Gratis véél geld bij CITIBANK
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Gratis véél geld bij CITIBANK
Iemand? Ik ben zeker niet de enige die voor deze €200 is gevallen...
Volgens hun website : "Het bedrag van 200€ wordt op de rekening gestort in de loop van de maand volgend op de eerste effectieve inkomstendomiciliëring van minimum 1.250 €."336 schreef:Iemand? Ik ben zeker niet de enige die voor deze €200 is gevallen...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Is dat niet in strijd met de Europese regelgeving?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Uw vraag is enkele posts eerder aan bod gekomen336 schreef:Iemand? Ik ben zeker niet de enige die voor deze €200 is gevallen...
Bratzz schreef:pinkpanther schreef:
Voor de rest geen problemen mee gehad, de 200 euro was binnen de drie weken gestort.
Bedankt voor de respons. Ben al een 3tal weken ah wachten, maar zal dus van minstens een maand uitgaan.
Bestáát die bank eigenlijk nog in België onder de naam Citibank- ?
Ik dacht dat ze wijselijk van naam veranderd waren om hun vroegere slechte reputatie te doen vergeten en intussen Beobank- geworden zijn...(net zoals vele andere banken dat truukje reeds vóór hen toepaste
)
Ik dacht dat ze wijselijk van naam veranderd waren om hun vroegere slechte reputatie te doen vergeten en intussen Beobank- geworden zijn...(net zoals vele andere banken dat truukje reeds vóór hen toepaste
De bank heet inderdaad Beobank nu, maar wanneer het topic hier gestart werd, heette de bank nog Citibank, vandaar.
En ja, naamsverandering werd doorgevoerd om de slechte naam van zich af te schudden en met een schone lei te beginnen en zo nieuwe klanten trachten te winnen. Enig verschil zei een medewerker, is dat ze nu niet meer in Amerikaanse handen zijn, maar vooral met Nederlanders te doen hebben.
En ja, naamsverandering werd doorgevoerd om de slechte naam van zich af te schudden en met een schone lei te beginnen en zo nieuwe klanten trachten te winnen. Enig verschil zei een medewerker, is dat ze nu niet meer in Amerikaanse handen zijn, maar vooral met Nederlanders te doen hebben.
Een geacht forumlid heeft hier ooit eens geschreven als een hollaner u niet in het zak zet, dan was het geen hollander.
Beobank is al meermaals van naam veranderd , ooit was het oa 'Famiebank'
Beobank is al meermaals van naam veranderd , ooit was het oa 'Famiebank'
Ik denk dat Beobank sinds april 2012 tot de groep Crédit Mutuel Nord Europe (Frankrijk) behoort, net als BKCP.Kay schreef:De bank heet inderdaad Beobank nu, maar wanneer het topic hier gestart werd, heette de bank nog Citibank, vandaar.
Re: Gratis veel geld bij Beobank
Een beo is een vogel. Ik stel als naam voor de volgende keer voor: de Parkietenbank.
Klopt, maar ergens is er dus ook een samenwerking met Nederland. Getuige ook het feit dat ik bij telefoongesprekken nog nooit een Vlaming/Vlaamse aan de lijn had, altijd al een Nederlander/Nederlandse gehad. Niet dat dat iets uitmaakt uiteraard.cricri schreef:Ik denk dat Beobank sinds april 2012 tot de groep Crédit Mutuel Nord Europe (Frankrijk) behoort, net als BKCP.Kay schreef:De bank heet inderdaad Beobank nu, maar wanneer het topic hier gestart werd, heette de bank nog Citibank, vandaar.
Ik denk eerder dat het gewoon gaat om een off shore call centre, zoals in suriname bijvoorbeeld.
Beobank heeft deze actie opnieuw gelanceerd tot 31/10:
https://www.beobank.be/nl/Promoties/Dag ... #voordelen" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.beobank.be/nl/Promoties/Dag ... #voordelen" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Beobank is er terug met deze actie, de bonus is wel verlaagd naar 100 euro.
Ik laat het aan mij voorbijgaan, geen zin in de rompslomp...
Ik laat het aan mij voorbijgaan, geen zin in de rompslomp...