ING: het aandeel
TIP
Re: ING: het aandeel
Ja het aandeel nog eens met 20pct stijgen dus. Minder kantoren gaat zowat overal de regel worden. Overheden, banken, alle dienstverlening kan herbekeken worden want bijna alles op afstand...
schiet terug lekker op. gaat de 7 eraan vandaag?
Ja lekker, het aandeel heeft nog een lange weg terug te gaan naar een behoorlijke koers, maar degenen die hebben (bij)gekocht rond de € 4.50 staan nu toch alweer op ruim 50% winst. 
Ik kocht het aandeel met het idee dat het aandeel kon verdubbelen op relatief korte tijd.
Zou wel eens heel snel kunnen gaan.. gak is 4,63 euro
Zou wel eens heel snel kunnen gaan.. gak is 4,63 euro
-
anonymous9
Poldermol is dom geweest. Ik had een 20-25 tal puts geschreven, maar geeneen die in the money expireerde (of gaat expireren).
Mooi verdiend aan de optiepremies tijdens de paniek, dat wel. Maar het is wel een bummer dat er geen enkele zal uitgevoerd worden. Ik zit nu nog met P4s voor juni (fat chance) en P3s voor December (ja tarara)
Mooi verdiend aan de optiepremies tijdens de paniek, dat wel. Maar het is wel een bummer dat er geen enkele zal uitgevoerd worden. Ik zit nu nog met P4s voor juni (fat chance) en P3s voor December (ja tarara)
Ik schreef ook mijn eerste optie ooit, en had er maar van een maand lengte voor maximale theta decay. Alleen... had ik de aandelen werkelijk gekocht, had ik vele malen meer winst gemaakt. Maar goed, je kan niet elke beweging meenemen zeker?
Dit aandeel verkocht aan 6,16. Mooi rendement behaald en dacht dat het wel nog eens ging dalen. Vorige week gefrustreerd toeschouwer geweest van de mooie stijgingen. En er zit nog rek op.
Ofwel oefen ik nog wat geduld uit en wacht ik die daling af, maar dit is zeker niet goed voor het gemoed. Ofwel steek ik er een klein bedrag in en bij een daling bijkopen. Ik kan ook nog werken met een call optie, maar heb daar nog geen ervaring mee. Ik zal dus waarschijnlijk opteren voor de 2de optie.
Hetzelfde zal ik doen voor andere aandelen die ik te vroeg heb verkocht, namelijk Inbev en Kinepolis. Bij deze 2 zie ik zeker nog een daling komen. Maar niets is zeker op de beurs en als het nog doorstijgt, kan het bij een volgende daling evengoed hoger staan als vandaag. En net als bij ING zit er zeker nog rek op.
Ofwel oefen ik nog wat geduld uit en wacht ik die daling af, maar dit is zeker niet goed voor het gemoed. Ofwel steek ik er een klein bedrag in en bij een daling bijkopen. Ik kan ook nog werken met een call optie, maar heb daar nog geen ervaring mee. Ik zal dus waarschijnlijk opteren voor de 2de optie.
Hetzelfde zal ik doen voor andere aandelen die ik te vroeg heb verkocht, namelijk Inbev en Kinepolis. Bij deze 2 zie ik zeker nog een daling komen. Maar niets is zeker op de beurs en als het nog doorstijgt, kan het bij een volgende daling evengoed hoger staan als vandaag. En net als bij ING zit er zeker nog rek op.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
dondraper , achteraf weten we het allemaal natuurlijk :-)
winst is winst , goed gedaan!
winst is winst , goed gedaan!
"'Banken moeten heel 2020 afzien van dividendbetalingen'"
dat geeft weer koopkansen, dat kan lager! :-) altijd prijs, ja straks Rien ne va plus, dus inzetten maar.
dat geeft weer koopkansen, dat kan lager! :-) altijd prijs, ja straks Rien ne va plus, dus inzetten maar.
Het management van ING is weer creatief bezig: externen moeten 20% pree inleveren en 5 weken conge pakken.
Beetje kosten besparen en het Unite project nog een beke meer afremmen :-)
Beetje kosten besparen en het Unite project nog een beke meer afremmen :-)
En de nieuwe CEO is bekend: Steven van Rijswijk.
en de CEO van ING Belgie trapt het af?
Op een paar dagen tijd is ING weer fors ingezakt.
Ik heb vandaag gehoord dat ING zich in Brussel op de "hotelsector" heeft gestort
Blijkbaar liggen de self-service ruimte's van verschillende ING kantoren bomvol met daklozen...
Als ze daar een vergoeding voor kunnen vragen, komt het wel goed
Blijkbaar liggen de self-service ruimte's van verschillende ING kantoren bomvol met daklozen...
Als ze daar een vergoeding voor kunnen vragen, komt het wel goed
>daklozen
of (ex) werknemers?
of (ex) werknemers?