Iemand dit al meegemaakt : Wijziging Datum
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Iemand dit al meegemaakt : Wijziging Datum
@Ron: zet me in je lijst van vijanden en onthoud je verder van commentaar. Ik reageer op wat en wie ik wil.
Waar jij je druk over maakt. Getrouwheidspremie op 20 euro.
Waar jij je druk over maakt. Getrouwheidspremie op 20 euro.
je hebt dan misschien 8000+ berichten waardoor je denkt "de man" te zijn hier op spaargids,
maar als ik zie wat je constructief bijdraagt aan mijn topic ?
0,0
ofwel snap je het niet en geef je een dom antwoord,
ofwel antwoord je iets off-topic
ofwel breek je topic starter af ,
eigenlijk moest je voor elk bericht in mijn topic een -1 krijgen ipv een +1
Doe zo verder ! onderhand ben je echt "de king" hier
ik dacht dat dat hier een forum was voor geinteresseerden , om te brainstormen , om problemen aan te halen die andere mensen ook gehad hadden ,
maar voor u is het blijkbaar een prestige spelletje , want u ben de king hier , dus alle andere zijn dommeriken .
U beseft toch dat u daarmee het forum hier kapot maakt ? nee waarschijnlijk beseft u dat niet ....
en ook @Vortex : als je niets opbouwend bij te dragen hebt... zeg dan niets
Neem beter een voorbeeld aan anderen die WEL opbouwend zijn !! Zoals :
Mouche
Platin
en er zullen ongetwijfeld nog vele andere mensen Ok zijn...
maar als ik zie wat je constructief bijdraagt aan mijn topic ?
0,0
ofwel snap je het niet en geef je een dom antwoord,
ofwel antwoord je iets off-topic
ofwel breek je topic starter af ,
eigenlijk moest je voor elk bericht in mijn topic een -1 krijgen ipv een +1
Doe zo verder ! onderhand ben je echt "de king" hier
ik dacht dat dat hier een forum was voor geinteresseerden , om te brainstormen , om problemen aan te halen die andere mensen ook gehad hadden ,
maar voor u is het blijkbaar een prestige spelletje , want u ben de king hier , dus alle andere zijn dommeriken .
U beseft toch dat u daarmee het forum hier kapot maakt ? nee waarschijnlijk beseft u dat niet ....
en ook @Vortex : als je niets opbouwend bij te dragen hebt... zeg dan niets
Neem beter een voorbeeld aan anderen die WEL opbouwend zijn !! Zoals :
Mouche
Platin
en er zullen ongetwijfeld nog vele andere mensen Ok zijn...
Als je al begint met je probleem onvolledig te beschrijven kun je geen goed antwoord verwachten. Je hebt je openingsbericht drie keer aangepast na mijn eerste reactie.
alweer een +1 voor je ,
doe zo verder , dan kom je snel aan 10000.
Leer lezen !
doe zo verder , dan kom je snel aan 10000.
Leer lezen !
Bedankt voor het advies. Weer +1. 
Belachelijk manneke,
doe zo verder , binnenkort is Spaargids alleen nog van jou alleen
doe zo verder , binnenkort is Spaargids alleen nog van jou alleen
Jouw postcount gaat ook goed naar omhoog door waardeloze berichten. Maar goed, hier laat ik het bij. Nog veel plezier op het forum, Ron.
Ik zal zoiets nooit meemaken. Ik heb bij geen enkele bank meer dan 1 spaarrekening. Wat is het nut ervan, Ron? 
@pukkie007: bijvoorbeeld:
- een spaarrekening met hoge basisrente en lage getrouwheidspremie voor geld dat je spoedig nodig zou kunnen hebben;
- een spaarrekening met lage basisrente en hoge getrouwheidspremie voor geld dat je minstens een jaar kunt missen.
Het is wel zo dat de drie gereglementeerde rekeningen bij Medirect zeer slecht communicerende vaten zijn. Overschrijving tussen die tekeningen wordt bij mij vaak niet uitgevoerd. Moet dan via betaalrekening gaan maar dan ben je getrouwheidspremie kwijt. Ook mijn vraag waarom de simulatie fout loopt is nooit beantwoord. Zo is er bijvoorbeeld 1000 euro gestort op 18 maart 2020. En 1000 euro op 15 april 2019. Als je dan 1000 euro weghaalt op 20 maart moet het van die storting van 18 maart komen. Blijkt dat er staat bij simulatie na de overschrijving. " Premie verworven binnen 364 dagen. Terwijl die van 15 april verworven was binnen minder dan 30 dagen. Medirect stelt daarin enorm teleur. het is een verkort voorbeeld zoals ik er tal had in januari. Ook het feit dat je bij de -ik dacht-de maandspaarrekening met enorme afhaalbeperking zit. Voor mij blijft de ME12 interessant. Ik ga voorlopig nog niet opzeggen. Ook al is de wachttijd een jaar, intrest is concurrentieel en bedrag kan gespaard blijven. ME3 is niet meer Interessant.
Ok, fair enough.
Ben met zulke zaken totaal niet bezig. Zo staat er op een spaarrekening 112 euro en op de zicht enkele 10k. Heb dan wel weer 2 beleggingsrekeningen bij dezelfde bank... Het kan dus beter, I know. Maar ik steek daar 0,0 tijd in. Welk bedrag naar waar, voor welke datum, haal ik dan 1% intrest. Daar ben ik ff te lui voor. Prioriteiten zeg maar. Alhoewel, als ik nou eens minder of SG zou zitten en toch maar wat meer aandacht besteden aan die kleine procentjes ...
Ben met zulke zaken totaal niet bezig. Zo staat er op een spaarrekening 112 euro en op de zicht enkele 10k. Heb dan wel weer 2 beleggingsrekeningen bij dezelfde bank... Het kan dus beter, I know. Maar ik steek daar 0,0 tijd in. Welk bedrag naar waar, voor welke datum, haal ik dan 1% intrest. Daar ben ik ff te lui voor. Prioriteiten zeg maar. Alhoewel, als ik nou eens minder of SG zou zitten en toch maar wat meer aandacht besteden aan die kleine procentjes ...
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Eigenlijk niet want april en juni liggen in het tweede kwartaal en worden dus allebei uitbetaald op dezelfde datum.... tenzij hij beslist om ergens in het tweede kwartaal die 20 euro gaan te gebruiken...
Dag Ludo,
Dat staat er nu nadat het bericht 3 keer is aangepast wat je ook kan lezen onder de openingspost.
Ik moet zeggen dat het eerste bericht ook voor mij totaal niet duidelijk was, pas na toevoeging van de datums werd het duidelijk.
Dat iemand het dan niet begrijpt is niet die persoon zijn fout maar wel die van de TS en van diegenen die denken dat zij wel slim zijn zonder het origineel te hebben gezien.
@Yaris ik geef jou volkomen gelijk, eerste post was onduidelijk.
Wat het nut is hierover te klagen maakt niks uit, nu is het voor 20€, maar het kan natuurlijk over veel grotere bedragen gaan en zijn we er dan akkoord mee dat de bank ons op deze manier geld afpakt? Ik denk het niet.
Groeten