Keypack keytrade kredietkaart
-
gast9876
Re: Keypack keytrade kredietkaart
dank voor jullie tip. Ondanks ik al sinds 2008 keytrader ben, zag ik niet direct het nut in van nog een VISA
Opeens ging een lichtje branden, toen ik las dat je ook voor spaar & pluk in aanmerking komt
(kende dit van het prehistorische Argenta nog). Da's zeker Bank Card Company?
https://www.keytradebank.com/nl/support/faq/65
Hoe kan ik geschenkcheques ontvangen via Spaar en Pluk?
Ontvang geschenkcheques van € 5. De cheques kunt u gebruiken voor aankopen bij honderden merken, restaurants, hotels, pretparken ... Het enige wat u hoeft te doen, is u inschrijven voor het 'Spaar en Pluk'-programma. Voor elke betaling of geldopvraging met uw VISA kaart van meer dan € 25 krijgt u één punt. Wanneer u vijf punten hebt, krijgt u een geschenkcheque van € 5. Deze wordt ingesloten bij uw uitgavenstaat of verzonden via de post. Dit alles gebeurt automatisch. (Enkel voor adressen in België)
Dus de 2 gouden Beobank citi kaarten die mij 3% opleveren (max 200 € en geen abbokosten!) en dan de Visa van keytrade, die ik zal gebruiken voor 'offline' aankopen?
Opeens ging een lichtje branden, toen ik las dat je ook voor spaar & pluk in aanmerking komt
https://www.keytradebank.com/nl/support/faq/65
Hoe kan ik geschenkcheques ontvangen via Spaar en Pluk?
Ontvang geschenkcheques van € 5. De cheques kunt u gebruiken voor aankopen bij honderden merken, restaurants, hotels, pretparken ... Het enige wat u hoeft te doen, is u inschrijven voor het 'Spaar en Pluk'-programma. Voor elke betaling of geldopvraging met uw VISA kaart van meer dan € 25 krijgt u één punt. Wanneer u vijf punten hebt, krijgt u een geschenkcheque van € 5. Deze wordt ingesloten bij uw uitgavenstaat of verzonden via de post. Dit alles gebeurt automatisch. (Enkel voor adressen in België)
Dus de 2 gouden Beobank citi kaarten die mij 3% opleveren (max 200 € en geen abbokosten!) en dan de Visa van keytrade, die ik zal gebruiken voor 'offline' aankopen?
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Ik ben uiteindelijk gestopt met die spaar&pluk: je moet bijna een boekhouder inhuren om het op te volgen, de cheques zijn maar beperkt geldig en elke aankoop van méér dan 100 euro levert mij méér op dan de 1 euro van spaar&pluk. (Mijn Beo q8 geeft 1% cashback).satsurfer schreef:Voor elke betaling of geldopvraging met uw VISA kaart van meer dan € 25 krijgt u één punt. Wanneer u vijf punten hebt, krijgt u een geschenkcheque van € 5. Deze wordt ingesloten bij uw uitgavenstaat of verzonden via de post. Dit alles gebeurt automatisch. (Enkel voor adressen in België)
Want vergeet niet dat je bij een uitgave van bv 500 euro ook maar één punt krijgt, dan heb ik al 5 euro. (tenzij je zo'n uitgave zou mogen betalen in 20 visa betalingen van 25 euro
-
gast9876
Re: Keypack keytrade kredietkaart
als je 5 betalingen hebt van 5 EUR, heb je 5 EUR cheque, met uw MasterCard 1,25 EUR.
dus als ge met visa 200 EUR betaalt, is dat maar 1 punt? (geen 6).
sent from my xperia z, using tapatalk 4
dus als ge met visa 200 EUR betaalt, is dat maar 1 punt? (geen 6).
sent from my xperia z, using tapatalk 4
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Inderdaad, het is minimum 25€. Dus als je een aankoop van 200€ doet, dan krijg je ook maar 1 punt... Dan kan je beter zo'n cashback kaart gebruiken. Bovendien zijn die cheques ook niet in alle winkels geldig, meestal winkels waar de wrekkige spaargidsers niet komen 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Keytrade werkt voor hun kredietkaarten samen met Bank Card Company, nu deel van Atos. Nochtans heeft Keytrade een zusterbank die zelf kredietkaarten uitgeeft: Europabank.
Weet iemand de reden waar Keytrade niet samenwerkt met Europabank ?
Weet iemand de reden waar Keytrade niet samenwerkt met Europabank ?
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Berichten: 906
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Minimum bedrag is 25 EUR om 1 punt te krijgen en loopt niet op naargelang het bedrag.satsurfer schreef:als je 5 betalingen hebt van 5 EUR, heb je 5 EUR cheque, met uw MasterCard 1,25 EUR.
dus als ge met visa 200 EUR betaalt, is dat maar 1 punt? (geen 6).
sent from my xperia z, using tapatalk 4
Dus alle bedragen onder de 100 EUR offline betaal je dan beter met je Keytrade Visa.
Boven de 100 EUR betaal je beter met je Beobank Mastercard.
Waar je makkelijk punten kunt mee verdienen is bijv. aan een tankstation. Je tankt 2 of 3 keer voor 25 EUR na elkaar met je Keytrade Visa!
Mijn Beobank kaarten zijn ook besteld die ik dan ga gebruiken voor online 3% te krijgen, en de andere voor bedragen boven de 100 EUR offline.
-
gast9876
Re: Keypack keytrade kredietkaart
carrefour, Inno...daar kom ik wel..Vaganzza schreef:Bovendien zijn die cheques ook niet in alle winkels geldig, meestal winkels waar de wrekkige spaargidsers niet komen
off-topic:
afgelopen vrijdag in carrefour....4+2 gratis wijn (=33% korting), dan kreeg ik 10 € op 100 € (=10%) en nog eens 10% (12,5 €) voor 24 flessen wijn. dus net 100 € betaald voor topkwaliteit!...(stockresten rioja aan 3 €, die mijn vivino app scanner aan 12 € waardeerde, wss. fout bij carrefour? had er beter meer meegenomen...dedju....)
@Brugse Leeuw
tja, cng kan max. 25 kg in (1,05 €/kg)...dan moet ik echt leegrijden om aan 25 € te raken....(+tankstation in Brugge krijg ik geen 25 kg in
benzine: max. 15 l. in mijn tank, dus ook geen punten
"Mijn Beobank kaarten zijn ook besteld die ik dan ga gebruiken voor online 3% te krijgen, en de andere voor bedragen boven de 100 EUR offline."
tja, hopelijk krijg ik nog een mastercard....een 3de citi visa 3% cashback werd geweigerd vorig jaar (soit, meer dan 200 € cash-back kan ik niet verdienen)
Voor mijn vrouw is het nu al ramp om verschil tussen bancontact en visakaart te zien (nochtans blauwe en paarse kaart)....scheelt niet veel of ze haalt geld uit de muur met visa!
zal haar citibank visa 'invorderen', om enkel online aankopen mee te doen....
is wel 5 € abbo/jaar...dus moet al minstens 10 aankopen van 100 € doen/jaar (om luttele 5 € te verdienen, is dat niet er wat over?)
mastercard hier aan te vragen:
https://www.beobank.be/nl/Promoties/Kre ... hback.aspx
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Wiskunde niet je sterkste kant ?satsurfer schreef:
is wel 5 € abbo/jaar...dus moet al minstens 10 aankopen van 100 € doen/jaar (om luttele 5 € te verdienen, is dat niet er wat over?)
Bij één uitgave van 500 euro (of vijf van 100 euro) heb ik mijn 5 euro al terugverdiend.
Ik gebruik OVERAL een Mastercard waar het kan.
-
gast9876
Re: Keypack keytrade kredietkaart
bedankt voor je opbouwende feedback. ik denk dat ik kan rekenen, Jij mensen afsnauwen en vooral niet lezen wat er staat. als ik 10 aankopen doe heb ik 10 EUR verdiend -5 EUR abbo= 5 EUR/jaar. Hiervoor moet je ook 10 overschrijvingen manueel doen als eindafrekening komt. Ja, vind ik wel zielig als je daarvoor al zo'n extra visa moet aanvragen. bovendien zijn de winkels die dit aanvaarden ook NT meteen de goedkoopste....
sent from my xperia z, using tapatalk 4
sent from my xperia z, using tapatalk 4
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Ik heb je tekst even herlezen en moet me excuseren, je bedoelde inderdaad 10 euro verdienen is 5 euro winst. Te snel gelezen dussatsurfer schreef:bedankt voor je opbouwende feedback. ik denk dat ik kan rekenen, Jij mensen afsnauwen en vooral niet lezen wat er staat. als ik 10 aankopen doe heb ik 10 EUR verdiend -5 EUR abbo= 5 EUR/jaar. Hiervoor moet je ook 10 overschrijvingen manueel doen als eindafrekening komt. Ja, vind ik wel zielig als je daarvoor al zo'n extra visa moet aanvragen. bovendien zijn de winkels die dit aanvaarden ook NT meteen de goedkoopste....
sent from my xperia z, using tapatalk 4
Ik wilde je zeker niet afsnauwen, sorry als dat zo overkwam.
Blijft natuurlijk dat ik met die Beo Q8 kaart OVERAL betaal waar ze aanvaard wordt, en dan zit ik snel veel hoger dan 5 euro winst (en moet ik niet mikken op 25 euro per uitgave om de zaak rendabel te houden).
Uiteindelijk krijg ik 12 afrekeningen per jaar waar ik dan zo'n 100 à 150 euro cashback krijg. Op elke afrekening staan dus een hele hoop uitgaven (en dat zijn dan uitgaven die ik anders ook zou doen, ik koop dus niet om te kopen).
Nogmaals sorry voor het misverstand.
-
gast9876
Re: Keypack keytrade kredietkaart
als bestaande klant, zondagavond de keytrade visakaart aangevraagd. Maandag bevestiging via mail. Donderdag al wachtwoord in mijn bus.
Ondanks de massale campagne op radio zijn ze nog snel & efficiënt. En de aanvraag is poepsimpel. (online ondertekenen en loonfiche via mail doorsturen).
vrijdag mijn kaart al in de bus!!!
dus op 4 werkdagen tijd!

en nog mooi
mijn kaart toegevoegd aan spaar & pluk programma. Er stond nog Argenta kaart op, die ik al 5 jaar niet meer heb. Helaas kan je die niet verwijderen..wel punten overgedragen.
Daar kan beobank nog iets van leren
Ondanks de massale campagne op radio zijn ze nog snel & efficiënt. En de aanvraag is poepsimpel. (online ondertekenen en loonfiche via mail doorsturen).
vrijdag mijn kaart al in de bus!!!
dus op 4 werkdagen tijd!

en nog mooi
mijn kaart toegevoegd aan spaar & pluk programma. Er stond nog Argenta kaart op, die ik al 5 jaar niet meer heb. Helaas kan je die niet verwijderen..wel punten overgedragen.
Daar kan beobank nog iets van leren
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Inderdaad mooie kaart.
Maar geef me eens een reden waarom ik ze zou aanvragen en gebruiken ? Ze kost 0 euro en brengt me 0 euro op.
Ik heb een Beo Visa, kost me 5 euro per jaar, waarmee ik voor alle online aankopen 3% teruggestort krijg (tot 150 euro per jaar).
Mijn zoon bv heeft ook zo'n kaart en heeft verleden zomer voor 6 personen vliegtickets betaald met die kaart, voor ongeveer 3000 euro. Hij kreeg hierdoor 90 euro terugbetaald. Met de Keytrade kaart zou hij welgeteld 1 euro via Spaar&Pluk" ontvangen hebben.....
Ik heb ook een Beo Q8 kaart, geeft cashback tot 250 euro per jaar naar rato van 1% op alle betalingen en 2% op tanken bij Q8.
Elke maand tussen 5 en 10 euro cashback. Deze kaart wordt voor ALLE betalingen gebruikt in winkels die MC aanvaarden. Voor andere betalingen gebruik ik dan wel de Keytrade Bancontact kaart.
Die voordelen hebben mij persoonlijk doen afhaken voor het gebruik van mijn Argenta MC kaart die aan Spaar&Pluk gekoppeld is.
Ik begrijp natuurlijk dat niemand mijn mening moet delen, ik wil hier gewoon info geven.
Maar geef me eens een reden waarom ik ze zou aanvragen en gebruiken ? Ze kost 0 euro en brengt me 0 euro op.
Ik heb een Beo Visa, kost me 5 euro per jaar, waarmee ik voor alle online aankopen 3% teruggestort krijg (tot 150 euro per jaar).
Mijn zoon bv heeft ook zo'n kaart en heeft verleden zomer voor 6 personen vliegtickets betaald met die kaart, voor ongeveer 3000 euro. Hij kreeg hierdoor 90 euro terugbetaald. Met de Keytrade kaart zou hij welgeteld 1 euro via Spaar&Pluk" ontvangen hebben.....
Ik heb ook een Beo Q8 kaart, geeft cashback tot 250 euro per jaar naar rato van 1% op alle betalingen en 2% op tanken bij Q8.
Elke maand tussen 5 en 10 euro cashback. Deze kaart wordt voor ALLE betalingen gebruikt in winkels die MC aanvaarden. Voor andere betalingen gebruik ik dan wel de Keytrade Bancontact kaart.
Die voordelen hebben mij persoonlijk doen afhaken voor het gebruik van mijn Argenta MC kaart die aan Spaar&Pluk gekoppeld is.
Ik begrijp natuurlijk dat niemand mijn mening moet delen, ik wil hier gewoon info geven.
-
gast9876
Re: Keypack keytrade kredietkaart
geen probleem Nete..da's goede info.....
Maar ik tank NOOIT bij Q8 of ander 'groot merk'...Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat de benzine uit die stations van dezelfde leverancier komen. En die additieven die je zogezegd langer doen rijden, zijn ook bullshit....
Nee, tank liever bij Dats24, waar ik extra korting krijg via een organisatie waar mijn werkgever bij aangesloten is.
"U geniet van een korting van 1,30 cent per liter op de prijs aan de pomp, met een maximum van 17 cent per liter op de officiële prijs."
Da's voordeliger dan die 2% en de pompprijs is ook pak voordeliger.
De "Beobank Belgacom World Mastercard" (5% voor proximusproducten met belgacom mastercard) lijkt mij dan interessanter. Heb proximus GC, maar krijg al 3% met andere citikaart en moet maar om de 3 maanden een 20 € herladen....dus 0,6 € of 1 € om de 3maand, zal niet opwegen tegen de jaarlijkse abbokost. Mocht ik belgacom pack ooit nemen, zou dat misschien wél interessanter zijn....
soit, we wijken af....
Ja, ga voorlopig blijven bij tandem: 2 citi cashbackkaarten (3% - ik heb nog ooit ingeschreven ZONDER abbokost!
) en de nieuwe keytradekaart.
Keytrade is ook makkelijker dan Argenta...je ziet onmiddellijk gedane betalingen..Bij Argenta, krijg je toch pas uw brief 2 maand later met de afrekening? Of is dit ondertussen veranderd?

Maar ik tank NOOIT bij Q8 of ander 'groot merk'...Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat de benzine uit die stations van dezelfde leverancier komen. En die additieven die je zogezegd langer doen rijden, zijn ook bullshit....
Nee, tank liever bij Dats24, waar ik extra korting krijg via een organisatie waar mijn werkgever bij aangesloten is.
"U geniet van een korting van 1,30 cent per liter op de prijs aan de pomp, met een maximum van 17 cent per liter op de officiële prijs."
Da's voordeliger dan die 2% en de pompprijs is ook pak voordeliger.
De "Beobank Belgacom World Mastercard" (5% voor proximusproducten met belgacom mastercard) lijkt mij dan interessanter. Heb proximus GC, maar krijg al 3% met andere citikaart en moet maar om de 3 maanden een 20 € herladen....dus 0,6 € of 1 € om de 3maand, zal niet opwegen tegen de jaarlijkse abbokost. Mocht ik belgacom pack ooit nemen, zou dat misschien wél interessanter zijn....
soit, we wijken af....
Ja, ga voorlopig blijven bij tandem: 2 citi cashbackkaarten (3% - ik heb nog ooit ingeschreven ZONDER abbokost!
Keytrade is ook makkelijker dan Argenta...je ziet onmiddellijk gedane betalingen..Bij Argenta, krijg je toch pas uw brief 2 maand later met de afrekening? Of is dit ondertussen veranderd?

-
anonymous9
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Bij Argenta zie je de kredietkaarttransacties ook op de dag zelf nog (online).
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Volgens mij is het verschil in brandstof idd niet groot tussen de diverse merken. Wat ik wel merk is dat bij de goedkopere merken je precies meer moet tanken en die brandstof schuimt ook altijd meer. Bovendien schrijf ik mijn verbruik al jaren op en het valt mij op dat toen ik in het begin bij prijsbrekers ging mijn verbruik steeds 0,4 a 0,5 liter hoger lag per 100 km.satsurfer schreef:Maar ik tank NOOIT bij Q8 of ander 'groot merk'...Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat de benzine uit die stations van dezelfde leverancier komen.
Je hebt ook 2 soorten Q8: die met shop en zonder shop (= Q8 easy).
Nu tank ik, mede door deze MC, steeds bij Q8 easy. Verbruik ligt zeer goed en de prijs kan niet beter (16,5cent/liter korting + 2% cashback), ofwel altijd een korting van 19cent/liter aan de prijs van vandaag.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!


