Geld overzetten naar spaarrekening in Australie (5 %)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Geld overzetten naar spaarrekening in Australie (5 %)
Never mind, mate!
Ik ga er van uit dat expats, waar het kan, mekaar moeten helpen...
Toch nog een opmerking ivm de mutualiteit.
Bij de CM kan je, zelfs als uit Belgie uitgeschrevene, verzekerd blijven. Maar dan enkel voor de medische kosten die je in Belgie maakt.
Voorwaarde is dat je een Belgisch inkomen moet hebben.
Ben je minder dan 2 jaar uitgeschreven uit de ziekenkas, kan je weer aansluiten zonder herinschrijving mits een wachttijd van 6 maanden. Ben je meer dan 2 jaar uitgeschreven dan is een herinschrijving noodzakelijk met eveneens een wachttijd van 6 maanden.
Ik ben nu wel helemaal off-topic maar in dit geval hoop ik toch op vergiffenis.
Ik ga er van uit dat expats, waar het kan, mekaar moeten helpen...
Toch nog een opmerking ivm de mutualiteit.
Bij de CM kan je, zelfs als uit Belgie uitgeschrevene, verzekerd blijven. Maar dan enkel voor de medische kosten die je in Belgie maakt.
Voorwaarde is dat je een Belgisch inkomen moet hebben.
Ben je minder dan 2 jaar uitgeschreven uit de ziekenkas, kan je weer aansluiten zonder herinschrijving mits een wachttijd van 6 maanden. Ben je meer dan 2 jaar uitgeschreven dan is een herinschrijving noodzakelijk met eveneens een wachttijd van 6 maanden.
Ik ben nu wel helemaal off-topic maar in dit geval hoop ik toch op vergiffenis.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: Geld overzetten naar spaarrekening in Australie (5 %)
nee, de kerker in, aan de ketting en de sleutel wordt vernietigd

Re: Geld overzetten naar spaarrekening in Australie (5 %)
Lukske jongen,
Gaat het wel een beetje met jou?
>>>en ben je zeker dat je op het juiste Forum zit?
Als er te lachen valt, doe ik graag mee... maar ik weet toch ook liever waarom.
Gaat het wel een beetje met jou?
>>>en ben je zeker dat je op het juiste Forum zit?
Als er te lachen valt, doe ik graag mee... maar ik weet toch ook liever waarom.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: Geld overzetten naar spaarrekening in Australie (5 %)
Ok, I see.
Geen probleem jongen, jij houdt me dan toch wel gezelschap zeker?
Geen probleem jongen, jij houdt me dan toch wel gezelschap zeker?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: Geld overzetten naar spaarrekening in Australie (5 %)
Natuurlijk geen probleem,
Misschien leren we dan wel van elkaar.
Misschien leren we dan wel van elkaar.
Re: Geld overzetten naar spaarrekening in Australie (5 %)
Bedankt allemaal voor de zowel relevante als minder relevante reacties.
Ik zal me meer informeren over de beste belegging bij Argenta (kasbon - Flexx - pensioenplan - ...). Eerdere posts op dit forum lijken alvast een goed begin te zijn !
Ik zal me meer informeren over de beste belegging bij Argenta (kasbon - Flexx - pensioenplan - ...). Eerdere posts op dit forum lijken alvast een goed begin te zijn !