Huren of kopen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Huren of kopen?
Wat Yaris zegt. We moeten terug met meer mensen gaan samenwonen. Grootouders, ouders, kinderen, andere familie of vrienden/geestesgenoten. Dat huisje, tuintje, boompje op 400 m² is echt te gek om los te lopen. De Nieuwe Belgen kunnen het, nu de anderen nog. 
Een ding is zeker de vrouw in kwestie is zeker geen nieuwe Belg. Die zijn nooit meer single op 28 jaar.
Ze vindt wel iemand en dan zijn al haar zorgen van de baan, laat het leven nu gewoon haar gangetje gaan. Het is zo gezellig thuis bij de ouders.
Ze vindt wel iemand en dan zijn al haar zorgen van de baan, laat het leven nu gewoon haar gangetje gaan. Het is zo gezellig thuis bij de ouders.
Misschien wat kort door de bocht van mij ivm het huis uit gaan. Persoonlijk was dat het eerste wat ik deed na afstuderen: op zoek gaan naar iets om niet meer thuis te wonen. Maar ik kom nog steeds goed overeen met mijn moeder en stiefvader hoor. Maar ik stond liever op eigen benen.
Dat wil niet zeggen dat iedereen eigen tuintje-huisje-studiootje moet hebben. Samenhuizen is ook een optie (was ik vergeten te melden). Ik heb het jaren lang gedaan.
Dat wil niet zeggen dat iedereen eigen tuintje-huisje-studiootje moet hebben. Samenhuizen is ook een optie (was ik vergeten te melden). Ik heb het jaren lang gedaan.
In jouw situatie zou ik zo lang mogelijk thuis blijven wonen tenzij je met iemand anders iets zou kunnen gaan huren/kopen. Je inkomen is te wisselvallig op dit moment en indien je periodes hebt dat je maar 1300 euro per maand verdient dan gaat het erg zwaar worden om alleen rond te komen.