Holdings
TIP
-
pietpiraat
Re: Holdings
Excuseer??? Een stijging van 6.5% op 1 maand tijd en dit in een kwakkelklimaat op de beurzen in Europa. Als ik dit op 1 jaar 12 keer kan herhalen ben ik zeer tevreden.pietpiraat schreef: ↑24 september 2018, 19:53naar laeka maatstaven is dit maar een bescheiden stijging.
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Ik zou daar alvast heel tevreden mee zijn - ik volg het topic Holdings langs de zijlijn en zie dat je overwegend zeer goede resultaten behaald - enkel Compagnie du Cambodge blijft wat achter denk ik.
Klopt. Palmolieaandelen in portefeuille doen het niet goed en bovendien speelt de dalende koers van Bollore ook parten.contextbinder schreef: ↑25 september 2018, 09:26
Ik zou daar alvast heel tevreden mee zijn - ik volg het topic Holdings langs de zijlijn en zie dat je overwegend zeer goede resultaten behaald - enkel Compagnie du Cambodge blijft wat achter denk ik.
Voor dit aandeel geldt de afspraak in 2022. En dan nog eens zien wat er van de wirwar van holdings nog op de tabellen staat.
-
pietpiraat
mijn oprechte nederige excuses Mr Laeka,
Het was postitief bedoeld, 6,5 % op 1 maand is klein bier voor iemand zoals U die keer na keer mega resultaten behaalt.
Moest U een mixerr.ho publiceren de site zou ontploffen.
doe vooral zo verder. U bent simply the best.
Het was postitief bedoeld, 6,5 % op 1 maand is klein bier voor iemand zoals U die keer na keer mega resultaten behaalt.
Moest U een mixerr.ho publiceren de site zou ontploffen.
doe vooral zo verder. U bent simply the best.
-
plantation
- Newbie

- Contacteer:
en...uw bekaert's ook niet vergeten...laeka schreef: ↑25 september 2018, 09:37Klopt. Palmolieaandelen in portefeuille doen het niet goed en bovendien speelt de dalende koers van Bollore ook parten.contextbinder schreef: ↑25 september 2018, 09:26
Voor dit aandeel geldt de afspraak in 2022. En dan nog eens zien wat er van de wirwar van holdings nog op de tabellen staat.
Exact 6 dagen later na mijn verdubbeling aan 56.16 euro. We naderen met rasse schreden de 60 euro.laeka schreef: ↑19 september 2018, 17:55Deze morgen mijn positie in EXOR verdubbeld.laeka schreef: ↑7 september 2018, 19:10 https://www.exor.com/home/Media/01_Comu ... 92018.html
Met zulke NAV kan ik gerust slapen.![]()
![]()
![]()
Zonet mijn groot pakket EXOR verkocht aan 59.58 euro. Fiat en CNH volgde niet direct de stijging en dus hop en buiten.

Ook een pakket Financiere de tubize verkocht aan 67.20 euro.
En zonet de helft van mijn pakket WENDEL aan 131.20 euro.
De winsten zijn binnengehaald.
En zonet de helft van mijn pakket WENDEL aan 131.20 euro.
De winsten zijn binnengehaald.
en wat ga je er nu met kopen met uw winsten
De stukjes ARTOIS waren precies enorm gewild vandaag. Zeer hoog volume en een koersstijging van bijna 6%.

-
doorwinterd
- Hero Member

- Contacteer:
Ja klopt maar ge kunt ook niet alles kopen he. In 1 van mijn vorige postings heb ik toch gezegd dat ik alle holdings van Bollore had behalve ARTOIS.