Kan dit?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Kan dit?
Rekeningen in vreemde munten bij een Belgische bank zijn evenmin veilig. Dan moet je al een rekening in CHF aanhouden bij een Zwitserse bank. Maar probeer daar maar eens een rekening te openen.
-
Yasminefan
- Newbie

- Contacteer:
Het is 0,5% instap + 2%, dus denk ik dat dit niet slecht is.
Of toch?
Grtjs
Of toch?
Grtjs
Heeft u dit op papier bij Argenta , lijkt me onwaarschijnlijk.Yasminefan schreef: ↑12 november 2018, 10:43 Het is 0,5% instap + 2%, dus denk ik dat dit niet slecht is.
Of toch?
Grtjs
zou dat zo moeilijk zijn een rekening te openen in zwitserland
zolang het bedrag volgens hen maar groot genoeg is zal het wel lukken denk ik
maar je gegevens zullen wel doorgespeeld worden aan de belgische fiscus
Kan dit?
Kun je toch oplossen door in trackers te gaan of een geldfonds?Yaris schreef:Rekeningen in vreemde munten bij een Belgische bank zijn evenmin veilig. Dan moet je al een rekening in CHF aanhouden bij een Zwitserse bank. Maar probeer daar maar eens een rekening te openen.
Of je hebt een beleggersrekening in vreemde valuta waar he gewoon die munt hebt.
Ik heb ook een dollarrekening in België, terwijl ik hier niet eens met dollar kan betalen.
Yaris schreef:
Rekeningen in vreemde munten bij een Belgische bank zijn evenmin veilig.
Als de bank op de fles gaat, maar quid bij klap van de euro ?
'De onwil van de Italiaanse regering om haar begroting aan te passen weeg op de euro, die 0,77 procent verzwakt tegenover de dollar. ' (De Tijd) -- Wie is er nog bang van de EC ?
ps de beursindexen gezien luitjes ? Het vet is van de pompoensoep
Rekeningen in vreemde munten bij een Belgische bank zijn evenmin veilig.
Als de bank op de fles gaat, maar quid bij klap van de euro ?
'De onwil van de Italiaanse regering om haar begroting aan te passen weeg op de euro, die 0,77 procent verzwakt tegenover de dollar. ' (De Tijd) -- Wie is er nog bang van de EC ?
ps de beursindexen gezien luitjes ? Het vet is van de pompoensoep