Keytrade online banking gestoord
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade online banking gestoord
De laatste jaren is Argenta wat betreft snelheid van overschrijvingen veel verbetert. Dus die negatieve ervaringen wat dat betreft zijn volgens mij van personen die zich het "oude" Argenta herinneren.
Als je vroeger een overschrijving ingaf werd die niet onmiddellijk verwerkt. Als je nu een overschrijving ingeeft is het bedrag onmiddellijk van je rekening.
Alhoewel dat "tragere" mij nooit echt gestoord heeft, bij geen enkele bank trouwens.
Als je vroeger een overschrijving ingaf werd die niet onmiddellijk verwerkt. Als je nu een overschrijving ingeeft is het bedrag onmiddellijk van je rekening.
Alhoewel dat "tragere" mij nooit echt gestoord heeft, bij geen enkele bank trouwens.
Wanneer je geld van je rekening verdwijnt, is m.i. minder belangrijk.
Bij Keytrade en BKCP en wschl. alle banken is dat onmiddellijk.
Belangrijker is, wanneer het geboekt wordt bij de begunstigde bank...
Bij Keytrade en BKCP is dat ALTIJD later dan alle andere banken waarmee ik handel
Bij Keytrade en BKCP en wschl. alle banken is dat onmiddellijk.
Belangrijker is, wanneer het geboekt wordt bij de begunstigde bank...
Bij Keytrade en BKCP is dat ALTIJD later dan alle andere banken waarmee ik handel

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
- Full Member
- Contacteer:
Bij mij niet
Als ik 's morgens geld naar Keytrade overschrijf, staat het dezelfde dag op mijn rekening. Supersnel.
Als sommige mensen maar kunnen klagen zeker
Als ik 's morgens geld naar Keytrade overschrijf, staat het dezelfde dag op mijn rekening. Supersnel.
Als sommige mensen maar kunnen klagen zeker
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik vind de Keytrade site trouwens ook excellent
Radixconvertor,
ik gun het jou van ganser harte dat jij zo verguld bent met Keytrade ... ' k zal maar denken, God moet zijn getal hebben
Verder sla jij, zoals steeds, de bal weer helemaal mis; het ging hier wel over de omgekeerde beweging. Dat bewijst alleen maar dat die andere bank (Argenta misschien
) goed werkt.
ik gun het jou van ganser harte dat jij zo verguld bent met Keytrade ... ' k zal maar denken, God moet zijn getal hebben

Verder sla jij, zoals steeds, de bal weer helemaal mis; het ging hier wel over de omgekeerde beweging. Dat bewijst alleen maar dat die andere bank (Argenta misschien

-
- Full Member
- Contacteer:
Vlo je slaat er weeral naast ; het gaat hier over de storing van gisteren
Feit
Feit
Laatst gewijzigd door radixconvertor op 6 april 2013, 18:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Het is niet iedereen gegeven zijn eigen onzin in te slikken...
Ik heb het al eerder gezegd; dwarsliggers en stokers zijn fel in trek bij de NMBS.
En nu ga ik slapen, 't wordt me een beetje te onnozel.
Ik heb het al eerder gezegd; dwarsliggers en stokers zijn fel in trek bij de NMBS.
En nu ga ik slapen, 't wordt me een beetje te onnozel.
graag terug on topic
alle verdere off topic berichten worden verwijderd
alle verdere off topic berichten worden verwijderd