hospitalisatieverzekering
hospitalisatieverzekering
Nu zit ik al lang te denken in men hoofd. Wij hebben als gezin een hospitalisatieverzekering bij dkv, super tevreden van maar betalen jaarlijks 960 euro ( 31 jaar, 25 jaar en 5 jaar). Nu verzekerd dkv wel mijn nek niet. Dus daarbovenop heb ik indertijd een hospitalisatieverzekering extra afgesloten bij de christelijke mutualiteit. Deze bedraagt nu ook 168 euro per jaar.
Nu begin ik het toch allemaal een beetje veel geld te vinden, gezondheid is belangrijk natuurlijk. Maar is het echt nodig van die dure hospitalisatieverzkering te nemen ? Ik heb ondertussen in al die jaren 2 operaties ondergaan en bijna zo goed als alles van de ziekenkas teruggetrokken omdat ik telkens een tweepersoonskamer nam. Daarbovenop bestaat er ook een maximumfactuur.
Zijn er mensen die mij hier meer informatie over kunnen geven. Ik wil zeker niet gierig overkomen maar meer dan 1000 euro per jaar betalen aan hospitalisatieverzekeringen is nu ook niet niks. Ik heb wel een aandoening, maar daarvoor heb ik enorm veel kinesitherapie nodig en ja dat kan ik niet op de verzekering aanhalen.
groetjes,
sarah
Nu begin ik het toch allemaal een beetje veel geld te vinden, gezondheid is belangrijk natuurlijk. Maar is het echt nodig van die dure hospitalisatieverzkering te nemen ? Ik heb ondertussen in al die jaren 2 operaties ondergaan en bijna zo goed als alles van de ziekenkas teruggetrokken omdat ik telkens een tweepersoonskamer nam. Daarbovenop bestaat er ook een maximumfactuur.
Zijn er mensen die mij hier meer informatie over kunnen geven. Ik wil zeker niet gierig overkomen maar meer dan 1000 euro per jaar betalen aan hospitalisatieverzekeringen is nu ook niet niks. Ik heb wel een aandoening, maar daarvoor heb ik enorm veel kinesitherapie nodig en ja dat kan ik niet op de verzekering aanhalen.
groetjes,
sarah
Re: hospitalisatieverzekering
Lees eens het draadje Zin of onzin van hospitalisatieverzekering.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.