Holdings of ETF's als basis van je portefeuille?
TIP
Re: Holdings of ETF's als basis van je portefeuille?
Doet hij toch al...?
De voorbeeldportefeuille van trends is eigenlijk: grondstoffen en dan een paar aanvullingen voor de show
Het is grappig hoe mensen weigeren hun strategie te wijzigen, zelfs als de context verandert

Opgelet. WMAT belegd niet in grondstoffen!
Laatst gewijzigd door B7H4long op 26 april 2023, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Buffett heeft ooit eens een weddenschap aangegaan. Individuele aandelen geselecteerd door een ervaren fondsbeheerder vs S&P500 over een periode van 10 jaar. Buffett won, en niet een klein beetje.
https://www.investopedia.com/articles/i ... a-brkb.asp
https://www.investopedia.com/articles/i ... a-brkb.asp
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."