'interestshopping geen goed idee' aldus Wouter Beke (CD&V,commissie Financiën)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: 'interestshopping geen goed idee' aldus Wouter Beke (CD&V,commissie Financiën)
Gaat Meneer(?) Beke voor zijn dagelijkse behoeften ook niet shoppen bij verschillende (groot)warenhuizen? of heeft hij zo'n groot salaris dat hij zich daarover geen zorgen moet maken? Het is crisis: onze heren ministers, senatoren, parlementariërs, regeringen.... mogen er stilaan aan gaan denken om het mes in eigen boezem te steken en zelf in te leveren op hun salaris. Ik ga bij de banken shoppen zoveel ik wil en de heer Beke hoeft zich daar niet mee te bemoeien.
Ik hoop dat de crisis de heer Beke zal aanvoelen tot in zijn bot.
Ik hoop dat de crisis de heer Beke zal aanvoelen tot in zijn bot.
-
Jan PL
Re: 'interestshopping geen goed idee' aldus Wouter Beke (CD&V,commissie Financiën)
Beste webmaster,
Er zijn niet veel wetsvoorstellen die het individu dienen. Ik ben akkoord dat het algemeen belang primeert, tenminste als dit het individu ten goede komt. Maar dit is niet zo. Lobby lobby lobby,....., ja ook in België.
Om ter zake te komen, de liquiditeitsproblmen bij de banken zijn niet ontstaan door deposito-verschuivingen. Om enkel fortis te noemen: aziatishe en russische fondsen hebben op korte tijd voor miljarden uit fortis terug getrokken. Voeg daar hun eigen rommelinkopen aan toe en je bent er. Néééé niet de spaarder!!!!! In Nederland heeft minster Bos iedereen nog aangemoedigd om hun geld weg te halen bij fortis.
Maar het is nu wel de gelegenheid om het kleine kapitaal aan banden te leggen.
Je moet het boek van De Bilderberg Conferentie van Daniël Estulin eens lezen.
Spijtig genoeg lijkt hij gelijk te krijgen, en al die lieden die hun woede uiten slaan soms spijkers met koppen. Voeger had de adel en de kerk de macht, nu heeft de politiek de plaats van de kerk ingenomen, maar dan enkel als marionet.
Er zijn niet veel wetsvoorstellen die het individu dienen. Ik ben akkoord dat het algemeen belang primeert, tenminste als dit het individu ten goede komt. Maar dit is niet zo. Lobby lobby lobby,....., ja ook in België.
Om ter zake te komen, de liquiditeitsproblmen bij de banken zijn niet ontstaan door deposito-verschuivingen. Om enkel fortis te noemen: aziatishe en russische fondsen hebben op korte tijd voor miljarden uit fortis terug getrokken. Voeg daar hun eigen rommelinkopen aan toe en je bent er. Néééé niet de spaarder!!!!! In Nederland heeft minster Bos iedereen nog aangemoedigd om hun geld weg te halen bij fortis.
Maar het is nu wel de gelegenheid om het kleine kapitaal aan banden te leggen.
Je moet het boek van De Bilderberg Conferentie van Daniël Estulin eens lezen.
Spijtig genoeg lijkt hij gelijk te krijgen, en al die lieden die hun woede uiten slaan soms spijkers met koppen. Voeger had de adel en de kerk de macht, nu heeft de politiek de plaats van de kerk ingenomen, maar dan enkel als marionet.