Kan geen overschrijving doen met Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Kan geen overschrijving doen met Argenta
Ondertussen heeft argenta op 5 april een vacature voor een teamleider support team uitgeschreven:
https://www.stepstone.be/5/index.cfm?ev ... 0BF1950371
Maar ja, beter (te) laat dan niet ofwel vijgen na Pasen...
Voelt iemand zich geroepen?
https://www.stepstone.be/5/index.cfm?ev ... 0BF1950371
Maar ja, beter (te) laat dan niet ofwel vijgen na Pasen...
Voelt iemand zich geroepen?
Mijn overschrijvingen zijn geaccepteerd en de bedragen zijn van de rekening gehaald, alles lijkt opnieuw normaal te werken.
De verbeteringen aan de interface zijn minimaal. Als je een overschrijving hebt ingevoerd, klik je op een button, en daarna krijg je de keuze om ze ofwel meteen uit te voeren (met alle codes vandien) of ze te stockeren tot je alles hebt ingegeven. Daar kan alvast een klik uitgespaard worden.
Het wordt wel "minder gedoe" om een begunstigde te bewaren, dus dat is een verbetering.
De verbeteringen aan de interface zijn minimaal. Als je een overschrijving hebt ingevoerd, klik je op een button, en daarna krijg je de keuze om ze ofwel meteen uit te voeren (met alle codes vandien) of ze te stockeren tot je alles hebt ingegeven. Daar kan alvast een klik uitgespaard worden.
Het wordt wel "minder gedoe" om een begunstigde te bewaren, dus dat is een verbetering.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Misschien een spaarboekje lanceren met een competitieve intrestvoet?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dat boekje waarvan rabo nog veel exemplaren over heeft
allee dat leesboekje he
allee dat leesboekje he
Doe maar gewoon terug een gratis gouden MC zoals vroeger.
allemaal een kalander! en ne stylo!
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
een naaktkalender en een rekenmachine met heel veel cijfers om onze intresten te k unnen berekenen
aparte kantoren voor mannen en vrouwen
aparte kantoren voor mannen en vrouwen
Appelen.
Op elk kantoor een bak appelen, waaruit ge er één moogt nemen.
Op elk kantoor een bak appelen, waaruit ge er één moogt nemen.
Denk dat je er dicht bij zit.
Jij krijgt 2 appelen voor het idee
appelen voor mannen
peren voor vrouwen
rotte appelen voor die superweinig op hun spaarboekje hebben
de CEO van argenta zijn C4 ten onrechte ( het ziet er wel een integer man uit, zichtbaar heeft hij de laatste dagen heel weinig geslapen? wat verkouden zeker ? ), en wij de appelen , of een paasei ? vijgen ? na pasen ?
Let op dat de russen die appelen niet vergiftigen 

Laat Argenta nu net de enige bank zijn die geen (0) bonussen uitkeert aan haar personeel en management (bevestigd door fairfin)
Was wel interessant eigenlijk de problemen bij Argenta als voorbeeld van hoe afhankelijk de huidige samenleving van de bankinfrastructuur is.
Argenta; niet een bank van geen belang maar toch nog een relatief kleintje. Voornamelijk particulieren. Internetbankieren heeft niet of zeer beperkt gewerkt maar flinke stukken van het betalingsverkeer werkte nog, zoals betalingen met de bankkaart en domiciliëringsopdrachten. Als het echt moest kon je nog via een kantoor iets gedaan krijgen. En toch al die problemen en wat 'paniek'.
De procedures en systemen om offline te kunnen bankieren zijn al heel lang afgeschaft. Het **moet** via de computer gaan. Stel u voor dat er zware langdurige storing zich zou voordoen bij een van de grotere spelers. ING, KBC, Belfius ... of het Maestro of Bancontact betaalsysteem zou een week of twee uitliggen. Dat zou wat geven. Dan kunnen ze vrachtwagens met cash laten aanvoeren vanuit het buitenland.
Argenta; niet een bank van geen belang maar toch nog een relatief kleintje. Voornamelijk particulieren. Internetbankieren heeft niet of zeer beperkt gewerkt maar flinke stukken van het betalingsverkeer werkte nog, zoals betalingen met de bankkaart en domiciliëringsopdrachten. Als het echt moest kon je nog via een kantoor iets gedaan krijgen. En toch al die problemen en wat 'paniek'.
De procedures en systemen om offline te kunnen bankieren zijn al heel lang afgeschaft. Het **moet** via de computer gaan. Stel u voor dat er zware langdurige storing zich zou voordoen bij een van de grotere spelers. ING, KBC, Belfius ... of het Maestro of Bancontact betaalsysteem zou een week of twee uitliggen. Dat zou wat geven. Dan kunnen ze vrachtwagens met cash laten aanvoeren vanuit het buitenland.
Zoals hier dus ...

https://www.nn.be/nl/e-id
Onderstaande vind ik vreemd, want er zijn banken die toch een nieuwe kopie willen als de e-id vervallen is... Blijkbaar helemaal niet nodig ...

"Elektronische ID-kaart
Ik krijg binnenkort een nieuwe identiteitskaart. Zal ik dan opnieuw een kopie moeten sturen of mijn eID opnieuw laten uitlezen?
Neen, dat is niet nodig. Eenmalige identificatie volstaat."
https://www.nn.be/nl/faq?page=1
Toen ik een nieuwe ID-kaart "kreeg", liet alleen ABN Amro (MoneYou) me weten dat de eenmalige inlezing voldoende was.
Alle andere banken wilden een nieuwe versie (inlezen of PDF).
Alle andere banken wilden een nieuwe versie (inlezen of PDF).
Ik heb opnieuw problemen met Argenta...kan iemand bevestigen of dit ook bij hem/haar is en sedert wanneer dit al zo is?
Voor mij is de maat meer dan vol en wordt het zinkende schip Argenta verlaten. Ondermaatse centrale diensten en management als je het mij vraagt. Jammer voor de vele collega's en kantoorhouders die hiervan de dupe zijn.
Voor mij is de maat meer dan vol en wordt het zinkende schip Argenta verlaten. Ondermaatse centrale diensten en management als je het mij vraagt. Jammer voor de vele collega's en kantoorhouders die hiervan de dupe zijn.