Helpdesk Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Helpdesk Keytrade
Gelukkig niet inderdaad.Barryke schreef: ↑9 december 2023, 18:55 Ze hebben ook niet de intentie om hun service te verbeteren door een beter bezette klantendienst.
https://www.keytradebank.be/nl/jobs
Al na 3 weken reactie van de helpdesk. Nog 5 weken wachten om in mijn rekening te kunnen. Klantvriendelijkheid kennen ze niet. Gevraagd hoe het zit met de facturen onder zoomit. Als we op het antwoord 3 weken moeten wachten zitten we bijna aan 5 weken….
Al na 3 weken reactie van de helpdesk. Nog 5 weken wachten om in mijn rekening te kunnen. Klantvriendelijkheid kennen ze niet. Gevraagd hoe het zit met de facturen onder zoomit. Als we op het antwoord 3 weken moeten wachten zitten we bijna aan 5 weken….
Na 6 weken een link ontvangen met een formulier om een nieuwe hardkey aan te vragen.Inside99 schreef: ↑9 december 2023, 14:01 Geblokkeerd gebruikt in de figuurlijke betekenis. Als je digipass defect is kan je je rekening niet meer gebruiken. Dus figuurlijk geblokkeerd.
Nog steeds geen reactie op mijn mails aan Keytrade tenzij dat je eerst 4 nu minstens 2 weken moet wachten op hun antwoord.