goedkope ryanair valies - suggesties?
Re: goedkope ryanair valies - suggesties?
Het probleem is dat als ik geen exit seat heb (bij bvb Vueling, of zelfs Brussels), ik sowieso al met mn knieën ertegen zit. En soms halen mijn knietjes het niet van een dikkerd voor me die zijn gewicht in de schaal legtGeertje schreef:Ik zet mijn knieen altijd tegen de voorste stoel, zodat die niet achteruit gaat

Re: goedkope ryanair valies - suggesties?
Een maand geleden nog met Ryanair gevlogen. We waren met 4 personen, we maakten één extra koffer, en betaalden bij. Zo simpel is het, en geen gepruts met te grote handbagage, die dan iets te groot blijkt, of iets te zwaar weegt.
A propos, als ik voor 39.98 € heen en weer naar Valencia vlieg, betaal ik met plezier iets extra voor mijn valies. Mijn hotel in Valencia betaalde ik 16 € per nacht, kamer + ontbijt = 79 € voor 5 nachten. Met mijn vlucht, heen en terug, 5 nachten hotel in kamer + ontbijt + opleg valies was ik 120 € kwijt. Thuis blijven is 'bijna' duurder.
Wat de rugleuning betreft, bij ons kon je deze niet verzetten, wat ik goed vond.
A propos, als ik voor 39.98 € heen en weer naar Valencia vlieg, betaal ik met plezier iets extra voor mijn valies. Mijn hotel in Valencia betaalde ik 16 € per nacht, kamer + ontbijt = 79 € voor 5 nachten. Met mijn vlucht, heen en terug, 5 nachten hotel in kamer + ontbijt + opleg valies was ik 120 € kwijt. Thuis blijven is 'bijna' duurder.

Wat de rugleuning betreft, bij ons kon je deze niet verzetten, wat ik goed vond.