en decentralisatie volop bezig is. Handig bij stakingen/terreurdreigingen/verkeersinfarcten/...
We zitten hier wel langs een autosnelweg, dus gemakkelijk bereikbaar als het weer eens vast zit in die prachtige steden waar het zo goed is om te werken.
@Spruitekop: Er zit een gradatie in: ik heb nóg meer argwaan t.a.v. de verkopers dan t.a.v. de bedenkers/beheerders. Die laatsten moeten tenminste nog min of meer leesbare fiches opstellen, terwijl die eerste groep ongegeneerd de grootste onzin mag/kan verkondigen.
Johann, bankkantoren zijn er nog voor oudere, hondsgetrouwe klanten, die geen internet hebben EN om de klanten te overtuigen om beleggingen te doen waar ze het meest op verdienen!johann schreef:Om eerlijk te zijn, mogen alle bankkantoren voor mijn part met onmiddellijke ingang gesloten worden. Laat mij maar alles via internet en via de post regelen. Thuis kan ik in alle rust de algemene en bijzondere voorwaarden van producten uitvlooien, kan ik uitgebreid tarieven raadplegen en vergelijken, kan ik met een vergrootglas de allerkleinste lettertjes lezen, etc.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Misschien nog even aanvullen voor johann, het zijn niet de bankiers of de verkopers die op de fiches zetten: 3% instapkosten, 3% uitstapkosten en jaarlijks 1,5% beheerskosten. 
Spruit, wie dan wel ?? De fondsbeheerders willen natuurlijk ook wat hé.
Een man moet je niet naar zijn leeftijd vragen. Die kan je meestal aflezen aan zijn buik.Cassandra schreef:aan een vrouw mag je zogezegd niet naar haar leeftijd vragen.
Belachelijk!