Help mij een tariefplan kiezen!
Re: Help mij een tariefplan kiezen!
Is sms-tickets kunnen kopen ook al providerafhankelijk?phase schreef:Wel 1 bemerking waar je vaak pas achter komt als de overstap al compleet is: Je kan er geen SMS tickets van De Lijn mee kopen (bij Scarlet ook niet trouwens).
heb het eens nagevraagd via hun 'helpdesk' (of wat er voor doorgaat
) of in de toekomst dit voorzien wordt.
snel antwoord!!! (ben ik niet gewoon van dommel.
"Helaas mogen wij niet van deze service gebruik maken :-(
Ons excuses voor het ongemak dat dit u geeft."
pff. mijn dochter die volgend jaar naar middelbaar gaat en mss. eens occassioneel gebruik maakt van de bus.

snel antwoord!!! (ben ik niet gewoon van dommel.

"Helaas mogen wij niet van deze service gebruik maken :-(
Ons excuses voor het ongemak dat dit u geeft."
pff. mijn dochter die volgend jaar naar middelbaar gaat en mss. eens occassioneel gebruik maakt van de bus.

Even off-topic: Ik heb gisteren de nieuwe tarieven van 2015 eens bekeken, eigenlijk ben je voordeliger af met zo'n Lijnkaart, 1.40 per 60 min t.o.v. 1,95 met Sms ticket. Met de kaart mag je ook uw rit afmaken na de 60 min, met sms ticket moet je een nieuw kopen. Als de waarde op zo'n Lijnkaart onbeperkt geldig blijft, lijkt me dat een betere oplossing. Dan kan je alsnog voor dommel of bvb scarlet gaan.
mijn echtgenote en dochter zitten bij dommel.
(vooral voor de dochter was het heel moeilijk om een sim te krijgen..zucht...en geen communicatie). Maar zoals al meermaals gezegd....eens actief geen problemen meer.
Ik blijf wel kiezen voor overschrijving van Dommel, dan ben je 100% zeker.
ok. als zo'n kaart goedkoper is...beter..maar dochterlief kennende...vergeet ze mee te nemen, en het is toch 'cool' om te sms'en zoals iedereen doet....ge bent ouderwets met zo'n kaartje.

Ik blijf wel kiezen voor overschrijving van Dommel, dan ben je 100% zeker.

ok. als zo'n kaart goedkoper is...beter..maar dochterlief kennende...vergeet ze mee te nemen, en het is toch 'cool' om te sms'en zoals iedereen doet....ge bent ouderwets met zo'n kaartje.

Ik heb ook enkele maanden dommel gehad, jammer dat ze hun bundels afgeschaft hebben, yin was ideaal voor 16 euro per maand. Ze zullen de rekening gehad hebben van Proximus... Intussen bij Scarlet (Red met optie extra data). Als Proximus dochtermaatschappij hebben ze het ganse Proximus netwerk ter beschikking. Dikke, DIKKE miserie geweest om alles werkend te krijgen (zelfs tussenkomst ombudsdienst nodig gehad) maar eens het werkt... In mijn ogen zelfde kwaliteit product als Proximus, paar euro's goedkoper en je krijgt er iets meer voor terug... Zo lang alles blijft werken tenminste. Kunnen van de klantendienst reikt niet verder dan problemen aan uw kant te verhelpen, problemen die bij hun liggen, tja, een echte titanenstrijd om ze zo ver te krijgen om er naar te kijken. You get what you pay for I guess... 

Ik vind wel dat dommel dit zou moeten geeist hebben bij hun besprekingen. Da's zoals je een instap tv gekocht hebt van 300 eur en dan blijkt dat hij elk half uur zichzelf uitzet, en je terug moet opstarten. Je gaat daar toch van uit dat dit nt kan? Je gaat toch geen manual gaan doorlezen voor je tv koopt? Idem sms-tickets. Vond sowieso belachelijk dat ze na 1 jaar stekker uit hun packs uitgetrokken hadden. Eerst packs opstellen, en dan jaartje wachten of het rendabel blijkt? Du jamais vue.
Ik vraag me af of ze niet gewoon de schuld van hun afschuiven... Waarom zouden ze dat niet 'mogen' van Proximus? Dan zou Proximus even goed de resale tarieven omhoog kunnen trekken, veel betere manier om hun te pesten... Ergste van al is dat dommel nog maar rond september vorig jaar hun bundels drastisch hadden uitgebreid voor dezelfde prijs, zéér toevallig toch wel niet vlak nadat Proximus geen nieuwe inschrijvingen meer aanvaardde voor Generation Connect... En nu dit. Even overwoog ik nog om te blijven want ik ben niet iemand die veel belt of SMS't, maar data is wel belangrijk. Doorgaans ook geen exceptioneel verbruik, maar aan het dommel tarief wordt het al heel snel heel duur als je wél eens wat meer data verbruikt. Dan liever peace of mind. Dat was trouwens ook de reden dat ik van prepaid ben afgestapt. Ik betrapte mezelf er op dat ik oproepen zou vermijden omdat ik er voor moet betalen...
Tegen bij een (echt) abonnement heb je toch je bundel, of je hem nu gebruikt of niet je betaalt er toch voor, dan voel ik me persoonlijk meer op mijn gemak als ik niet constant zit te piekeren over zulke uitgaven en gewoon even kan bellen zo lang ik binnen de bundel blijf.

Wat een schande zeg.phase schreef:Jammer genoeg wel: https://www.delijn.be/nl/vervoerbewijze ... icket.html
Ik heb ondertussen twee familieleden dommel klant gemaakt. Bij beiden had het veel voeten in de aarde om hen klant te maken. Onbegrijpelijk. Maar bon, ze zijn wel duidelijk goedkoper.
Tja, dat is inbegrepen id prijs bij dommel. Ook net als ze er op de markt mee kwamen?