Het KBC topic
TIP
Re: Het KBC topic
Kevva, ING kwam gisteren met zeer goede resultaten. Ik heb daar gisteren op het forum van ING een woordje uitleg over gegeven.
ING is voor mij de Nederlandse KBC. Beiden zijn zeer sterk vergelijkbaar. Alleen komt ING nog wat achter omwille van de gekende huizencrisis in Nederland.
ING is voor mij de Nederlandse KBC. Beiden zijn zeer sterk vergelijkbaar. Alleen komt ING nog wat achter omwille van de gekende huizencrisis in Nederland.
Décote KBC Ancora is momenteel ongeveer 36%.
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
Breek me de bek niet open. Tubize nu 41%. Uiterst koopwaardig, alleen kan ik niet meer. Mijn portefeuille bestaat voor meer dan 50% uit Tubize.Eggman schreef:Décote KBC Ancora is momenteel ongeveer 36%.
Dat is sowieso niet gezond ondanks dat ik ook Tubize bezit.Fientje schreef:Breek me de bek niet open. Tubize nu 41%. Uiterst koopwaardig, alleen kan ik niet meer. Mijn portefeuille bestaat voor meer dan 50% uit Tubize.Eggman schreef:Décote KBC Ancora is momenteel ongeveer 36%.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Van waar die onderwaardering bij Tubize?
Heb het bij ucb geplaatst.Zeus schreef:Van waar die onderwaardering bij Tubize?
Vandaar dat ik reeds schreef dat hier kansen liggen. Décote is gewoon te groot.Eggman schreef:Décote KBC Ancora is momenteel ongeveer 36%.
5 recente adviezen met een gemiddeld koersdoel van +/- 50 euro.
http://www.trivano.com/aandeel/kbc.145.adviezen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.trivano.com/aandeel/kbc.145.adviezen" onclick="window.open(this.href);return false;
In oktober uitslag over de stresstests. Dit kan wat mij betreft de ganse sector raken.
Optibear, volledig juist wat mij betreft.optibear schreef:@ Piper: kijk naar de banken die meegeholpen hebben aan de kapitaalsverhoging en kijk dan naar hun advies. Nog commentaar nodig?
Mensen zijn kuddendieren doch beleggers zijn de kuddedieren onder de kuddedieren.
De banken die voordeel halen uit de kapitaalsverhoging zijn plots koper van Nyrstar. Ethisch verantwoord? Neen, ik dacht het niet.
En over kuddedieren deel ik ook 100% uw mening. Veel te veel kleine beleggers lopen mee met de massa en lopen gewoon de analisten achterna.
Exane herstart opvolging ING met 'outperform'.
KBC houdt wonderbaarlijk goed stand. ING daarentegen?
't Was te verwachten dat ING zou herstellen. ING is mij veel interessanter en goedkoper dan KBC.
ING is een van m'n favorieten voor 2015.
ING is een van m'n favorieten voor 2015.
ING stond op een bepaald moment 9,80 euro. Wilde aankopen maar begon plots met 4% te stijgen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bankaandelen donderen omlaag. Paniek in de tent!