Goudmijn gekocht zonder het door te hebben? (Vastgoed)
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Goudmijn gekocht zonder het door te hebben? (Vastgoed)
Die bla bla bla, komt omdat ik andere topics heb gelezen en constant word gesproken over wanbetalers. Dus daarom wou ik dat er meer geconcentreerd word op mijn vraag i.p.v. op alle negatieve dingen. Mijn account is mss nieuw maar ik ken het spaargids forum al langer dan vandaag. En heb in het verleden hier al veel nuttige info verwonnen.
Ik begrijp je vraagstelling niet zo goed Thainsecure. Je spreekt dat je de handelszaak wil omzetten, dat er 80m² mogelijke leefruimte is, dat je het zo zou opsplitsen en dan zeg je dat je meteen je tweede opbrengsteigendom zou kopen en opsplitsen zoals je nu hebt gedaan.Theinsecure schreef: ↑6 december 2018, 20:49 Beste,
Ik heb een woning gekocht voor €145.000 van een grote NV voor apothekers. + €45.000 voor renovatiewerken.
Ik betaal hier €817 euro voor af.
Nu nu heb ik op het gelijkvloers een handelszaak dat ik wil omzetten tot appartmentje.
En op de “zolder” heb ik nog een 80m2 mogelijke leefruimte met nog uit te breiden met 10m2 als ik bijbouw.
Nu ligt het aan mij of heb ik een goudmijn “onbewust” gekocht? Want moest ik dit verhuren dan houdt ik er geld aan over en wordt dit pand volledig afbetaald als ik naar de huurprijzen kijk in de buurt dan zou ik het zo opsplitsen.
Ik weet dat er slechte huurders zijn bla bla bla.
Nu ben ik van plan om dit echt te verhuren of is dit allemaal te mooi om waar te zijn?
Als dit waar is dan zou ik graag meteen mijn 2de opbrengsteigendom (huis) kopen en opsplitsen zoals ik Nu heb gedaan.
Wat vinden jullie?
Gaat dit dan over een andere woning en heb je in het verleden al een opsplitsing van een ander pand gedaan?
Ludo heeft groot gelijk met zijn klacht.ludo schreef: ↑6 december 2018, 21:31Wat zegt hij dat hij weet en bla bla bla..![]()
Die zegt niets , hij vraagt enkel om raad wat andere forum leden ervan vinden wat hij wil bekomen. Thats it.
Lees anders zijn bericht maar eens goed,voor er verkeerde conclusies getrokken worden en iemand onterecht van iets beschuldigd van wie of wat hij is.
Is wel opvallend dat het steeds dezelfde zijn die nieuwe leden als trol beschouwen en van het forum wegjagen.
Zal eens melding maken bij de webmaster.
Het imaginaire trollenprobleem wordt steeds groter op dit forum!
En die zogenoemde trollenjacht blijft zich maar uitbreiden. Waar er vroeger maar een of twee idioten waren die stelselmatig nieuwelingen wegpestten, wordt dit de laatste tijd steeds maar erger. Straks is iedereen hier besmet.
Dit is niet enkel nefast voor newbies, ook vroegere sterkhouders geven er meer en meer de brui aan.
Het is echt jammer dat een waardevol forum door een handvol gefrustreerden om zeep geholpen wordt.
Ik ben misschien maar een nieuweling maar ik ben bijna beschaamd om nog iets neer te pennen op een forum dat door een beperkte meute hooligans verkloot wordt!
Bekijk het van onze kant, vanmiddag hebben ze er zo'n trol afgegooid, het was bewezen. Wij steken daar onze tijd in en verdienen daar niets aan. Het geeft ons alleen een goed gevoel dat we iets hebben kunnen bijdragen, wij proberen die mensen te beantwoorden en dan blijkt dat we voor de zot worden gehouden. Het is niet imaginair, maar inderdaad als anderen daar last van hebben dan is dat iets waar rekening mee kan gehouden worden. Het zou inderdaad kunnen leiden tot ongelukkige verkeerde inschattingen.Avrammeir schreef: ↑6 december 2018, 22:17 Ludo heeft groot gelijk met zijn klacht.
En die zogenoemde trollenjacht blijft zich maar uitbreiden. Waar er vroeger maar een of twee idioten waren die stelselmatig nieuwelingen wegpestten, wordt dit de laatste tijd steeds maar erger. Straks is iedereen hier besmet.
Dit is niet enkel nefast voor newbies, ook vroegere sterkhouders geven er meer en meer de brui aan.
Het is echt jammer dat een waardevol forum door een handvol gefrustreerden om zeep geholpen wordt.
Ik ben misschien maar een nieuweling maar ik ben bijna beschaamd om nog iets neer te pennen op een forum dat door een beperkte meute hooligans verkloot wordt!
Face it, spaargids heeft een trollenprobleem en al enkele jaren. De uitgeverij/mods/admins doen er niks aan. Enkele gidsers nemen dan zelf maar het heft in handen en maken er mss zelfs een sport van. Who's to blame? Als je je al gaat ergeren aan een trollenvangst op een forum ... 

Tgoja, ze doen er op advies van onszelf wel iets aan, maar het is niet gemakkelijk om dat permanent op te volgen. Ik vind er wel mijn plezier in, anderen blijkbaar niet. Dusja elk zijn mening respecteren zeker?pukkie007 schreef: ↑6 december 2018, 22:40 Face it, spaargids heeft een trollenprobleem en al enkele jaren. De uitgeverij/mods/admins doen er niks aan. Enkele gidsers nemen dan zelf maar het heft in handen en maken er mss zelfs een sport van. Who's to blame? Als je je al gaat ergeren aan een trollenvangst op een forum ...![]()

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als het inderdaad een goudmijn is dat je gekocht hebt zou ik het onmiddellijk plat smijten en vanaf maandag beginnen pannen. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Als iemand van mening of gedacht is dat iemand een trol is, steek er dan zelf uw tijd en energie niet in, en geef er geen respons op, en hou je gedacht voor jezelf en negeer het. . Simpel as that.
Als anderen daar wel energie en tijd in willen steken, moeten zij dat maar voor hun eigen uitmaken, en soms kan je nog iets bijleren uit de respons dat andere forum leden erop geven.
Als anderen daar wel energie en tijd in willen steken, moeten zij dat maar voor hun eigen uitmaken, en soms kan je nog iets bijleren uit de respons dat andere forum leden erop geven.
Als iemand van mening of gedacht is dat iemand een trol is, steek er dan zelf uw tijd en energie niet in, en geef er geen respons op, en hou je gedacht voor jezelf en negeer het. . Simpel as that.Frederic schreef: ↑6 december 2018, 22:29Bekijk het van onze kant, vanmiddag hebben ze er zo'n trol afgegooid, het was bewezen. Wij steken daar onze tijd in en verdienen daar niets aan. Het geeft ons alleen een goed gevoel dat we iets hebben kunnen bijdragen, wij proberen die mensen te beantwoorden en dan blijkt dat we voor de zot worden gehouden. Het is niet imaginair, maar inderdaad als anderen daar last van hebben dan is dat iets waar rekening mee kan gehouden worden. Het zou inderdaad kunnen leiden tot ongelukkige verkeerde inschattingen.Avrammeir schreef: ↑6 december 2018, 22:17 Ludo heeft groot gelijk met zijn klacht.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, het is net zoals denken: Pfff, die vrouw is te oud voor mij.
Ze kan altijd een leuke dochter hebben.
Ze kan altijd een leuke dochter hebben.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Heel vaak denk ik "dat is weer een vraag van de troll".
Maar als de vraag op zich realistisch is, en zich dus zou kunnen voordoen bij een echte persoon, denk ik "ach ja, laat maar".
Uiteindelijk, als mensen met soortgelijke problemen dan op het net op zoek gaan naar antwoorden, kunnen ze er nog wat aan hebben. Verder gewoon de troll negeren wanneer hij later er nog een paar schepjes bovenop doet.
Maar als de vraag op zich realistisch is, en zich dus zou kunnen voordoen bij een echte persoon, denk ik "ach ja, laat maar".
Uiteindelijk, als mensen met soortgelijke problemen dan op het net op zoek gaan naar antwoorden, kunnen ze er nog wat aan hebben. Verder gewoon de troll negeren wanneer hij later er nog een paar schepjes bovenop doet.
Er komen veel panden vrij met winkels op gelijkvloers die leeg staan, of waarvan de verkoper vreest dat ze binnekort leegkomen.
Dikwijls bakkers, beenhouwers, apothekers, cafés, enz.
Als de gelijkvloersen aan renovatie nodig hebben betaal je een zeer lage prijs per vierkante meter.
Als je erin slaagt deze legaal om te vormen voor niet duur tot goede appartementen kan je inderdaad een goede zaak doen.
Mijn ervaring met vastgoed: als het te goed is om waar te zijn is het soms waar.
Dikwijls bakkers, beenhouwers, apothekers, cafés, enz.
Als de gelijkvloersen aan renovatie nodig hebben betaal je een zeer lage prijs per vierkante meter.
Als je erin slaagt deze legaal om te vormen voor niet duur tot goede appartementen kan je inderdaad een goede zaak doen.
Mijn ervaring met vastgoed: als het te goed is om waar te zijn is het soms waar.