GDF Suez
TIP
Re: GDF Suez
weet het niet meer maar het was toen idd op KanaalZ dus zou wel best mr Reweghs kunnen geweest zijn.
Idem voor Nyrstar war ik nog altijd mee zit.
Na het koopadvies zijn ze alletwee beginnen zakken.
Idem voor Nyrstar war ik nog altijd mee zit.
Na het koopadvies zijn ze alletwee beginnen zakken.

@Susu
Dividenden moet je meetellen bij jouw rendement en da's een aardig duitje bij GSZ.
Dividenden moet je meetellen bij jouw rendement en da's een aardig duitje bij GSZ.
zeker monrose, als ik dat meetel heb ik een beetje winst
Zit te twijfelen om ze buiten te zwieren

Zit te twijfelen om ze buiten te zwieren

Hehe, koopadvies gaat gepaard met een korte, maar stevige stijging.susu schreef:Na het koopadvies zijn ze alletwee beginnen zakken.
en daar profiteren mensen van om te verkopen, wat je op korte termijn dikwijls met verlies opzadelt.
Als je in een deftig bedrijf belegt, vormt dit geen probleem op termijn.
Vandaag een brief in de bus gekregen. Nieuwe aandeelhoudersclub van GDF Sues. De Premium Sharholders Club
Kan mij jammer-genoeg niet aanmelden omdat ik niet in het bezit ben van het nodige aantal aandelen. Enkele dagen terug ook al een mail mogen ontvangen. Gaat er iemand lid worden?
Kan mij jammer-genoeg niet aanmelden omdat ik niet in het bezit ben van het nodige aantal aandelen. Enkele dagen terug ook al een mail mogen ontvangen. Gaat er iemand lid worden?
-
- Full Member
- Contacteer:
Nakal, hoeveel aandelen heb je nodig voor de premium shareholders club?
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
minstens 3.000 aandelen
Mag dat trouwens wettelijk?
Duidelijk gericht op grote beleggers. Heeft iemand hier 60K in één enkel aandeel steken?
Duidelijk gericht op grote beleggers. Heeft iemand hier 60K in één enkel aandeel steken?
-
- VIP member
- Contacteer:
Waarom zou dat niet mogen?
Ik mag niet in de snorrenclub omdat ik geen snor heb, is dat wettelijk?
Ik mag niet in de snorrenclub omdat ik geen snor heb, is dat wettelijk?
Met die 3000 aandelen zou men tot de 200 belangrijkste individuele Belgische aandeelhouders behoren. Ik moet het met wat minder stellen. Maar ben wel lid van de gewone aandeelhouders club. Moet wel zeggen dat ik nog aan geen enkele van de activiteiten heb deelgenomen. Lid worden kan via onderstaande link http://www.clubgdfsuez.be/extranet_nl/
En ik zal voorlopig ook niet in de snorrenclub mogen
En ik zal voorlopig ook niet in de snorrenclub mogen
Omdat er een opdeling wordt gemaakt tussen 2 groepen met extra voordelen voor 1?
ja ik ooit in Dexia a 14€ gemiddeldjens_dev schreef: Heeft iemand hier 60K in één enkel aandeel steken?

en door de 20 vandaag....
Koersdoel Kbc Securities 21 eur.
Vandaag in de min door de "zachte" winter. Maar de toekomst zou er toch beter moeten uitzien dankzij de verlaagde BTW in ons land. Of is dat een misrekening?