In wat beleggen ?
TIP
Re: In wat beleggen ?
U zou ook kunnen overwegen om in een aandeel te beleggen. Beleg je in een fonds zit je met beheerskosten en zo. Een alternatief voor een aandelenfonds is een holding. Neem de tijd om dingen op te zoeken zodat je weet waar in ze beleggen. Let op de kosten voor de bank. Vergelijk brokers en banken. Vergelijk ook de diensten die ze aanbieden. Als je € 7,5 moet betalen voor een order van minder dan €5.000 dan koop je niet voor €5.010 aan aandelen want dat laatste aandeel is dan een duur aandeel. Kijk ook naar het tijdstip van instappen. De beurs staat nu zowat op het hoogste punt. Volg de grafieken en stap in op een laagtepunt. En nochtans veel meer beginners stappen in als de beurs hoog staat dan als ze laag staat. De media zit daar voor iets tussen.
Hoe kom jij aan 45k?Wimpie85 schreef:20 jaar & al 45.000 euro bezitten?!?![]()
Mijn tip: Econocom
Als je de eerste blz van dit topic leest kan je zien hoe hij het aan boord gelegd heeft.BertVWS schreef:
Hoe kom jij aan 45k?
Dit zijn mijn veronderstellingen.
Hij had het geluk in een zeer goede wieg te liggen.
Spaart een deel van zijn zakgeld.
Tijdens het weekend of tijdens de vakantie werkt hij.
Hij wil niet teveel geld uitgeven aan luxegoederen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik krijg hier de indruk dat kinderen die elke spaarcent die ze krijgen op hun spaarboek zetten en elke cent die ze verdienen met kleine jobs uit te voeren sparen meer en meer als misdadigers bekeken worden. Een resultaat van ons linkse beleid?BertVWS schreef:Hoe kom jij aan 45k?Wimpie85 schreef:20 jaar & al 45.000 euro bezitten?!?![]()
Mijn tip: Econocom
Wat is er mis met ouders die met 'n permanente opdracht elke maand wat opzij zetten voor de kinderen? Is het nodig van elk jaar op reis te gaan of zelfs 2-3 keer per jaar?

Wat was ik vroeger blij dat ik bij speciale gelegenheden (verjaardag, Kerst en Nieuwjaar, communie, ...) m'n centjes kon gaan afgeven op de spaarbank. Nu wordt er door de kinderen wel altijd voor wat anders gespaard: Wii, laptop, tablet, ...
Wie z'n centen niet pertinent over de balk gooit wordt nu precies afgeschilderd als misdadiger.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Als men in belgie wat meer spaarcentjes dan het gemiddelde heeft, dan gaat oa. de Minister er al vanuit dat er "geschoemeld" is.
Geld sparen wordt gewoon ontmoedigd, het zal enkel nog wachten zijn tot men het komt confisceren zoals in de oorlog ( gewoon in beslag nemen )
Geld sparen wordt gewoon ontmoedigd, het zal enkel nog wachten zijn tot men het komt confisceren zoals in de oorlog ( gewoon in beslag nemen )
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hoe laag hier zoiets te beweren zonder ook maar iets te kunnen staven. Ik zou u willen uitdagen ook maar één onderbouwd argument te geven, maar wil dit topic hier niet in laten afglijden. Stop dus gewoon met dergelijke onzin aubpaul schreef:Als men in belgie wat meer spaarcentjes dan het gemiddelde heeft, dan gaat oa. de Minister er al vanuit dat er "geschoemeld" is.

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Nog nooit Villa Politica gezien JanusBananus? Hoe de strik en anderen van de meerderheidspartijen verontwaardigd doen als het over een paar tienduizend euro gaat op een spaarrekening van een werknemer?
In de gesprekken hierover in het parlement was het precies of deze loslopend wild waren... geen middenklasse meer, "Wie heeft dat als middenklasse?"
Maw: Ofwel is de middenklasse 20.000€/j inkomen (gezien hun maximale belastingschijf vanaf 36.000€/j zou je dat kunnen aannemen) of hoe verklaar je anders dat een gewone werknemer niet een paar tienduizend euro zou kunnen sparen? Veel opties liggen er niet meer open, niet iedereen wint de lotto.
Verder: Als je wil beleggen, doe het vooral in iets waar je je goed bij voelt.
In de gesprekken hierover in het parlement was het precies of deze loslopend wild waren... geen middenklasse meer, "Wie heeft dat als middenklasse?"
Maw: Ofwel is de middenklasse 20.000€/j inkomen (gezien hun maximale belastingschijf vanaf 36.000€/j zou je dat kunnen aannemen) of hoe verklaar je anders dat een gewone werknemer niet een paar tienduizend euro zou kunnen sparen? Veel opties liggen er niet meer open, niet iedereen wint de lotto.
Verder: Als je wil beleggen, doe het vooral in iets waar je je goed bij voelt.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
- Newbie
Tienduizend euro voor u als u een fragment kan linken naar villapolitica, waarin Di Rupo of politici van de andere meerderheidspartijen verontwaardigd doen over spaargeld van een werknemer.Spruitekop schreef:Nog nooit Villa Politica gezien JanusBananus? Hoe de strik en anderen van de meerderheidspartijen verontwaardigd doen als het over een paar tienduizend euro gaat op een spaarrekening van een werknemer?
Dat zal u natuurlijk niet vinden, dus is het beter voor onze ogen dat u uw verzuurde BS voor uzelf houdt. Afkicken van de verslaving om verzuurde BS te verkopen op een publiek forum zou overigens ook beter zijn voor uw eigen gezondheid.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Waar vind je zo'n fragmenten terug?
-
- Newbie
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/v ... apolitica/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn er toch al paar te vinden.
Zijn er toch al paar te vinden.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Tot 05/12/'13, de polemiek rond de spaarboekjes was rond oktober dit jaar dacht ik, met oa J-M De Decker.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De link in je post werkt niet... Ahnee, er staat geen inSpruitekop schreef:Tot 05/12/'13, de polemiek rond de spaarboekjes was rond oktober dit jaar dacht ik, met oa J-M De Decker.

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wat niet meer wordt aangeboden kan je niet meer linken. 

Ik doe alles via keytrade.Nakal schreef:U zou ook kunnen overwegen om in een aandeel te beleggen. Beleg je in een fonds zit je met beheerskosten en zo. Een alternatief voor een aandelenfonds is een holding. Neem de tijd om dingen op te zoeken zodat je weet waar in ze beleggen. Let op de kosten voor de bank. Vergelijk brokers en banken. Vergelijk ook de diensten die ze aanbieden. Als je € 7,5 moet betalen voor een order van minder dan €5.000 dan koop je niet voor €5.010 aan aandelen want dat laatste aandeel is dan een duur aandeel. Kijk ook naar het tijdstip van instappen. De beurs staat nu zowat op het hoogste punt. Volg de grafieken en stap in op een laagtepunt. En nochtans veel meer beginners stappen in als de beurs hoog staat dan als ze laag staat. De media zit daar voor iets tussen.
Omdat het qua kosten meevalt.
Maar zal het zeker eens bekijken . Bedankt.
Zeg halo?!
Ik vroeg raad geen commentaar!
Niemand hoeft verder meer te weten van mij.
Ik ben geen hem !
Ik vroeg raad geen commentaar!
Niemand hoeft verder meer te weten van mij.
Ik ben geen hem !