Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Heeft iemand hier enig idee of de 5 cent actie van Keytrade-bank ook nog verlengd wordt nà 2012 ?
Voor zover ik kan zien op hun website, staat er tot op vandaag nog altijd "verlengd tot 31/12/2012".
Voor zover ik kan zien op hun website, staat er tot op vandaag nog altijd "verlengd tot 31/12/2012".
Als je weet dat de eerste post in dit topic op 7 december werd gepost, mag je rond dezelfde periode dit jaar de aankondiging verwachten. Nog even geduld... Het is tenslotte nog maar november.
Ik ben ook benieuwd!
De moederbank, Landbouwkrediet, heeft praktisch dezelfde rekening. Met i-Rekening krijg je ook 5 cent per transactie. Bij Landbouwkrediet vind ik nergens voorwaarden dat deze 5 cent regeling maar geldig is tot 31/12/2012, tenzij ik er zwaar over kijk. Dus ik zie niet in waarom dit niet zou doorgaan bij Keytrade. 

en de actie is nu ook verlengd tot einde december 2013 .... :-)
https://www.keytradebank.com/pdf/condit ... ent_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.keytradebank.com/pdf/condit ... ent_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
- Sr. Member
- Contacteer:
5 cent actie keytrade
goed nieuws de 5 cent actie van keytrade is weer met een jaar verlengd!
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: 5 cent actie keytrade
Dit werd hier al meegedeeld:
keytrade-zichtrekening-5-eurocent-actie ... 00-15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
('k zet dit gewoon zodat moderatoren kunnen opkuisen)
keytrade-zichtrekening-5-eurocent-actie ... 00-15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
('k zet dit gewoon zodat moderatoren kunnen opkuisen)
Re: 5 cent actie keytrade
Bij dezeAndrewBourgeois schreef:('k zet dit gewoon zodat moderatoren kunnen opkuisen)

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!