ING: het aandeel
TIP
Re: ING: het aandeel
ik denk wel dat er voor de LT belegger koopjes te doen zijn. Maar de timing is zoals steeds moeilijk.contextbinder schreef: ↑5 maart 2020, 14:08Moeilijk te zeggen in deze tijden, per daling van 10% verdubbel ik mijn positie, max 3 aankopen wel.
Timing is onbelangrijk, breek daar je hoofd niet over.
het gaat nog wat lager... misschien inkopen aan 6?
"beleggers in paniekmodus" kopt de tijd.
om 9:08 trading halted
, zo hard crashen.
wat een tijden.
"beleggers in paniekmodus" kopt de tijd.
om 9:08 trading halted
wat een tijden.
Dit aandeel stond een maand geleden nog boven de €10 en twee jaar geleden zelfs boven de €16.
Hier lijkt wel sprake van enige overdrijving, en dus mogelijk een interessante koopkans. Ik heb ING in 2009 nog voor €3 opgepikt en heb later een pluk verkocht voor zo’n €14-15, maar ik zie nu eerlijk gezegd niet erg veel perspectief in de financiële sector.
ING stond niet op mijn lijstje, maar ik zal hier dit weekend toch nog eens over nadenken. Idem voor KBC Ancora, maar die zijn tot nu toe een stuk minder afgestraft. Dit laatste misschien om goede redenen?
Hier lijkt wel sprake van enige overdrijving, en dus mogelijk een interessante koopkans. Ik heb ING in 2009 nog voor €3 opgepikt en heb later een pluk verkocht voor zo’n €14-15, maar ik zie nu eerlijk gezegd niet erg veel perspectief in de financiële sector.
ING stond niet op mijn lijstje, maar ik zal hier dit weekend toch nog eens over nadenken. Idem voor KBC Ancora, maar die zijn tot nu toe een stuk minder afgestraft. Dit laatste misschien om goede redenen?
En ondertussen al dichter bij de 4 dan bij de 5...
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog wat bij te kopen, en ook KBC Ancora. Een dividend van 2 cijfers.
Alweer loon gekregen? 
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Op moment van schrijven:
ING: -7% / KBC +9%
Ik zal wellicht iets gemist hebben denk ik
ING: -7% / KBC +9%
Ik zal wellicht iets gemist hebben denk ik