Immobel
TIP
Re: Immobel
En wat is tijdelijk volgens u? Een jaar, enkele jaren, 5jaar, ...? En hoe lang zitten we al met dit tijdelijk fenomeen? 

toen ze me zeiden dat ik de obligatie van ucb vijf jaren geleden niet mocht aankopen aan 5,125% zaten ze er ook serieus naast
ik ben niet bereid om alles in aandelen te steken dus ik doe een gezonde mix van obligaties en aandelen
rendement is niet zo bijster maar wel beter dan laten staan op een boekje
ik zie de intresten niet vlug fors omhoog gaan
maar dat is mijn mening ;-)
ik ben niet bereid om alles in aandelen te steken dus ik doe een gezonde mix van obligaties en aandelen
rendement is niet zo bijster maar wel beter dan laten staan op een boekje
ik zie de intresten niet vlug fors omhoog gaan
maar dat is mijn mening ;-)
Ik zit op KBC te kijken, maar waar kan ik deze obligatie kopen? Niet te zien in Touch, of ligt het aan mij?
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Vervroegde afsluiting ! Te laat !
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
Nu de obligatie afgesloten is, kunnen we misschien verder gaan over het AANDEEL immobel zelf?
Naar mijn mening is dit zeker één van de betere, zo niet de beste GVV om momenteel in te investeren.
Welke andere GVV zou momenteel nog koopwaardig zijn volgens jullie, en waarom?
Naar mijn mening is dit zeker één van de betere, zo niet de beste GVV om momenteel in te investeren.
Nu de obligatie afgesloten is, kunnen we misschien verder gaan over het AANDEEL immobel zelf?
Inclusio,Care property invest volgens mij koopwaardig,Cofinimmo word stilaan wat prijzig, misschien ook nog Vastned retail Belgium,Wereldhave Belgium en warehouse estates Belgium.
iemand gelezen hoeveel keer de obligatie zou overschreven zijn ?
U hebt gelijk.
Ze vissen in dezelfde vijver natuurlijk, maar is idd wettelijk gezien geen GVV.
In Duitsland is er lichte paniek bij de vastgoed-obligaties. Hopelijk waait deze niet over naar ons land.
klopt, maar daar is dan ook serieus fraude aan het licht gekomen
Adler Real Estate vb
Adler Real Estate vb
heeft iemand zich ingeschreven voor de obligatie ?
zo ja, hoeveel % van je gevraagde bedrag heb je gekregen ?
thanks
zo ja, hoeveel % van je gevraagde bedrag heb je gekregen ?
thanks
Bij Kbc is er maar €26000000 van de €30000000 verkocht. Je krijgt dus het volledige gevraagde bedrag. Bij BNP krijg je 77,76 % van het gevraagde.