Het KBC topic
TIP
Re: Het KBC topic
KBC Ancora noteert aan €25. Ergens zie ik ze binnen nu en 2 jaar wel stijgen naar €30.
Dus m.i. zeker koopwaardig. Misschien pomp ik er wel wat geld in.
Enige nadelen zijn:
- Regeringsvorming
- Crisis in Oekraine
Dus m.i. zeker koopwaardig. Misschien pomp ik er wel wat geld in.
Enige nadelen zijn:
- Regeringsvorming
- Crisis in Oekraine
Kereva, die 30 euro hebben we in januari 2014 bijna gestaan.
Over 2 jaar verwacht ik echter fors hogere koersen dan 30 euro voor KBC Ancora.
Over 2 jaar verwacht ik echter fors hogere koersen dan 30 euro voor KBC Ancora.
Kereva of ander geïnteresseerden, ik zou niet lang meer wachten om KBC Ancora te kopen.
Echt wel een goedkoop aandeel aan huidige koersen, maar zo zijn er natuurlijk nog.
Laat eens iets weten indien u zou gekocht hebben.
Echt wel een goedkoop aandeel aan huidige koersen, maar zo zijn er natuurlijk nog.
Laat eens iets weten indien u zou gekocht hebben.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb vandaag een mooi pakket Ancora's gekocht aan 24,95 euro.
Ik wacht nog op m'n geld bij Binck.
KBC Ancora
Op de blog over 'vastgoedbevaks & certificaten'; komen zo nu en dan ook andere topics aan bod. Gisteren was er een blog over de holdings KBC Ancora, Tubize en Solvac. De auteur lijkt het niet zo begrepen te hebben op KBC Ancora. Op enkele jaren tijd: sinds de naamsverandering en de split van het vroegere 'Almancora' is er nogal wat aandeelhouderswaarde verkwanseld, zo blijkt. Het huis is intussen al wel beter in orde, maar ten koste van de activa.
Een mooie holding-korting, dat wel. Maar die zijn er voor Tubize of Solvac ook.
Lezen op: http://vastgoedcertificaten.blogspot.be ... dings.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een mooie holding-korting, dat wel. Maar die zijn er voor Tubize of Solvac ook.
Lezen op: http://vastgoedcertificaten.blogspot.be ... dings.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie stijging gisteren
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Vandaag ook! 

Brugse Leeuw schreef:Vandaag ook!
Op naar 30 voor KBCA.
En 47 voor KBC.
Ancora staat nu vrij laag.
Zou het kunnen dat de uittreders uit Cera hun omgezette ancora's zo maar aan het verkopen zijn zonder de oppurtiniteiten af te wachten?
Ik heb heb er gisteren alleszins een pak bijgekocht.
Zou het kunnen dat de uittreders uit Cera hun omgezette ancora's zo maar aan het verkopen zijn zonder de oppurtiniteiten af te wachten?
Ik heb heb er gisteren alleszins een pak bijgekocht.
Tja, je hebt niet veel keuze.
Als je niet uittreedt vo'o'r 30 juni, moet je wachten tot volgend jaar. En het is dan nog maar de vraag of het dan kan, en voor hoeveel want uittredingen zijn beperkt tot 10% van het kapitaal.
Je zou eventueel kunnen wachten met de D-aandelen (vanwege de ancora-aandelen), maar of de gemiddelde vennoot daarmee rekening zal houden? Die heeft indertijd gedacht een veilige belegging te doen ... en toen kwam arco(par) ...
Als je niet uittreedt vo'o'r 30 juni, moet je wachten tot volgend jaar. En het is dan nog maar de vraag of het dan kan, en voor hoeveel want uittredingen zijn beperkt tot 10% van het kapitaal.
Je zou eventueel kunnen wachten met de D-aandelen (vanwege de ancora-aandelen), maar of de gemiddelde vennoot daarmee rekening zal houden? Die heeft indertijd gedacht een veilige belegging te doen ... en toen kwam arco(par) ...
Uittreders uit Cera ontvangen hun omgezette KBC-Ancora's pas op 02/07/14 en wie deze wil verkopen kan dat pas vanaf die datum.pevepe schreef:Ancora staat nu vrij laag.
Het wordt tijd dat ze stijgen, heb ze aangekocht op het hoogtepunt 

Dat is precies wat de modale belegger doet, Kevva. Die koopt aandelen als ze hoog staan en verkoopt als ze laag staan en klaagt dan dat je op de beurs alleen maar geld kunt verliezen.
Vanuit 31/12 staat KBC ongeveer gelijk, Ancora op -8.4%. Niet direct een verschuiving die ik verwacht had. Wat schulden opgekuist, KBC in rustiger vaarwater, geen onverwachte drama's...