Hypotheekrentes zullen stijgen?
TIP
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Hypotheekrentes zullen stijgen?
Ben ik ook Patrick maar de overheid denkt er anders over, met oa het belasten van huurinkomsten. Deze zullen zonder meer doorgerekend worden aan de huurder. Een eigen woning wordt nog interessanter.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: Hypotheekrentes zullen stijgen?
Ook niet overdrijven... Ikzelf ben 25 jaar en huur een appartement.vlo schreef:Ik ben nu ongeveer een maand terug in mijn nieuwbouwappartement.
Het gaat van kwaad tot erger... Mijn generatie is stil en beleefd en zijn eigenaar. De jongeren in ons complex zijn huurder en hebben respect voor niets of niemand. Gestudeerd of niets maakt niets uit!
Jouw huurders, Patrick, zijn oudere mensen en respecteren andermans goed. Aan die generatie komt ook een einde. Na hen komen bandeloze, onverantwoordelijke <jongeren> die jouw <kot> zullen afbreken en je huur niet betalen. Het woord <rechten> staat op hun tong gegrift maar <plichten>, dat kennen ze niet.
Ik dacht eventjes hier ook nog wat te investeren in vastgoed om te verhuren... Laat maar, een rustige slaap is me meer waard dan een voorgespiegelde huuropbrengst, die wschl toch zal eindigen in een nachtmerrie.
Wij kunnen het zeer goed vinden met onze verhuurders, en behandelen alles alsof het ons eigen huis zou zijn.
Je moet nu niet alles over dezelfde kam scheren hé... Ik heb namelijk ook lang moeten zoeken eer ik een fatsoenlijke verhuurder vond. Deze zijn ook dun gezaaid!