Goud verkopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Re: Goud verkopen
tja lotus;geebee schreef:Lotus stond een jaar geleden ook al te hoog (volgens velen) ... diegenen die toen gekocht hebben hebben er toch een schone frank aan verdiend ... en zo zijn er vele voorbeelden ... en ook omgekeerd ...Vinny70 schreef: Ik begrijp nog altijd niet hoe iemand het in zijn hoofd kan krijgen goud,aandeel,enz..wil kopen als de
prijs hoog staat.Je moet toch beseffen dat de waarde eerder kan zakken dan dat ze zal stijgen!
Heb je fam, vrienden of kennissen in de US ? vraag hen eens of ze Biscof, het volgens de bakkers uit het Meetjesland zo een hit in de States, wel kennen. Blijkbaar even big in de states als die zanger Eddy uit dezelfde streek.
Of vraag eens aan (ex)werknemers Lotus uit wat die beroemde management stijl eigenlijk bestaat.
En hoe zit dat nu juist met die eigen margarine fabriek binnen hun vestiging...gebruiken ze al die vetten zelf ?
En dan die revolutionaire gezonde snoepjes overgenomen uit de UK ? Al gezien ? zelf geproefd ?
En staat de pot met lotus pasta bij jouw op de ontbijt tafel ?
Waarom zouden mensen goud kopen als het duur is? Dat doen ze dan niet met de bedoeling om het met winst terug te verkopen maar als veilige haven, meestal tijdens een crisis: er is bijvoorbeeld oorlog uitgebroken of er zijn banken omgevallen. Ze kopen het goud voor de zekerheid en de waardevastheid en daar willen ze gerust een hoge prijs voor betalen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Hen geen zaken toedichten dat ze niet verdienen. Er zijn er die beweren dat goud en inflatie hand in hand gaan, op lange termijn klopt dat verhaal 'vrij goed', maar het is inderdaad niet zo dat -op korte termijn (5~10j) er wel eens een afwijking kan opzitten. Als een overheid blijft beweren dat goud $35/Oz waard is klopt het verhaal ook niet meer. Als het verhaaltje niet klopt komt vaak ook door manipulaties van banken en overheden. Diezelfde band werd ooit ook gelegd met olieprijzen.JulusCesar schreef:Anderzijds toonden ze wel al aan dat bv de bewering dat er geen verband is tussen goud en inflatie niet bestaat.
Vandaar ook ... 'het zwarte goud'.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
What's your point ? Dat het overgewaardeerd is ? Dat was het een jaar geleden toch ook al ?JulusCesar schreef:tja lotus;geebee schreef:
Lotus stond een jaar geleden ook al te hoog (volgens velen) ... diegenen die toen gekocht hebben hebben er toch een schone frank aan verdiend ... en zo zijn er vele voorbeelden ... en ook omgekeerd ...
Heb je fam, vrienden of kennissen in de US ? vraag hen eens of ze Biscof, het volgens de bakkers uit het Meetjesland zo een hit in de States, wel kennen. Blijkbaar even big in de states als die zanger Eddy uit dezelfde streek.
Of vraag eens aan (ex)werknemers Lotus uit wat die beroemde management stijl eigenlijk bestaat.
En hoe zit dat nu juist met die eigen margarine fabriek binnen hun vestiging...gebruiken ze al die vetten zelf ?
En dan die revolutionaire gezonde snoepjes overgenomen uit de UK ? Al gezien ? zelf geproefd ?
En staat de pot met lotus pasta bij jouw op de ontbijt tafel ?
Voor alle duidelijkheid : ik heb dat aandeel niet, zal het ook nooit kopen ... maar er zijn veel mensen die er veel aan hebben verdiend ... en ja, ooit komt de dag dat er mensen veel geld aan gaan verdienen ...
Mocht de goudprijs gewoon de inflatie stijging van de voorbije 25 jaar gevolgd zijn, dan stond die nu al ongeveer 2,5 keer duurder.
Wat in mijn ogen wil zeggen dat de prijs nog veel te veel ondergewaardeerd is.
Bij een volgende serieuze beurscrash gaan we zo naar de 2000$/oz
Wat in mijn ogen wil zeggen dat de prijs nog veel te veel ondergewaardeerd is.
Bij een volgende serieuze beurscrash gaan we zo naar de 2000$/oz
-
Vinny70
Tja, voor hetzelfde geld koop je nu aan 3500 euro/kilo en staat het volgende maand aan 1500 euro/kilo.Wie zal het zeggen?
Blijft een risico.
Blijft een risico.
-
Coike
Waar ? Dat zijn strakke prijzen ! Ik wil straks een paar kilo kopen ! Ik ga rap naar de bank een eurootje of... 8000 lenenVinny70 schreef:Tja, voor hetzelfde geld koop je nu aan 3500 euro/kilo en staat het volgende maand aan 1500 euro/kilo.Wie zal het zeggen?
Blijft een risico.
-
Vinny70
Euch,ik bedoelde 35000 euro en 15000 euro.Coike schreef:Waar ? Dat zijn strakke prijzen ! Ik wil straks een paar kilo kopen ! Ik ga rap naar de bank een eurootje of... 8000 lenenVinny70 schreef:Tja, voor hetzelfde geld koop je nu aan 3500 euro/kilo en staat het volgende maand aan 1500 euro/kilo.Wie zal het zeggen?
Blijft een risico.
Dat kan je toch gewoon bij een goudhandelaar kopen ?
Of moet het met cash-geld ?
Of moet het met cash-geld ?
Heeft iemand ooit goud (juwelen) verkocht bij Pejati?
http://www.pejati.be/nl/homepage_nl
Een wat rare naam, en gevestigd in wat op een particulier huis lijkt. Maar de website en de aangebode prijzen lijken meer dan OK.
Een wat rare naam, en gevestigd in wat op een particulier huis lijkt. Maar de website en de aangebode prijzen lijken meer dan OK.
Goldforex te Brussel zou betrouwbaar zijn en geeft dezelfde prijzen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik had hier gehoord dat ze niet betrouwbaar waren omdat de test niet gebeuren in uw aanwezigheid. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ondertussen langs geweest. Een aanrader.centiem schreef: ↑11 september 2018, 08:23 Heeft iemand ooit goud (juwelen) verkocht bij Pejati?