Holdings
TIP
Re: Holdings
niet vergeten wat cash te houden voor de effectentaks te betalen begin oktober.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Uit interesse, waarom tubize buiten? Verkleinde korting?
Volg het ook met half oog vandaar.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Al ne keer gekeken naar ARTOIS vandaag. Torenhoog volume en weer riante koersstijging.
En wat gedacht dan van FINANCIERE MONCEY. Koers ontploft naar 6800 euro met een koersstijging van meer dan 19%.

Heb dan ook nog wat CAMBODGE ingeslagen. De zoveelste keer al. CAMBODGE heeft een groot belang in Financiere Moncey.

-
- Hero Member
- Contacteer:
Nogal agressieve aankopen op een kleine freefloat richting topkoersen, wat raar in de huidige omgeving van het onderliggende.doorwinterd schreef:
Wie gelooft in Bollore/l'odet kan Societe Industrielle et Financiere de l'Artois eens bekijken
Artois rechtstreeks in Odet en gelijklopend via participaties Plantations Terres Rouges, Havas, Pleuven...
Holdingkorting naar schatting 30-40% die mogelijk bonus kan zijn bij verdere vereenvoudigingen (zoals bij PTER of Société Anonyme Forestière et Agricole (Safa) )
Of Moncey (Financière), bezit 42% van Artois
Nieuw is het niet, op 01-06-2016 ging Cambodge hierdoor eens naar 9950€.
Beste koop lijkt plots weer CH.FER VAR GARD, louter intrinsiek gezien dan wel.
Benieuwd wie aankocht.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het groot rechtstreeks belang van 36,7% in Moncey weegt wel niet door op hun totale beurscap itt de 26,62 % die Var Gard bezit.laeka schreef: ↑26 september 2018, 11:47Al ne keer gekeken naar ARTOIS vandaag. Torenhoog volume en weer riante koersstijging.
En wat gedacht dan van FINANCIERE MONCEY. Koers ontploft naar 6800 euro met een koersstijging van meer dan 19%.![]()
Heb dan ook nog wat CAMBODGE ingeslagen. De zoveelste keer al. CAMBODGE heeft een groot belang in Financiere Moncey.![]()
Heb mij nog wat Tramways de Rouen aangeschaft aan 3240 euro. Was de enige koper trouwens.
Recordvolumes bij zowel cambodge, Financiere Moncey en Artois.

Recordvolumes bij zowel cambodge, Financiere Moncey en Artois.

doorwinterd schreef: ↑26 september 2018, 12:13Nogal agressieve aankopen op een kleine freefloat richting topkoersen, wat raar in de huidige omgeving van het onderliggende.doorwinterd schreef:
Wie gelooft in Bollore/l'odet kan Societe Industrielle et Financiere de l'Artois eens bekijken
Artois rechtstreeks in Odet en gelijklopend via participaties Plantations Terres Rouges, Havas, Pleuven...
Holdingkorting naar schatting 30-40% die mogelijk bonus kan zijn bij verdere vereenvoudigingen (zoals bij PTER of Société Anonyme Forestière et Agricole (Safa) )
Of Moncey (Financière), bezit 42% van Artois
Benieuwd wie aankocht.
Ik was het deze keer niet. Spijtig had het wel in de gaten. Maar heb er al voldoende. Heb mij nog wat Tramways de Rouen aangeschaft ook geen slechte keus mij gedacht!
Dubbele post
-
- Hero Member
- Contacteer:
Met benieuwd wie aankocht bedoelde ik eigenlijk de kopers van Moncey etc. In het verleden werd al 'prijs gezet' voor interne verschuivingen binnen Bolero en viel nadien alles min of meer terug. Maar we kunnen het maar gehad hebben natuurlijk.laeka schreef: ↑26 september 2018, 17:50doorwinterd schreef: ↑26 september 2018, 12:13
Nogal agressieve aankopen op een kleine freefloat richting topkoersen, wat raar in de huidige omgeving van het onderliggende.
Benieuwd wie aankocht.
Ik was het deze keer niet. Spijtig had het wel in de gaten. Maar heb er al voldoende. Heb mij nog wat Tramways de Rouen aangeschaft ook geen slechte keus mij gedacht!
-
- Hero Member
- Contacteer:
IER boerde blijkbaar goed. (zie halfjaarverslagen Artois-Moncey)
Engagements donnés au titre des opérations sur titres
Société Industrielle et Financière de l’Artois a décidé conjointement avec Compagnie du Cambodge de conclure une
promesse de vente sur la totalité des titres de la société IER au profit de la société Blue Solutions. Cette promesse était
initialement exerçable entre le 1er septembre 2016 et le 30 juin 2018, sur la base d’une valorisation à la valeur de marché
à dire d’expert. Cette promesse a fait l’objet d’un avenant en date du 12 mai 2017 et est venu reporter la fenêtre d’exercice
entre le 1er janvier 2020 et le 30 juin 2020.
En dehors de ces points, il n’y a pas eu de variation significative dans la nature des engagements hors bilan donnés et reçus
depuis le 31 décembre 2017.
Engagements donnés au titre des opérations sur titres
Société Industrielle et Financière de l’Artois a décidé conjointement avec Compagnie du Cambodge de conclure une
promesse de vente sur la totalité des titres de la société IER au profit de la société Blue Solutions. Cette promesse était
initialement exerçable entre le 1er septembre 2016 et le 30 juin 2018, sur la base d’une valorisation à la valeur de marché
à dire d’expert. Cette promesse a fait l’objet d’un avenant en date du 12 mai 2017 et est venu reporter la fenêtre d’exercice
entre le 1er janvier 2020 et le 30 juin 2020.
En dehors de ces points, il n’y a pas eu de variation significative dans la nature des engagements hors bilan donnés et reçus
depuis le 31 décembre 2017.
doorwinterd schreef: ↑26 september 2018, 21:46
Met benieuwd wie aankocht bedoelde ik eigenlijk de kopers van Moncey etc. In het verleden werd al 'prijs gezet' voor interne verschuivingen binnen Bolero en viel nadien alles min of meer terug. Maar we kunnen het maar gehad hebben natuurlijk.
Ge moet daar niet aan twijfelen hoor dat is Bollore himself. Wie anders zou het zijn? Zelden gezien dat een orderboek aan de laatkant volledig werd wegggekocht bij Moncey en Artois onder recordvolumes.
FFP nog koopwaardig? hoofdzakelijk autosector, maar toch wel wat diversificatie.
-
- Hero Member
- Contacteer:
In FR is het soms ook belastingtechnisch. (heb het ook maar gelezen)laeka schreef: ↑27 september 2018, 08:31doorwinterd schreef: ↑26 september 2018, 21:46
Met benieuwd wie aankocht bedoelde ik eigenlijk de kopers van Moncey etc. In het verleden werd al 'prijs gezet' voor interne verschuivingen binnen Bolero en viel nadien alles min of meer terug. Maar we kunnen het maar gehad hebben natuurlijk.
Ge moet daar niet aan twijfelen hoor dat is Bollore himself. Wie anders zou het zijn? Zelden gezien dat een orderboek aan de laatkant volledig werd wegggekocht bij Moncey en Artois onder recordvolumes.
Anders hadden we al veel meer meldingen moeten krijgen of veranderingen in freefloat.