Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Huishoudgeld

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
300 berichten
  • Pagina 20 van 20
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
Cronos
VIP member
VIP member

Re: Huishoudgeld

• Citeer

Bericht door Cronos » 25 september 2017, 09:52

Audi TT heb ik al gehad (de eerste happy versie) dus dat is geen optie meer (aan het einde van de rit gekomen heb ik geen tijd meer voor herhalingen ;) ).
Het gaat idd over coupé. Heb al 2 cabrio's gehad en daar heb je na een maand geen plezier meer aan. Of te nat of te heet en koetswerkstijfheid laat te wensen over of als daar afdoende aan gesleuteld werd sleur je weer overbodig gewicht mee. Bovendien is de lijn van een meestal coupé veel mooier, meer comfort en sowieso grotere kofferinhoud.
Audi A4 (Avant) vind ik persoonlijk maar dertien in een dozijn type.
Gas is geen optie. Al te lang verplicht opgescheept met diesel. Nu de mogelijkheid is eindelijk voordoet om over te schakelen op benzine ga ik daar gretig van gebruikmaken (ivm de tankkaart). Meestal rij ik op motoren (als het niet geijzeld of gesneeuwd heeft en al zeker tijdens verplaatsingen op de spitsuren)en die rijden vooralsnog op benzine ;) .
Nu ik heb nog tijd tot het autosalon van 2018. Het is nog maar een préverkenning.
Besluit is wel al genomen om van 2 voertuigen (salaris+privé) over te schakelen op één (salaris). Daarom dat het budget nu ook wat hoger mag zijn zonder dat de huishoudrekening er nadelen van gaat ondervinden.
Laatst gewijzigd door Cronos op 25 september 2017, 10:14, 2 keer totaal gewijzigd.

vdbherman
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door vdbherman » 25 september 2017, 09:59

Ik heb jàren een dure cabrio gehad, maar nooit in mijn leven nog zoiets, de grootste veiligheid die er bestaat. Na elke serieuze rit kan je een douche gaan pakken en het interieur van je auto poetsen; alle vuiligheid in de lucht en alle insecten hangen op je lijf en in je auto.

Wel mooi op op de cote 'd azur de snob uit te hangen....

Zeezot
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Zeezot
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zeezot » 25 september 2017, 10:19

Cronos schreef: ↑25 september 2017, 09:52 Audi TT heb ik al gehad (de eerste versies) dus dat is geen optie meer (aan het einde van de rit gekomen heb ik geen tijd meer voor herhalingen ;) ).
Het gaat idd over coupé. Heb al 2 cabrio's gehad en daar heb je na een maand geen plezier meer aan. Of te nat of te heet en koetswerkstijfheid laat te wensen over of als daar afdoende aan gesleuteld werd sleur je weer overbodig gewicht mee. Bovendien is de lijn van een meestal coupé veel mooier, meer comfort en sowieso grotere kofferinhoud.
Audi A4 vind ik persoonlijk maar dertien in een dozijn type.
Gas is geen optie. Al te lang verplicht opgescheept met diesel. Nu de mogelijkheid is eindelijk voordoet om over te schakelen op benzine ga ik daar gretig van gebruikmaken (ivm de tankkaart). Meestal rij ik op motoren en die rijden vooralsnog op benzine ;) .
Nu ik heb nog tijd tot het autosalon van 2018. Het is nog maar een préverkenning.
Besluit is wel al genomen om van 2 voertuigen over te schakelen op één. Daarom dat het budget nu ook wat hoger mag zijn zonder dat de huishoudrekening er nadelen van gaat ondervinden.
Pfff die 1ste generatie TT was niet "om over naar huis van te schrijven".

Problemen met de raammechanismen, radio, minderwaardig onderstel, zwakke motorsteunen,... . Eigenlijk een VW golf met een fancy carrosserie en een lichtjes opgedreven motor. De resultaten in de elandtest waren navenant, en de terugroepactie m.b.t. de achteras en het toevoegen van een spoiler waren het gevolg.

Moet eerlijk toegeven dat ik geen VAG-man ben. Ik ben de mening toegedaan dat de VAG-groep niet bepaald staat voor bedrijfszekerheid. Verder vindt ik het dealernetwerk, dat wordt geterroriseerd door de invoerder D'IETEREN, ook maar niets.

spaarfrits
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer spaarfrits
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfrits » 25 september 2017, 10:24

Cronos schreef: ↑25 september 2017, 09:52 Audi A4 (Avant) vind ik persoonlijk maar dertien in een dozijn type.
En de nieuwe Audi A5 Sportback dan? Of de Tesla model 3 zou er volgend jaar zijn vanaf 35K
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 25 september 2017, 11:04

Tesla 3 (als ie al in aanmerking zou komen) is pas ten vroegste (en dan nog voor eerste inschrijvers met betaald voorschot) in België beschikbaar in 2019. Ons huidig voertuig dient ingeleverd in juni 2018. ;).
Ik zie ook nog niet veel (ttz geen) leasemaatschappijen een voertuig in een cataloog opnemen waarvan niemand de verkoopprijs kent, de inruilvoorwaarden niet in te schatten zijn, en dat nog niemand in het echt gezien heeft laat staan weet hoe het in het dagelijks gebruik mee- of tegenvalt. En, moest ik in een dwaas moment me toch laten vangen, dan heb ik nog geen tankkaart ter beschikking.
Zoals ik eerder schreef word ik van geen enkel e-voertuig echt wild. Gisteren nog naast de Tesla X gestaan. Gewoon een mottig ding (persoonlijk standpunt).
De nieuwe A5S is wel het overwegen waard. Ook budgetvriendelijker dan de Volvo en de S. Niet echt waaw maar wel een doordachtere logischer keuze.

spaarfrits
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer spaarfrits
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfrits » 25 september 2017, 11:50

Tesla x is idd een mottig ding en ik vrees dat we nog een jaar of 10 moeten geduld hebben om echt wilt te worden van e-voertuigen. Ik zie persoonlijk het model 3 de eerste stap in de goed richting. Relatief mooie look en knappe prestaties voor een redelijke prijs. Ik las beschikbaar in Europa vanaf 2018 dus dacht dat leasemaatschappijen al wat verder zaten.

Persoonlijk vind ik de 5deurs A5 de perfecte combo tssn luxe, sportiviteit en ruimte. Echt wel een waaw voor mij persoonlijk, maar goed, gelukkig verschillen smaken. De enige volvo bv waar ik geen spontane braakneigingen van krijg is de xc90.
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 25 september 2017, 12:46

spaarfrits schreef: ↑25 september 2017, 11:50 Tesla x is idd een mottig ding en ik vrees dat we nog een jaar of 10 moeten geduld hebben om echt wilt te worden van e-voertuigen. Ik zie persoonlijk het model 3 de eerste stap in de goed richting. Relatief mooie look en knappe prestaties voor een redelijke prijs. Ik las beschikbaar in Europa vanaf 2018 dus dacht dat leasemaatschappijen al wat verder zaten.

Persoonlijk vind ik de 5deurs A5 de perfecte combo tssn luxe, sportiviteit en ruimte. Echt wel een waaw voor mij persoonlijk, maar goed, gelukkig verschillen smaken. De enige volvo bv waar ik geen spontane braakneigingen van krijg is de xc90.
Inderdaad nogal een persoonlijk item. Een XC 90 vind ik er "dik over". Al iets beter dan zijn voorganger maar het blijft nog altijd een rechthoekige bak metaal. De enige Volvo die ik, wat betreft looks te pruimen vind is dan weer de nieuwe V90. Heb ook ervaringen met de laatste V70. Is inzake looks een corbillard maar de vijfcilinder is zeer krachtig en soepel. De versnellingspook (ik ga nu wel voor een automaat) is ook één van de betere en met zijn optionele heavy duty sportophanging kleeft hij als een blok beton aan de weg zonder veel aan (optrek)snelheid in te boeten. Maar extern niet echt om aan te zien.
75% wat je van Tesla leest is marketingpraat. Je moet eens met een objectieve Tesla gebruiker praten. Dan is de goesting vlug over. 100.000 € voor een ding dat maar 200 km ver geraakt (tot daar aan toe) maar dat boven de 100/km per uur lawaai maakt (meer dan een moderne diesel, dit door de slechte afwerking en rolgeluiden).
Ik ken ook iemand die zo gek was een zak geld neer te tellen voor een ding dat alleen nog maar op papier bestond. Hij hoopt het in 2019 effectief te mogen gebruiken. De prestaties en look zijn ook alleen nog maar gekend door interne marketing en niet door gebruikservaringen.
De enige lease die nu al plannen heeft om op e-car in te zetten is leaseplan maar daar is de horizon al 2020.

Het nadeel van een Audi 5 is dat het ook nogal common geworden is.

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 25 september 2017, 16:13

De jaarlijkse vaste kosten worden vanaf januari 2018 toch al met 90 € verminderd of met 7,5 €/maand.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/op ... ~aacaf636/

Stulys
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Stulys
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stulys » 26 september 2017, 10:16

Cronos schreef: ↑25 september 2017, 16:13 De jaarlijkse vaste kosten worden vanaf januari 2018 toch al met 90 € verminderd of met 7,5 €/maand.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/op ... ~aacaf636/
Niet voor iedereen, ik heb een WP geplaatst zodat ik nu een "grootverbruiker" ben en die mogen 35 betalen....

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 26 september 2017, 10:19

Dat grootverbruik heeft toch niets met een WP te maken?
Ik heb ook een WP maar ben daarom toch geen grootverbruiker? Als ik alles goed begrepen heb zou ik zelfs geen 10 maar slechts 5 €/jaar mogen betalen. Dat zou dan een tijdelijke korting van 15% op mijn energierekening zijn of, afhankelijk van hoe je het bekijkt, een verhoging van de winst met 10%.
Laatst gewijzigd door Cronos op 26 september 2017, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Stulys
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Stulys
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stulys » 26 september 2017, 10:20

Cronos schreef: ↑26 september 2017, 10:19 Dat grootverbruik heeft toch niets met een WP te maken?
Ik heb ook een WP maar ben daarom toch geen grootverbruiker? Als ik alles goed begrepen heb zou ik zelfs geen 10 maar slechts 5 €/jaar mogen betalen.
Hangt ervan af, > 5000 kwh = Grootverbruiker volgens de cijfers van de Vreg

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 26 september 2017, 10:22

Idd. Maar dat heeft waarschijnlijk met je levensstijl te maken niets met het concept WP.
Ik heb een nulverbruik maar zelfs zonder PV en met WP zou ik maar een jaarverbruik van rond de 4000 kWh hebben. Het is juist de PV die mijn jaarverbruik omhoog duwt naar 5000 kWh en niet de WP (en dan zou ik er nog niet boven zitten).
Het lijkt me op het eerste gezicht ook eerlijker om een energietaks te verhogen naarmate het verbruik stijgt dan een forfaitaire taks aan te rekenen die gelijk blijft ongeacht je verbruik.

Henkie1984
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Henkie1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Henkie1984 » 26 september 2017, 11:48

Afgelopen jaar heb ik 425,2€ betaald aan stroom (geen gas of mazout)

En bij mijn overstap krijg ik een korting van 90€ verdeelt over het komende jaar en zou ik 95€ minder turteltaks gaan betalen. Denk ik nu te simplistisch als ik denk dat ik straks een goede 40% minder ga betalen......
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!

Cronos
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door Cronos » 26 september 2017, 12:49

De verminderde turteltaks gaat pas in (als tenminste alles goed gaat en niet één of andere partij weer dwars gaat liggen) vanaf 01/01/2018. Dat zal dus pas op de afrekeningen van 2018 te zien zijn.
Door het forfaitaire concept van de turteltaks zal de besparing van de afschaffing procentueel ook harder doorwegen voor iemand met een al lage energierekening dan iemand met een hoge rekening.

Wikkes84
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Wikkes84
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Wikkes84 » 29 oktober 2017, 19:49

Ook maar eens reageren hier.

Wij zijn een gezin van 4 met 2kids van 2 en 4.

Ik als chemisch operator en de vrouw als verpleegster.

Onze balans:
Inkomsten:
Loon: 4400€
Kindergeld 260€

Vaste gemiddelde maandelijkse kosten:
Hypotheek € 1 175,00 (hier gaat binnen 4j groene lening van 100€ vanaf)
Elektriciteit € 50,00
Kinderopvang € 105,00 (het laatste jaar)
Afbetaling seat € 300,00 (nog 2j maar betalen we aan onze eigen spaarrekening terug)
Brand/familiale verzekering € 63,00
Proximus € 25,00
Gas € 77,00
Lidgeld CM € 25,00
Pensioensparen € 100,00
Water € 33,00
Telenet € 58,00
Totaal € 2 011,00

Vanaf moment dat er meer ruimte komt bij betalingen die weg vallen, zijn we van plan een studierekening te openen om ooit mss studies/kot te kunnen betalen.

We hebben een aparte rekening met bankkaarten om van te leven.
We storten hier maandelijks 1600€ op, is natuurlijk aan de rijkelijke kant, maar ik ben van plan hier in te snoeien.
Grootste hap hieruit is voedsel, zo'n 400€ (we komen van 700-800€, maar door slimmer te winkelen: zo maken we een lijstje van wat we eten per week en kopen enkel dat, vroeger graaide we maar wat in de winkel. en hebben carrefours en delhaizes ingewisseld voor Lidl en Aldi)
Brandstof zo'n 200€
Aanpassingen aan huis zo'n 200€ gemiddeld
De rest zijn dagjes/avondjes uit, merkkleding en de hobby's(de vrouw maakt zelf kleding 100€, ik heb een oldtimer 50-100€, de oudste zwemles 50€)

Daarnaast sparen we:
Voor de kids 70€ pp
Voor ons zelf 450€
Voor een nieuwe wagen 450€
Totaal 1040€

De "jaarlijkse inkomsten"
Premies, belastingen, groene stroom certificaten enz komen op een Reserverekening
Belastingen € 1 800,00 (2016)
Zonnepanelen € 1 080,00
Vakantiegeld € 3600,00
Eindejaarspremie € 1500,00
Premies € 1500,00
Totaal € 9480,00

Hiervan betaal ik de jaarlijkse vaste kosten:
Verzekering auto's € 710,00
Taks wagens € 550,00
Schuldsaldo € 250,00
Grondbelasting € 642,00
Onderhoud wagens € 400,00
Huisvuil € 150,00
Vakantie € 2 500,00
Lidgeld gezin sportclubs € 1 000,00
Duurdere aankopen € ???

Totaal € 6 202,00

Het verschil gaat 50/50 naar de spaarrekening en naar het autofonds.

Ik ben sinds een half jaar bezig met de budgettering, hiervoor spaarde we een 300€per maand, en gooien we 2200-2300€ per maand op straat na aftrek van de vaste lasten.
We hadden dit nooit bekeken tot ik de balans opmaakten en we er ziek van werden.

We zijn er nog niet maar de laatste maanden besparen we 600€ extra dus ik ben er zelf wel fier op.

Gesloten
  • Afdrukweergave

300 berichten
  • Pagina 20 van 20
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy