Gratis zichtrekeningen vergelijken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Gratis zichtrekeningen vergelijken
Je kan normaal de gegevens aanpassen , ik wilde dit doen voor 2 personen, en geen papieren overschrijvingen en geen geld afhalen bij andere bank. Dit lukt niet , spring terug naar standaardinstellingen, een klein foutje, kan dit aangepast worden aub
(https://www.spaargids.be/sparen/gratis- ... gn=content)
(https://www.spaargids.be/sparen/gratis- ... gn=content)
Re: Gratis zichtrekeningen vergelijken
Er zit ook een foutje in de berekeningen van keytradebank.
Sinds enkele maanden is de maximale cash-back die je krijgt van de 5cent actie beperkt tot 2.5/maand. Dus je kan maximum €30 per jaar krijgen.
Dat is nog niet verwerkt in de calculator.
Sinds enkele maanden is de maximale cash-back die je krijgt van de 5cent actie beperkt tot 2.5/maand. Dus je kan maximum €30 per jaar krijgen.
Dat is nog niet verwerkt in de calculator.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De 5cent actie is ook niet meer geldig voor inkomende betalingen, voor domiciliëringen. Betaling met kaart lijkt ook maar één maal per dag te tellen (terwijl veel mensen hun bankkaart meermaals per dag gebruiken). Los daarvan is dat een mooie promo.
Keytrade Bank betaalt u 5 cent per verrichting uitgevoerd op uw Keytrade Bankzichtrekening. Dit aanbod is onderworpen aan de volgende voorwaarden:
Voorwaarden:
het betreffende bedrag (de waarde van het aantal verrichtingen op uw zichtrekening vermenigvuldigd met
0,05 euro) op uw Keytrade Bank-zichtrekening storten, met een maximum van 2,5 euro per maand. U vindt
dit bedrag terug in het overzicht van uw rekening met de vermelding '5 cent/verrichting'.
Voorwaarden:
- Het aanbod geldt voor elke (nieuwe en bestaande) Cliënt-natuurlijk persoon van Keytrade Bank,
met uitzondering van beleggingsclubs, onverdeeldheden, feitelijke verenigingen, medeeigendommen, rechtspersonen (vennootschappen en vzw's) en de rekeningen van een
beroepsmatig handelend natuurlijk persoon.
- Het aanbod geldt voor elke nationale Betalingsverrichting van minimaal 1 euro die wordt uitgevoerd
vanaf een Keytrade Bank-zichtrekening (betalingen met de debetkaart, uitgaande overschrijvingen,
geldopname met de debetkaart, domiciliëringen ...), met uitzondering van inkomende betalingen,
internationale overschrijvingen, doorlopende opdrachten en verrichtingen via de kredietkaart.
- Dit aanbod geldt niet voor interne Betalingsverrichtingen van uw eigen zichtrekeningen bij Keytrade
Bank.
- Voor dit aanbod gelden bovendien de volgende beperkingen: een verrichting van of naar eenzelfde
zichtrekening komt maar eenmaal per dag in aanmerking.
Wat betreft het opnemen van geld met de debetkaart, wordt ook slechts één verrichting per dag
meegeteld.
het betreffende bedrag (de waarde van het aantal verrichtingen op uw zichtrekening vermenigvuldigd met
0,05 euro) op uw Keytrade Bank-zichtrekening storten, met een maximum van 2,5 euro per maand. U vindt
dit bedrag terug in het overzicht van uw rekening met de vermelding '5 cent/verrichting'.
Domiciliëringen komen wél in aanmerking.
Alsook meerdere kaartbetalingen per dag, maar het moet wel in verschillende winkels zijn.
Zelfde met overschrijvingen: Op 1 dag, meerdere overschrijvingen naar dezelfde tegenpartij telt maar 1 keer.
https://www.keytradebank.be/files/docum ... ent_nl.pdf
Alsook meerdere kaartbetalingen per dag, maar het moet wel in verschillende winkels zijn.
Zelfde met overschrijvingen: Op 1 dag, meerdere overschrijvingen naar dezelfde tegenpartij telt maar 1 keer.
En waarom al die beperkingen denk je ?anonymous schreef: ↑1 april 2021, 16:43 Domiciliëringen komen wél in aanmerking.
Het misbruik van de "slimmerikken" natuurlijk die een paar eurocent continu over en weer boekten.
Logisch dat betaling in dezelfde winkel of aan dezelfde persoon maar een maal per dag kan. Dat klopt. Ik merk wel op dat alle verrichtingen iedere keer kloppen op een na (domiciliëringen Proximus). Ik heb nauwelijks verrichtingen en kom hooguit aan 75cent per maand, dus kan ze makkelijk tellen en heb maar één domiciliëring. Maar daarbij blijft Keytrade uniek in zijn soort (als ik me niet vergis deed Bank van de Post dat vroeger ook?). En als je iets krijgt moet je niet klagen.anonymous schreef: ↑1 april 2021, 16:43 Domiciliëringen komen wél in aanmerking.
Komt omdat er mensen waren (werd hier 6 jaar geleden al eens getypt) die constant €1 naar een andere rekening van zichzelf overschreven. Dat deden ze meerdere keren.anonymous schreef: ↑1 april 2021, 16:43 Domiciliëringen komen wél in aanmerking.
Herinner me nog dat er toen een discussie was dat het 'door zo'n mensen is dat die dingen afgeschaft zouden worden'. Iets later was het gedaan.
Normaal gezien ben ik het met je eens.
Naar analogie met de vaccins : ook een gratis cadeau geven kan misdadig zijn en ik heb die lijn gevolgd.
Ik moet er niets meer van hebben (letterlijk), van Keytrade !

Liefdadigheid zal het van Keytrade niet zijn. Uiteraard verdienen ze zelf ook op bv een verrichting via bancontact. En reclame maken kost ook geld, met die actie verleiden ze uiteraard klanten, maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van "het komt rechtstreeks tot bij de eindgebruiker die er voordeel bij doet". En gratis bestaat niet, iemand zal het wel betalen.
Als ex-klant weet ik wie het betaald de klant, met valutadatum bij inkomende bedragen.DCM78 schreef: ↑4 april 2021, 23:08 Liefdadigheid zal het van Keytrade niet zijn. Uiteraard verdienen ze zelf ook op bv een verrichting via bancontact. En reclame maken kost ook geld, met die actie verleiden ze uiteraard klanten, maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van "het komt rechtstreeks tot bij de eindgebruiker die er voordeel bij doet". En gratis bestaat niet, iemand zal het wel betalen.
Estate Guru believer.
Gratis bestaat niet.
Minder krijgen voor meer betalen dan weer wel. Zolang het maar niet gratis is.
De service krijg je bij Keytrade wel degelijk gratis en het is er ook een van een niveau waarvoor niemand zou willen betalen.
Minder krijgen voor meer betalen dan weer wel. Zolang het maar niet gratis is.
De service krijg je bij Keytrade wel degelijk gratis en het is er ook een van een niveau waarvoor niemand zou willen betalen.
Nee. Het gevolg van een teleurstelling bij mezelf en mijn halve trouwboek.
En het gevolg van de onmogelijkheid om iemand een vraag te kunnen stellen die er ook maar 1 gram om geeft of je klant bent of niet.
Op sommige momenten : slecht bereikbare helpdesk.
Procedures die theoretisch zijn, zonder een andere inbreng dan die van een computer. Kil en onpersoonlijk.
Klant zijn bij een apatische diepvriezer.
Onmogelijkheid om geld te storten.
Traag betalingsverkeer.
Beperkt aantal bankproducten, geen kantoren.
Online bank maar toen ik er klant was het slechtste platform dat je kan bedenken.
Op dat moment het besluit genomen dat dit slechts 1/4 een bank is en ik blijf graag anti-reclame maken. Ik begrijp de adoratie voor Keytrade en Argenta niet maar ik respecteer wel de keuzes van anderen. Ik ga er wel van uit dat hun verwachtingen anders zijn dan de mijne of dat de tevreden klanten van die banken geen ervaring hebben met een andere echte bank.
Het is een bank zoals een elektrische fiets een bromfiets is.
En het gevolg van de onmogelijkheid om iemand een vraag te kunnen stellen die er ook maar 1 gram om geeft of je klant bent of niet.
Op sommige momenten : slecht bereikbare helpdesk.
Procedures die theoretisch zijn, zonder een andere inbreng dan die van een computer. Kil en onpersoonlijk.
Klant zijn bij een apatische diepvriezer.
Onmogelijkheid om geld te storten.
Traag betalingsverkeer.
Beperkt aantal bankproducten, geen kantoren.
Online bank maar toen ik er klant was het slechtste platform dat je kan bedenken.
Op dat moment het besluit genomen dat dit slechts 1/4 een bank is en ik blijf graag anti-reclame maken. Ik begrijp de adoratie voor Keytrade en Argenta niet maar ik respecteer wel de keuzes van anderen. Ik ga er wel van uit dat hun verwachtingen anders zijn dan de mijne of dat de tevreden klanten van die banken geen ervaring hebben met een andere echte bank.
Het is een bank zoals een elektrische fiets een bromfiets is.