Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Help mij een tariefplan kiezen!

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
40 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
gast9876

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door gast9876 » 2 maart 2013, 09:45

Vaganzza schreef:
phase schreef:Zou mij dat gemakkelijk 30€/jaar (na recuperatie betaallijn) schelen t.o.v. GC.
Hoor jezelf nu eens praten! 30 € op jaarbasis voor een veel slechtere dekking, geen gratis 10 MB in buitenland, ik mijn belkrediet ook kan gebruiken om te parkeren in de stad!!! (dan is het geen 50% zoals betaallijn, maar volle 100%). Na elke herlading gratis 40' of 10' naar proximus of andere prijzen. op trein veel betere dekking dan base.....zelfs test-aankoop bevestigt dit!

Tja, ieder zijn goesting....maar altijd het onderste uit de kan willen halen vind ik persoonlijk ook niet meer leuk....
Omhoog

gast9876

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door gast9876 » 2 maart 2013, 09:46

Lukske schreef:Sorry, ik ben efkes niet mee; die recuperatie via betaallijn wat is dat juist?
http://betaallijn.be/

http://www.thoorn.nl/
Omhoog

Gebruikersavatar
Vaganzza
Global Moderator
Global Moderator
Berichten: 4672
Lid geworden op: 11 aug 2008
Contacteer:
Contacteer Vaganzza
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door Vaganzza » 2 maart 2013, 12:15

satsurfer schreef:Hoor jezelf nu eens praten! 30 € op jaarbasis voor een veel slechtere dekking, geen gratis 10 MB in buitenland, ik mijn belkrediet ook kan gebruiken om te parkeren in de stad!!! (dan is het geen 50% zoals betaallijn, maar volle 100%). Na elke herlading gratis 40' of 10' naar proximus of andere prijzen. op trein veel betere dekking dan base.....zelfs test-aankoop bevestigt dit!

Tja, ieder zijn goesting....maar altijd het onderste uit de kan willen halen vind ik persoonlijk ook niet meer leuk....
Ik overweeg het omdat ik de klantendienst van Proximus echt wel kotsmoe ben. Ik kwam van het Base netwerk en ik moet zeggen dat ik daar nooit problemen mee gehad heb (niet qua dekking en internet ging ook ok => heb dat laatste daar wel maar beperkt gebruikt). Bovendien ken ik nu wel een aantal mensen die MV hebben en dus kan ik een uur gratis per dag bellen.

Ik heb een collega op het werk die op Jim zit (ook Base) en die snelheden die hij daar haalt als we samen een speedtest doen op verschillende locaties in Antwerpen is bijna 2x hoger dan bij proximus... Ik heb de indruk dat de laatste 2 maanden Base enorm aan zijn netwerk heeft gesleuteld.
vaganzza[at]spaargids[punt]be

Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".

Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Omhoog

Gebruikersavatar
phase
VIP member
VIP member
Berichten: 1047
Lid geworden op: 27 jan 2008
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht Website

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door phase » 2 maart 2013, 13:23

@ satsurfer, je hebt hier wel even serieus ge-mis-quote, Vaganzza maakte die opmerking van die 30 EUR besparing, dat was ik niet... ;) Geen haar op mijne kop dat er nog aan denkt bij Proximus weg te gaan voor een paar eurokes en in een verlichtingspaal te moeten gaan hangen om eem filmke te downloaden... ;D

@ Vaganzza: Last time I checked kon je niet gewoon zeggen van "ik wil vanaf nu automatisch X EUR herladen elke maand", om daarna vrij stop te zetten wanneer je wil. Nee, je moest meteen een contract tekenen voor automatische herlading voor 1 of 2 jaren. Vandaar mijn opmerking, want teken je een contract dan ligt alles vast, dat komt in feite overeen met een abonnement, zonder het beestje bij zijn naam te noemen... Ook was het toen niet mogelijk om automatische herlaadbeurt te activeren voor Generation Connect, wel voor alle andere Pay&Go's...

Wat betreft de klantendienst, kan ik niet over meespreken. Zaak om nooit met de klantendienst te maken te krijgen? ;D Maak jij daar een gewoonte van? Zelf nog nooit nodig gehad op de 15 jaren dat ik een GSM heb.

I.v.m. snelheden, dat zou kunnen wat je zegt dat Base misschien toch in gang is geschoten en op sommige plaatsen Belgacom overtreft. Dat zou voor mij echter geen beweegreden zijn, ik heb alles gezien. Wegvallende oproepen, oproepen die niet door gaan, berichten die uren tot dagen later, tot zelfs geheel NIET worden afgeleverd. Helft van de tijd supertrage data... Ik spreek nu over Base & Mobistar. Wat schiet er dan nog over als je gewoon wil kunnen op uw 2 oren slapen dat alles zal werken zoals het moet, wanneer jij dat wilt of nodig hebt? Proximus.

But, by all means, ga gerust naar Base... Minder klanten bij Proximus = meer capaciteit voor ons. 8)
Omhoog

Gebruikersavatar
Vaganzza
Global Moderator
Global Moderator
Berichten: 4672
Lid geworden op: 11 aug 2008
Contacteer:
Contacteer Vaganzza
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door Vaganzza » 2 maart 2013, 14:05

Lukske schreef:Sorry, ik ben efkes niet mee; die recuperatie via betaallijn wat is dat juist?
Hier kan je er ook al meer over lezen: gedeelte-overtollige-belwaarde-terugkrijgen-t12352.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be

Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".

Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Omhoog

Promo
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 jan 2013
Contacteer:
Contacteer Promo
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door Promo » 2 maart 2013, 14:16

phase schreef:@ satsurfer, je hebt hier wel even serieus ge-mis-quote, Vaganzza maakte die opmerking van die 30 EUR besparing, dat was ik niet... ;) Geen haar op mijne kop dat er nog aan denkt bij Proximus weg te gaan voor een paar eurokes en in een verlichtingspaal te moeten gaan hangen om eem filmke te downloaden... ;D

@ Vaganzza: Last time I checked kon je niet gewoon zeggen van "ik wil vanaf nu automatisch X EUR herladen elke maand", om daarna vrij stop te zetten wanneer je wil. Nee, je moest meteen een contract tekenen voor automatische herlading voor 1 of 2 jaren. Vandaar mijn opmerking, want teken je een contract dan ligt alles vast, dat komt in feite overeen met een abonnement, zonder het beestje bij zijn naam te noemen... Ook was het toen niet mogelijk om automatische herlaadbeurt te activeren voor Generation Connect, wel voor alle andere Pay&Go's...

Wat betreft de klantendienst, kan ik niet over meespreken. Zaak om nooit met de klantendienst te maken te krijgen? ;D Maak jij daar een gewoonte van? Zelf nog nooit nodig gehad op de 15 jaren dat ik een GSM heb.

I.v.m. snelheden, dat zou kunnen wat je zegt dat Base misschien toch in gang is geschoten en op sommige plaatsen Belgacom overtreft. Dat zou voor mij echter geen beweegreden zijn, ik heb alles gezien. Wegvallende oproepen, oproepen die niet door gaan, berichten die uren tot dagen later, tot zelfs geheel NIET worden afgeleverd. Helft van de tijd supertrage data... Ik spreek nu over Base & Mobistar. Wat schiet er dan nog over als je gewoon wil kunnen op uw 2 oren slapen dat alles zal werken zoals het moet, wanneer jij dat wilt of nodig hebt? Proximus.

But, by all means, ga gerust naar Base... Minder klanten bij Proximus = meer capaciteit voor ons. 8)
Gho ja, de klantendienst van Proximus is even droevig als de klantendienst van de meeste grotere bedrijven (al heb je ook uitzonderingen, dikke pluim voor Essent bv.). Ik krijg sinds kort via het werk een serieuze korting op alle telefoonkosten van mezelf en mijn partner. Ik heb dat online aangevraagd bij Proximus, heb op hun vraag alle nodige documenten bezorgd en na 2,5 maanden is dit nog steeds niet in orde..
Omhoog

Gebruikersavatar
Vaganzza
Global Moderator
Global Moderator
Berichten: 4672
Lid geworden op: 11 aug 2008
Contacteer:
Contacteer Vaganzza
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door Vaganzza » 2 maart 2013, 15:56

phase schreef:Last time I checked kon je niet gewoon zeggen van "ik wil vanaf nu automatisch X EUR herladen elke maand", om daarna vrij stop te zetten wanneer je wil. Nee, je moest meteen een contract tekenen voor automatische herlading voor 1 of 2 jaren. Vandaar mijn opmerking, want teken je een contract dan ligt alles vast, dat komt in feite overeen met een abonnement, zonder het beestje bij zijn naam te noemen... Ook was het toen niet mogelijk om automatische herlaadbeurt te activeren voor Generation Connect, wel voor alle andere Pay&Go's...
Ik heb nu een AR met GC en heb de papieren nog eens gelezen. Er staat enkel dat het een contract van onbepaalde duur is, er staat niets vermeld over een minimum duur.
phase schreef: Wat betreft de klantendienst, kan ik niet over meespreken. Zaak om nooit met de klantendienst te maken te krijgen? ;D Maak jij daar een gewoonte van? Zelf nog nooit nodig gehad op de 15 jaren dat ik een GSM heb.
Je mag daar echt blij mee zijn, want ik heb het nu al 2x aan mijn rekker gehad (was telkens met nummeroverdracht). De 2de keer (voor mijn vrouw) heb ik het opgegeven en MV aangevraagd. Als dit nu vlot verloopt, dan moet ik echt nog eens goed denken. Vermits zij dezelfde gsm heeft als ik, kan ik zeer goed vergelijken.
phase schreef: I.v.m. snelheden, dat zou kunnen wat je zegt dat Base misschien toch in gang is geschoten en op sommige plaatsen Belgacom overtreft. Dat zou voor mij echter geen beweegreden zijn, ik heb alles gezien. Wegvallende oproepen, oproepen die niet door gaan, berichten die uren tot dagen later, tot zelfs geheel NIET worden afgeleverd. Helft van de tijd supertrage data... Ik spreek nu over Base & Mobistar. Wat schiet er dan nog over als je gewoon wil kunnen op uw 2 oren slapen dat alles zal werken zoals het moet, wanneer jij dat wilt of nodig hebt? Proximus.
Klopt en dat was ook de reden waarom ik eerst Proximus gekozen heb, alleen merk ik daar in praktijk niet veel van... Het is natuurlijk heel streekgevoelig, maar toen ik ervoor Carrefour Mobile had (Base) dan heb ik nooit problemen gehad met het netwerk: geen sms'en die niet verzonden geraakten of telefoons die niet doorkwamen,... Zelfs niet op nieuwjaar.
phase schreef: But, by all means, ga gerust naar Base... Minder klanten bij Proximus = meer capaciteit voor ons. 8)
Ik heb de indruk dat er wel meer mensen terug naar Proximus zijn gegaan, ik denk dat GC een populair product is. Ook hun abonnementen lopen wel goed, zeker na hun tarief- en pakketwijzigingen. Ik denk dat er nog velen die nu een Telenet (Mobistar) abonnement hebben, nog zullen overschakelen want ik hoor wel klachten over traag internet.
vaganzza[at]spaargids[punt]be

Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".

Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Omhoog

arnevalaert
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2013

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door arnevalaert » 17 april 2013, 17:10

Ongeacht welk tariefplan je neemt, je moet sowieso elke 6 of 12 maanden eens opnieuw bekijken of je nog het beste tariefplan hebt. Vaak kan je zo intekenen op extra promoties en ga je op lange termijn het meeste geld besparen.

Idem dito voor gas of elektriciteit eigenlijk.
Omhoog

Gebruikersavatar
Lanius
Hero Member
Hero Member
Berichten: 844
Lid geworden op: 04 dec 2008
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door Lanius » 17 april 2013, 20:02

Ik zit bij MV en geen last van wegvallende gesprekken, te traag internet, in een lantaarnpaal gaan kruipen etc. het werkt perfect. Al hangt het er vanaf wat je wil doen met je internet. Toen ik begon bij MV, had ik zo goed als overal Edge; Nu is het toch bijna overal 3G geworden.
Ik twijfel er niet aan dat proximus beter zal zijn, maar tevreden bij Mobile Vikings. Deze zomer zal ik alles nog eens opnieuw berekenen wat me het goedkoopst uitkomt.
Omhoog

Gebruikersavatar
Vaganzza
Global Moderator
Global Moderator
Berichten: 4672
Lid geworden op: 11 aug 2008
Contacteer:
Contacteer Vaganzza
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door Vaganzza » 17 april 2013, 20:10

Lanius schreef:Ik twijfel er niet aan dat proximus beter zal zijn, maar tevreden bij Mobile Vikings. Deze zomer zal ik alles nog eens opnieuw berekenen wat me het goedkoopst uitkomt.
Mijn persoonlijke ervaring: behalve thuis, had ik overal betere snelheden bij Base (MV)... Raar maar waar ;)
vaganzza[at]spaargids[punt]be

Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".

Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Omhoog

Gebruikersavatar
savantas
Full Member
Full Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 13 jan 2008
Contacteer:
Contacteer savantas
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door savantas » 17 april 2013, 20:20

Vaganzza schreef:Mijn persoonlijke ervaring: behalve thuis, had ik overal betere snelheden bij Base (MV)... Raar maar waar ;)
Ik ook, heb Generation Connect én MV geprobeerd, en op de meeste plaatsen waar ik mobiel internet gebruik, is MV sneller (ook thuis)
ondanks al het goede dat ik van het Proximus netwerk hoor en lees...
Omhoog

kaohsiung
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 21 mar 2014
Contacteer:
Contacteer kaohsiung
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door kaohsiung » 11 april 2015, 11:04

Mijn echtgenote gebruikt weinig haar gsm en heeft uitsluitend een "prepaid" kaart bij proximus.Begin maart van dit jaar krijgt zij van proximus een email met de mededeling dat zij haar toestel moet herladen vôôr 15 april 2015 om haar telefoonnummer te kunnen behouden.
Eind maart wanneer zij haar gsm inschakelt krijgt zij de melding "registratie chipkaart mislukt".In de lokale proximus winkel begrijpt men het ook niet en zij contacteren Brussel.Daar krijgen zij de melding dat het telefoonnummer vervallen is, alhoewel zij zelf een email stuurden met de melding "vervaldag 15 april 2015".Niettegenstaande hun email zeggen zij dat het nummer verviel op 15 maart en zij willen niet op hun beslissing terug komen.Dus nummer kwijt en het tegoed aan laadwaarde van +/- euro 30 is ook verloren.

Nu heb ik gehoord dat men bij Telenet een abonnement kan aanvragen zonder dat men hiervoor maandelijks moet betalen en men betaalt maandelijks slechts alleen de gevoerde gesprekken. Er zou geen minimum aan gesprekken per maand vereist zijn om zijn abonnement en telefoonnummer te behouden.Klopt dit?Wij zijn reeds klant bij telenet voor t.v. internet en vaste telefoon.
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door ludo » 11 april 2015, 11:41

Bij telenet heb je abonnement " prijs volgens verbruik " en kost 0 euro, je betaald enkel wat je verbruikt hebt..

Betaal enkel wat je verbruikt
Bellen: € 0,15/min
Sms sturen: € 0,07
Surfen: € 0,10/MB
Eenmalige activatie: € 5
-------------------------------------------------

Optie SMS 5
SMS je elke maand voor een aanzienlijk bedrag, dan ben je nog voordeliger uit met de optie SMS 5.
SMS 5, dat is...
500 SMSjes versturen in België
Als je het maandelijkse volume overschrijdt val je terug op de normale prijs per SMS zoals bepaald in je mobiel abonnement
Geen contractduur alleen in de eerste maand geldt een opzegvergoeding van €5
----------------------------------------------------------------------------
Optie KING Surf
Wil je meer surfen met je smartphone? Kies dan voor de optie King Surf. Je krijgt dan bovenop je abonnement:
500 MB extra volume in België
Surfen via 4G.
Surfen boven de 500 MB betaal je € 0,03/MB. Let wel: surfen in het buitenland is niet inbegrepen en is duurder dan in België.
€ 5.00 per maand
------------------------------------------------
Optie KONG Surf
2 GB extra mobiel internetvolume
€ 10.00 per maand
-------------------------------------------------------

Mobistar heeft ook "pré paid " kaart.

je kan kiezen tussen 5-10-15-20-25-50 euro /maand
Belwaarde is 12 maanden geldig bij herlading
Surfwaarde is maar 31 dagen geldig. en niet overdraagbaar naar volgende maand.
Omhoog

fropskottel
Hero Member
Hero Member
Berichten: 617
Lid geworden op: 19 mar 2011
Contacteer:
Contacteer fropskottel
Verstuur privébericht

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door fropskottel » 11 april 2015, 12:38

Kaohsiung, kijk eens naar http://dommel.be" onclick="window.open(this.href);return false; . Ze gebruiken het proximus-netwerk, en hun prijzen zijn (veel) lager.
Omhoog

Gebruikersavatar
phase
VIP member
VIP member
Berichten: 1047
Lid geworden op: 27 jan 2008
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht Website

Re: Help mij een tariefplan kiezen!

  • Citeer

Bericht door phase » 11 april 2015, 13:46

Inderdaad dommel.com kan heel voordelig zijn als je je GSM nauwelijks gebruikt, zij hebben sinds deze maand zo'n pay-as-you-go postpaid formule met lage tarieven (enkel data is relatief duur in verhouding met een bundel, maar als je nauwelijks data verbruikt...). Wel 1 bemerking waar je vaak pas achter komt als de overstap al compleet is: Je kan er geen SMS tickets van De Lijn mee kopen (bij Scarlet ook niet trouwens).
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

40 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy