Iedereen belegger - MrMarket
TIP
Re: Iedereen belegger - MrMarket
Ze mag er zijn (foto): https://daanballegeer.be/2017/08/14/een ... gedachten/
Wel zielig als dit een alter ego is. Van een zoveelste magisch afslankmiddel kan je dat verwachten, maar van een (serieus?) beleggingsblad?
Als je op zo'n manier je doelpubliek probeert te misleiden weet ik niet hoeveel vertrouwen ik nog heb in zijn cijfers.
Ja schandalig
Zou zeggen tijd dat velen hier ook een blad beginnen! Waarom eigenlijk niet?

Zou zeggen tijd dat velen hier ook een blad beginnen! Waarom eigenlijk niet?
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Op de website van Mister Market Magazine staat de inhoud van elk nummer. Voor het recente nummer 133 is dat onder andere: "De wereld in portefeuille. We hebben het Zanna-systeem, onvervangbaar volgens onze bescheiden mening. Dan hebben we het beleggingssysteem voor de ‘luie bijspaarder’ met holdings, vastgoedgroepen en goud. En nu lanceren we een tweede luiebijspaardervariant: koop (een deeltje) van de hele wereld via trackers of ETF’s."
Ik vind het op zijn minst merkwaardig dat een betalend beursblad met een luie ETF-strategie uitpakt. Hoe dan ook, Pierre Huylenbroeck staat bij mij hoog aangeschreven. Zijn aanpak lijkt transparant, methodisch en brengt op. Daarom ben ik des te meer nieuwsgierig in zijn visie op een luie ETF-portefeuille.
Iemand die weet als zijn strategie aansluit bij een Boglehead-strategie? Of legt ze juist eigen accenten waardoor een abonnement te overwegen is?
Ik vind het op zijn minst merkwaardig dat een betalend beursblad met een luie ETF-strategie uitpakt. Hoe dan ook, Pierre Huylenbroeck staat bij mij hoog aangeschreven. Zijn aanpak lijkt transparant, methodisch en brengt op. Daarom ben ik des te meer nieuwsgierig in zijn visie op een luie ETF-portefeuille.
Iemand die weet als zijn strategie aansluit bij een Boglehead-strategie? Of legt ze juist eigen accenten waardoor een abonnement te overwegen is?
Ooit ziet iedereen eens het licht ... de ene wat sneller dan de andere.HappyHour schreef: ↑13 oktober 2019, 20:18 Op de website van Mister Market Magazine staat de inhoud van elk nummer. Voor het recente nummer 133 is dat onder andere: "De wereld in portefeuille. We hebben het Zanna-systeem, onvervangbaar volgens onze bescheiden mening. Dan hebben we het beleggingssysteem voor de ‘luie bijspaarder’ met holdings, vastgoedgroepen en goud. En nu lanceren we een tweede luiebijspaardervariant: koop (een deeltje) van de hele wereld via trackers of ETF’s."
Ik zie de tegenstrijdigheid hoegenaamd niet. Je eigen prestaties nooit vergelijken met passief beleggen of holdings, dat zou pas verdacht zijn. Als stockpicker hoopt hij natuurlijk op lange termijn nog steeds de markt te kloppen.
Juist. Het woord "merkwaardig" was door mij mss ongelukkig gekozen. Vervang het gerust door "moedig". Weinig beursbladen vergelijken hun portefeuille met een passieve holding of etf aanpak (als ze al een eigen portefeuille durven hebben!).
.... moedig althans als hij gaat voor breed gespreide etfs? Dat weet ik dus niet.
IWDA en EMIM, gespreide instap van 1.000 dollar per kwartaal in beide.