geld afhalen in Denemarken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: geld afhalen in Denemarken
Ik zie het nog zo snel niet gebeuren. Deze zomer in Zuid Frankrijk, nabij Cap d'Agde. Op restaurant met Hollanders. Met de kaart betalen? Sorry, kan hier niet. Enkel cash. Wij schieten voor. Zij willen terugbetalen via een 'tikkie' via Whatsapp. Sorry, dat kennen we niet in België, doe maar een overschrijving. Dat zag mijnheer om 1 of andere reden niet zitten. Eindoplossing: hij is naar een bancontact gegaan. Cash afgehaald en ons zo terugbetaald. Paar dagen later, met het gezin in Béziers, pal aan het grote theater? Met kaart betalen, nee dat gaat niet mijnheer. Ik op mijn beurt naar de bankautomaat (letterlijk 100m verder, dus geen probleem). Rest vh gezin moest op het terras blijven wachten en werd in de gaten gehouden of ze er toch zeker niet zonder betalen van door zouden gaan.
Dus cashloos is zeker nog niet overal de norm.
Dus cashloos is zeker nog niet overal de norm.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: geld afhalen in Denemarken
In Cap D'Agde? Lijkt me logisch, waar zou je je krediet/debetkaart wegstoppen?

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell