Geldmarktfondsen/etf's ?
TIP
Re: Geldmarktfondsen/etf's ?
De kosten bij spaarrekeningen zijn dan misschien heel zichtbaar en laag, vergeet niet dat in veel gevallen het grootste deel van het rendement in de getrouwheidspremie zit en niet in de basisrente.
Hierdoor is een korte termijn rit op een spaarrekening ook niet interessant.
De minimum looptijd voor een spaarrekening wordt hierdoor 12 maand als je fair wil vergelijken. Bij geldmarktfondsen zal het korter zijn.
Termijnrekeningen zit je dan weer met de RV.
Hierdoor is een korte termijn rit op een spaarrekening ook niet interessant.
De minimum looptijd voor een spaarrekening wordt hierdoor 12 maand als je fair wil vergelijken. Bij geldmarktfondsen zal het korter zijn.
Termijnrekeningen zit je dan weer met de RV.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Klopt, maar ik ging er even van uit dat het geld reeds op een spaarrekening zou staan.
Bron: het internet.
Interessante discussie.
Misschien al een deel parkeren in Amundi Smart Overnight.
Zien jullie nog andere alternatieven om geld te parkeren?
P.S : Reyndertaks : Gewezen vicepremier en Europees Commissaris Didier Reynders is in verdenking gesteld van witwassen van zo’n 1 miljoen euro.
Misschien al een deel parkeren in Amundi Smart Overnight.
Zien jullie nog andere alternatieven om geld te parkeren?
P.S : Reyndertaks : Gewezen vicepremier en Europees Commissaris Didier Reynders is in verdenking gesteld van witwassen van zo’n 1 miljoen euro.
Een 150K die ik voor eerder korte tijd(gebruik bij beurscorrecties) wil parkeren alhoewel dit ook langer mag zijn. Ik bezit een brede obligatie portefeuille waar jaarlijks ook cash vrijkomt(aflopende obligaties) en daarnaast een etf en aandelenportefeuille. Cash staat nu op verschillende spaarrekeningen maar die geven ook steeds minder en minder rendement.