Goudmijnaandelen
TIP
Re: Goudmijnaandelen
LON.HOC 230.5
mogelijk vandaag 240
mogelijk vandaag 240
GDX is beursgenoteerd net als elke andere ETF. De speculatietax is dus van toepassing als je binnen de 6 maand verkoopt; voor de rest enkel de brokerskosten en beurstax.Masmas schreef:Weer iemand welke kosten er verbonden zijn aan de verkoop van GDX ? Intussen zeer mooie stijging maar kan volgens mij nog verdubbelen binnen de 2 jaar.
ETF's zijn vrijgesteld van speculatietaks ==> http://geldbeleggen.info/nieuws/speculatietaks/Zwygymor schreef: GDX is beursgenoteerd net als elke andere ETF. De speculatietax is dus van toepassing als je binnen de 6 maand verkoopt; voor de rest enkel de brokerskosten en beurstax.
Ik dacht dat je geen speculatietaks betaalt op ETFsZwygymor schreef:GDX is beursgenoteerd net als elke andere ETF. De speculatietax is dus van toepassing als je binnen de 6 maand verkoopt; voor de rest enkel de brokerskosten en beurstax.

Edit : bovenstaande post niet gelezen

"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
LON.HOC gisteren exact 240 aangetikt.
Corrigeert nu logischer wijze, ik koop hier weer een pakketje, gaat het lager kopen we dubbel bij.
Buy the fear, sell the greed.
Corrigeert nu logischer wijze, ik koop hier weer een pakketje, gaat het lager kopen we dubbel bij.
Buy the fear, sell the greed.
Deze morgen aan 212 gekocht, staat alweer lekker in de plus 

4k aan 202 bijgetankt
250 ZSIL (zkb) bij de drop op de wagon gegooid
USD/JPY de jappen gaan nog wat goud moeten bijkopen...
LON.HOC blijft sterk presteren
ook
LON.GLEN bij opgepikt
ook
LON.GLEN bij opgepikt
Buy the fear folks !
miners give sh@t about gold prices these days
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
AAU en PAAS bleken voltreffers. Iets te vroeg afgebouwd, maar nog steeds groot stuk van mijn port. in PM's. Al goed dat ik 100% van mijn gratis spinoff Almadex heb gehoudenstockzombie schreef:Heb al mooie winsten met AAU en PAAS. Mijn FCX beschouw ik niet echt als een PM.