ING: het aandeel
TIP
Re: ING: het aandeel
En op dit moment, ook frappant:contextbinder schreef: ↑18 maart 2020, 14:16 Op moment van schrijven:
ING: -7% / KBC +9%
Ik zal wellicht iets gemist hebben denk ik
KBC +5%
KBCA +0,5%
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
De Europese bankenkoepel EBF wil dat beursgenoteerde banken op het continent dit jaar geen dividenden uitkeren of eigen aandelen inkopen om de koers te stutten. 'Vandaag moeten banken zoveel mogelijk cash opzijhouden.'
https://www.tijd.be/ondernemen/banken/e ... 17282.html
Dat is meestal geen goed teken.Jamesken schreef: ↑27 maart 2020, 13:30 De Europese bankenkoepel EBF wil dat beursgenoteerde banken op het continent dit jaar geen dividenden uitkeren of eigen aandelen inkopen om de koers te stutten. 'Vandaag moeten banken zoveel mogelijk cash opzijhouden.'
-
anonymous9
Zal voornamelijk gericht zijn aan de zwakkeren van de klas (Britse banken, als die nog tot die federatie behoren tenminste), een Sabadelleke hier, Aareal Bank in Duitsland dat tot de oogballen in commerciële vastgoedleningen zit daar,... Dus ipv enkelen eruit te pikken en onrust te zaaien, wordt het een algemen oproep.
KBC maakt meer dan 2 miljard euro winst per jaar, waarvan een dik miljard jaarlijks opgepot wordt. Die kunnen gerust wat aan (al zou ik niets tegen een tijdelijke verlaging hebben en een keuzedividendje
)
KBC maakt meer dan 2 miljard euro winst per jaar, waarvan een dik miljard jaarlijks opgepot wordt. Die kunnen gerust wat aan (al zou ik niets tegen een tijdelijke verlaging hebben en een keuzedividendje
Zoals verwacht, ik lees in De Tijd “ook ING schrapt dividend”. Meer info: https://www.ing.com/Newsroom/News/Press ... ndemic.htm
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Positie in ING verdubbeld, normaal ook mijn laatste aankoop voor ING
ik verwacht hier binnenkort een item: ING moet nu toch wel een koopje zijn.
Heb me ooit voorgenomen om nooit in bedrijven te investeren waarin ik niet geloof. ING is er daar 1 van.
Misschien bedenk ik mij nog als ze onder de 4 euro gaan.
Heb me ooit voorgenomen om nooit in bedrijven te investeren waarin ik niet geloof. ING is er daar 1 van.
Misschien bedenk ik mij nog als ze onder de 4 euro gaan.
ING is nu een koopje met paar maanden staat dit 7 euro denk ik
Het gaat hard omhoog. Is de recovery begonnen of gaat straks de lucht er weer uit? Wie zal het zeggen 
Inderdaad. Ik heb het toch aangekocht aan 4,60 een maand geleden ergens. wat gezakt wat gestegen, meestal per 5procent. Nu al enkele dagen een stijging. Als ze nog eens gaan herstructureren dan kan het wel heel snel ophoog gaan.
Ik geloof niet in het bedrijf aan 20 euro, maar wel dat 4,60 euro naar 10,00 euro kan gaan.
Ik geloof niet in het bedrijf aan 20 euro, maar wel dat 4,60 euro naar 10,00 euro kan gaan.
Voodoo >Heb me ooit voorgenomen om nooit in bedrijven te investeren waarin ik niet geloof. ING is er daar 1 van.

Geloof er nu nog altijd niet in hoor. Staan op gebied van ICT enzo 15 jaar achter op kbc bijvoorbeeld. In ICT-termen is dat immens. Heb dan KBC A gekocht en omdat ze schreven dat ING beter was toch ook maar dit aandeel meegepikt aan soldenprijzen.
Zoals ik net zei:
Ik geloof ook niet dat een nieuwe wagen 40.000 euro waard is (voor mij). Maar als ik hem op de kop kan tikken, voor 22.000 euro als demo-wegen, dan verandert mijn gedacht nogal snel.
Ohja voor ING ik had eerst verkooporder op 6,03, dat was 8,03 tot net: 10,03 euro van gemaakt
Mijn geloof groeit mee met de stijging van het aandeel.
Ohja ik geloof ook niet in het aandeel ABI, maar heb toch spijt dat ik het niet aan 29,99 euro heb gekocht.
sintorama dat is al een onbenut potentieel sinds 20 jaar denk ik.
Al ING hun legacy shit... het blijft aanmodderen op IT gebied.
Hoe zit het daar nu met hun vordering ivm het eengemaakt IT platform voor Belgie en Nederland?
Al ING hun legacy shit... het blijft aanmodderen op IT gebied.
Hoe zit het daar nu met hun vordering ivm het eengemaakt IT platform voor Belgie en Nederland?