Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Holdings of ETF's als basis van je portefeuille?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
136 berichten
  • Pagina 3 van 10
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen

Holdings of ETF's als basis van je portefeuille?

Holdings
34
34%
ETF's
66
66%

Totaal aantal stemmen: 100
Je stem is verwerkt.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

Re: Holdings of ETF's als basis van je portefeuille?

• Citeer

Bericht door B7H4long » 29 oktober 2021, 14:53

sintorama schreef: ↑29 oktober 2021, 13:14 Ik denk het niet. Holdings investeren toch vooral in small-caps, private equity en zelfs startups? Het zijn niet allemaal Berkshires. Ik vind holdings een mooie aanvulling op ETFs.
Dat lijkt me een foutieve veralgemening.
Als je de "holdings" thread bekijkt is het een heel allegaartje dat daar wordt besproken.

Eind 2019-begin 2020 heb ik me in de holdings thread laten overtuigen om meer in private equity te beleggen, door overweging van vrij-verhandelbare bedrijven die zich focussen op PE. Ik doe dit via het IPRV. Ik heb reeds een paar maal moeten herbalanceren omdat de positie te groot werd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 29 oktober 2021, 15:07

B7H4long schreef: ↑29 oktober 2021, 14:38
axl1988 schreef: ↑29 oktober 2021, 11:35 Als ik kijk naar hoe mijn portefeuille 2020 is doorgekomen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik, zoals ik eigenlijk van plan was toen ik in 2019 begon, beter de holdings als zwaartepunt had genomen. Op het einde van 2020 stond geen enkele van mijn holdings meer in het rood.

Begin 2021 heb ik dat dan proberen terug in lijn te brengen met het oorspronkelijke plan. 70% van mijn effectenrekening is momenteel (BE) holding:

- Ackermans & V. Haaren
- Brederode
- D'Ieteren
- GIMV
- TINC

D'Ieteren is daarbij wel de duidelijke uitschieter en op zijn eentje goed voor 40% van mijn meerwaarde dit jaar.
Het is risicovol als vijf aandelen 70% van je portefeuille uitmaken, als je iets verkeerd met een van de bedrijven zal je het snel voelen. Ofwel blijf je fel achter op het gemiddelde, misschien leidt je wel verlies in een dalende markt.
Tjonge tjonge als je alleen al Brederode bekijkt dan weet je dat die in een hele rits van beursgenoteerde bedrijven investeren. Daarboven komt nog hun private equity tak ook alweer een lange lijst van bedrijven. Een tijdje geleden was Sofina hun grootste participatie ook alweer een hele reeks van bedrijven.
5 holdings zijn geen 5 aandelen he denk eerst eens even na vooraleer je iets neerpent.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 29 oktober 2021, 15:58

laeka schreef: ↑29 oktober 2021, 15:07
B7H4long schreef: ↑29 oktober 2021, 14:38
Het is risicovol als vijf aandelen 70% van je portefeuille uitmaken, als je iets verkeerd met een van de bedrijven zal je het snel voelen. Ofwel blijf je fel achter op het gemiddelde, misschien leidt je wel verlies in een dalende markt.
Tjonge tjonge als je alleen al Brederode bekijkt dan weet je dat die in een hele rits van beursgenoteerde bedrijven investeren. Daarboven komt nog hun private equity tak ook alweer een lange lijst van bedrijven. Een tijdje geleden was Sofina hun grootste participatie ook alweer een hele reeks van bedrijven.
5 holdings zijn geen 5 aandelen he denk eerst eens even na vooraleer je iets neerpent.
Elk bedrijf kan op korte tijd door interne of extern oorzaken, maar die toch enkel voor dat bedrijf gelden, veel van zijn waarde verliezen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Aerolla
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Aerolla
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Aerolla » 29 oktober 2021, 16:01

Het is grappig hoe je in elke post over grote verliezen spreekt, maar nooit over grote winsten... (dewelke statistisch even waarschijnlijk zijn)

En vergeet nooit dat een ETF uiteindelijk alleen maar een groep individuele aandelen is waar je een beetje extra kosten op moet betalen. (net zoals een holding, btw)

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 oktober 2021, 16:29

Wimble schreef: ↑28 oktober 2021, 12:45 De basis van een gezonde portefeuille bestaat veelal uit holdings of ETF's.

Hoe zit dit bij jullie?

Waarom?

Pro's en cons?
Ik neem aan dat je met "holdings" investeringsmaatschappijen zoals Brederode, Gimv, ... bedoelt.
Ik neem aan dat je met "ETF's" brede wereld aandelen indextrackers zoals IWDA, EMIM ... bedoelt.

Als je spreekt over "de basis van een gezonde portefeuille", dan denk ik aan een core-satellite aanpak, waarbij de core dan "de basis" is.
Die core wordt meestal samengesteld uit een "stabiel" stuk en een "groei" stuk.

De vraag is volgens mij dus niet de keuze tussen "holdings" of "ETF's", maar eerder *welke* holdings en *welke* ETF's (naast nog andere mogelijkheden) zijn geschikt om een stukje van het stabiel deel of een stukje van het groei deel van je core in te vullen.

Edit: ik beantwoord de enquete dan ook niet ;)

troglodytes
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer troglodytes
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door troglodytes » 29 oktober 2021, 16:53

laeka schreef: ↑29 oktober 2021, 15:07 5 holdings zijn geen 5 aandelen he denk eerst eens even na vooraleer je iets neerpent.
Euhm. Aandelen van holdings zijn geen aandelen? Sinds wanneer? Ik heb de memo niet gekregen.

Aandelen zijn aandelen. ETF's zijn aandelen. Holdings zijn aandelen. Niet zeveren.

Neem Amazon, dat zowel straatwinkels uitbaat met verse belegde broodjes als gigantische cloudservers draaiende houdt... Is dat dan ook geen aandeel doordat het via tientallen overnames de facto veel méér gediversifieerd is als pakweg GBL.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 29 oktober 2021, 16:59

Aerolla schreef: ↑29 oktober 2021, 16:01 Het is grappig hoe je in elke post over grote verliezen spreekt, maar nooit over grote winsten... (dewelke statistisch even waarschijnlijk zijn)
Nee, grote winsten zijn statistisch niet even waarschijnlijk!

Veel beleggers beseffen niet hoeveel risico ze echt nemen, daarom de voortdurende herhalingen, zelfs voor leden met verschillende honderden posts over meerdere jaren.

Nee, grote winsten zijn statistisch niet even waarschijnlijk!

Het rendement van aandelen is een "positively skewed distribution". De aandelenmarkt is niet uniform verdeeld. Statistisch presteren de meeste aandelen minder dan het gemiddelde. Slechts een handvol aandelen zijn verantwoordelijk voor de winst in de markt. Afbeelding (ref:https://www.indexologyblog.com/2018/02/ ... s-not-new/)

Dus als je een beperkt aantal aandelen hebt, dan heb je meer kans om de slechte te bezitten dan de goede.

En hier een grafiek van Morningstar.com die aangeeft hoe diversificatie over meerdere stocks het risico verminderd.
Afbeelding
(ref: https://www.morningstar.com/articles/97 ... -read-this)
Company risk, also known as business risk, is the risk that a specific stock might plunge because of non-market-related factors such as poor company management. This is beyond overall stock market risk and is not always rewarded with higher returns.
Aerolla schreef: ↑29 oktober 2021, 16:01 En vergeet nooit dat een ETF uiteindelijk alleen maar een groep individuele aandelen is waar je een beetje extra kosten op moet betalen. (net zoals een holding, btw)
Breed gediversifeerde fondsen spreiden het risico over vele aandelen (zie hierboven).
Breed gediversifeerde fondsen hebben geen centraal beheer dat kan falen
Ik ben er zeker van dat de kosten van ETFs lager is dan de overhead van holdings.

laeka
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door laeka » 29 oktober 2021, 17:01

troglodytes schreef: ↑29 oktober 2021, 16:53
laeka schreef: ↑29 oktober 2021, 15:07 5 holdings zijn geen 5 aandelen he denk eerst eens even na vooraleer je iets neerpent.
Euhm. Aandelen van holdings zijn geen aandelen? Sinds wanneer? Ik heb de memo niet gekregen.

Aandelen zijn aandelen. ETF's zijn aandelen. Holdings zijn aandelen. Niet zeveren.

Neem Amazon, dat zowel straatwinkels uitbaat met verse belegde broodjes als gigantische cloudservers draaiende houdt... Is dat dan ook geen aandeel doordat het via tientallen overnames de facto veel méér gediversifieerd is als pakweg GBL.
Een holding zoals Brederode bestaat uit verschillende aandelen he begrepen? Dat is helemaal iets anders dan bvb bekaert, agfa gevaert enz...dan bezit je maar 1 aandeel.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 oktober 2021, 17:03

Aerolla schreef: ↑29 oktober 2021, 16:01 Het is grappig hoe je in elke post over grote verliezen spreekt, maar nooit over grote winsten... (dewelke statistisch even waarschijnlijk zijn)
Het lijkt mij inderdaad nodig/zinvol om evengoed de "andere kant" van een medaille te belichten.
Aerolla schreef: ↑29 oktober 2021, 16:01 En vergeet nooit dat een ETF uiteindelijk alleen maar een groep individuele aandelen is waar je een beetje extra kosten op moet betalen. (net zoals een holding, btw)
Dat vind ik toch wat kortzichtig.
Met ETF wordt vaak/meestal een indextracker bedoelt, dat is dan inderaad "een groep individuele aandelen", maar wel volgens een bepaalde index met bepaalde characteristieken.
Dat lijkt mij helemaal iets anders dan een holding, dat meestal ook "een groep individuele aandelen" is, maar meestal niet volgens een bepaalde index, maar met een (soms zeer) actief beleid.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 29 oktober 2021, 17:11

laeka schreef: ↑29 oktober 2021, 17:01 Een holding zoals Brederode bestaat uit verschillende aandelen he begrepen? Dat is helemaal iets anders dan bvb bekaert, agfa gevaert enz...dan bezit je maar 1 aandeel.
Als je een aandeel Bekaert hebt, dan bezit je een deeltje van de volgende bedrijven: https://ar2009.bekaert.com/en/financial ... -companies

troglodytes
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer troglodytes
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door troglodytes » 29 oktober 2021, 17:12

Koop en verkoop eens 20 aandelen.
- 20x aan- en verkoopkost (n.b. een stuk hoger dan voor trackers)
- betaal elk jaar 30% op dividenden (= verborgen 'TER')

Koop een verkoop eens voor hetzelfde bedrag een tracker.
- 1x (lagere) aan- en verkoopkost
- elk jaar 0,x% TER lopende kost

Kortom: lopende kosten betaal je altijd, met aandelen of met trackers. Helaas.

Aerolla
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Aerolla
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Aerolla » 29 oktober 2021, 17:22

troglodytes schreef: ↑29 oktober 2021, 17:12
Koop en verkoop eens 20 aandelen.

Je betaalt toch nooit lopende kost op aandelen... (tenzij ADR's)
Niet elk aandeel keert dividend uit... (wat voor de meeste portefeuilles toch sowieso beperkt is)

En de aan en verkoopkost is te veel afhankelijk van bedrag en termijnen, in mijn geval zal dit waarschijnlijk lager zijn voor aandelen dan voor trackers, maar dit is individueel.

Maar het is allemaal sterk afhankelijk van bedrag etc of het een goedkoper is dan het ander, dat is de discussie ook niet.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 oktober 2021, 17:37

troglodytes schreef: ↑29 oktober 2021, 17:12 Koop en verkoop eens 20 aandelen.

Dit vind ik een kromme vergelijking.
Als je de 20 componenten van een bepaalde tracker individueel zou willen kopen/verkopen i.p.v. de tracker, dan klopt je transactiekostenvergelijking.
Daarnaast heeft RV op dividend weinig te maken met TER. Of zit in de TER van een ETF ook de belasting die de ETF moet betalen ? (edit: zoja: is dat dan zowel de bronbelasting als de belasting waar de ETF gedomicilieerd is ? (mogelijks 0%))
Daarnaast heb je bij een holding meestal wel een hogere kost aan "management", wat mij niet onlogisch lijkt voor meestal actief management.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 29 oktober 2021, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

troglodytes
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer troglodytes
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door troglodytes » 29 oktober 2021, 17:39

SITUATIE A: Ik investeer 10.000 EUR in bedrijf X. Het keert jaarlijks een dividend uit van 3% bruto (300 EUR). Daar betaal ik 30% RV op (90EUR). De 'lopende kost' om deze aandelen in portefeuille te houden is dus 90/10.000 = 0,9% per jaar.

SITUATIE B: Ik investeer 10.000 EUR in accumulerende tracker X. De TER is meteen ook de 'lopende kost', namelijk 0,2% per jaar (20EUR).

Dat bedoel ik met 'verborgen TER' bij losse aandelen.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 oktober 2021, 17:42

troglodytes schreef: ↑29 oktober 2021, 17:39 SITUATIE A: Ik investeer 10.000 EUR in bedrijf X. Het keert jaarlijks een dividend uit van 3% bruto (300 EUR). Daar betaal ik 30% RV op (90EUR). De 'lopende kost' om deze aandelen in portefeuille te houden is dus 90/10.000 = 0,9% per jaar.

SITUATIE B: Ik investeer 10.000 EUR in accumulerende tracker X. De TER is meteen ook de 'lopende kost', namelijk 0,2% per jaar (20EUR).

Dat bedoel ik met 'verborgen TER' bij losse aandelen.
En als je werkt met uitkerende ETFs dan zijn de uitkeringen van de losse aandelen geen verborgen TER meer, maar niet-verborgen TER of zo ?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

136 berichten
  • Pagina 3 van 10
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy