Het KBC topic
TIP
Re: Het KBC topic
Zijn er ETFs waarmee men gediversifieerd kan inspelen op een verdere herwaardering van de banksector?
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
Eggman, zonder enige twijfel.Eggman schreef:Zijn er ETFs waarmee men gediversifieerd kan inspelen op een verdere herwaardering van de banksector?
Bel eens naar uw broker om te vragen wat hij hieromtrent in het aanbod heeft.
Banken blijven in elk geval tot één van mijn favoriete sectoren voor 2014 behoren.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Eggman, een ETF gevonden?
Die moet in elk geval de laatste dagen mooi gestegen zijn.
Opnieuw goed nieuws vandaag vanwege KBC welke enerzijds ook wel te verwachten was.Piper schreef:Koersdoel KBC vanwege HSBC 50 euro.Piper schreef: Zo trekt ING zijn koersdoel voor KBC op naar 48,50 euro.
Zij wijzen op de lage risico's en de hoge winstgevendheid.
KBC staat zeker ook op mijn persoonlijke favoriete lijst voor 2014.
KBC blijft wellicht nog jaren in mijn aandelenportefeuille.
Ik heb jammer genoeg (nog) niet gekocht.Piper schreef:Eggman, een ETF gevonden?
Bij BinckBank Financial Select Sector SPDR ETF (XLF, enkel US) en iShares S&P Global Financials Sector ETF (IXG, globaal) gevonden, beiden genoteerd in dollar.
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
KBC vandaag van +2,5% vanochtend naar -2,5% nu. Komt dit enkel door de Turkse lira wisselkoers?
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Zowat alle financiele aandelen, en bij uitbreidng alle beursindexen vertonen dat patroon vandaag. Dus geen alleenstaand KBC verhaal.
Markten vnl onderuit door Turkse lira ja. Maar niet alleen lira, ook roebel, renteverhoging Zuid-Afrika. Emerging market blues dus nog steeds.
Markten vnl onderuit door Turkse lira ja. Maar niet alleen lira, ook roebel, renteverhoging Zuid-Afrika. Emerging market blues dus nog steeds.
Algemene sectordaling door nieuwe Europese bankenwet. Verder moet je niet zoeken.
Nieuw algemene daling bij Financials.
Wat met Kbc Ancora ?
http://www.tijd.be/bear_and_bull/Peterc ... .art?ckc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/bear_and_bull/Peterc ... .art?ckc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze morgen een pakket KBC Ancora gekocht aan 28,02 euro. Heb reeds lang KBC en sinds vandaag dus ook KBC Ancora.
KBC Ancora zal zwaar ondergewaardeerd. Vandaar mijn aankoop.
KBC Ancora zal zwaar ondergewaardeerd. Vandaar mijn aankoop.
Misschien ligt het aan mij maar KBC Ancora is al sinds ik het een beetje volg (van 2007) al zwaar ondergewaardeerd. Ik zie dus niet in wat er zou veranderen.
Filip3, een holding noteert altijd met een onderwaardering maar in het geval van KBC Ancora is de onderwaarding wel te groot.
Onderwaardering bedraagt vandaag immers +/- 28%.
Ik blijf ook bijzonder positief voor KBC voor de komende jaren en dus ook voor KBC Ancora.
Onderwaardering bedraagt vandaag immers +/- 28%.
Ik blijf ook bijzonder positief voor KBC voor de komende jaren en dus ook voor KBC Ancora.
Als KBC stijgt, stijgt Ancora natuurlijk ook. Ancora volgt gewoon de koers van KBC, stijgt KBC sterk, dan Ancora ook. Daalt KBC sterk, dan Ancora ook. Ze hangen gewoon aan elkaar vast.