Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Volgens deze link : https://www.keytradebank.com/pdf/condit ... ent_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch plezant nieuws in tijden dat (groot)banken verkondingen dat ze meer kosten moeten gaan doorrekenen ook op internet bankieren.
Toch plezant nieuws in tijden dat (groot)banken verkondingen dat ze meer kosten moeten gaan doorrekenen ook op internet bankieren.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Inderdaad!
*duim omhoog smiley*
*duim omhoog smiley*
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
en toch zijn er nog die bij een grootbank blijven en (steeds meer) kosten betallen!
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Inderdaad goed meegenomen die 5 cent actie : toevallig had ik ook al een tijdje geleden gemerkt dat het weer voor een jaar verlengd is.
Een aantal kennissen van mij die ik hierover sprak, blijven ook liever bij hun grootbank, terwijl ze daar verder steen en been over klagen.
"Ze vertrouwen geen internetbanken." En dan heb ik het niet over "ouderen" zoals meestal ten onrechte gedacht wordt, maar over dertigers en veertigers.
Een aantal kennissen van mij die ik hierover sprak, blijven ook liever bij hun grootbank, terwijl ze daar verder steen en been over klagen.
"Ze vertrouwen geen internetbanken." En dan heb ik het niet over "ouderen" zoals meestal ten onrechte gedacht wordt, maar over dertigers en veertigers.
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Ah, nog minimum een jaartje erbij, dat is goed nieuws! 
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Inderdaad, ik ken ook zo'n mensen. 'k Snap die mensen langs geen kanten, die willen bedrogen wordenNefertari schreef:Een aantal kennissen van mij die ik hierover sprak, blijven ook liever bij hun grootbank, terwijl ze daar verder steen en been over klagen.
"Ze vertrouwen geen internetbanken." En dan heb ik het niet over "ouderen" zoals meestal ten onrechte gedacht wordt, maar over dertigers en veertigers.
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Ik kreeg volgende vraag, waar ikzelf niet zeker op kan antwoorden:
Een (gehuwd) koppel wilt een gezamelijke zichtrekening openen bij Keytrade. Vallen zij ook onder die 5 cent/verrichting?
Ik dacht zelf dat zij er wel onder vallen. Ik las echter in de voorwaarden iets dat mij aan het twijfelen brengt (heb er stukjes uitgeknipt):
Dit aanbod geldt niet voor ... onverdeeldheden, ..., mede-eigendommen, ...
Nu zij zijn gehuwd, dus onder "onverdeeldheden" zullen ze niet vallen vermoed ik. Maar wat is dan "mede-eigendommen"?
Er zullen er hier wel zeker mensen zijn die een gezamelijke rekening hebben bij Keytrade en mij met zekerheid kunnen antwoorden
Een (gehuwd) koppel wilt een gezamelijke zichtrekening openen bij Keytrade. Vallen zij ook onder die 5 cent/verrichting?
Ik dacht zelf dat zij er wel onder vallen. Ik las echter in de voorwaarden iets dat mij aan het twijfelen brengt (heb er stukjes uitgeknipt):
Dit aanbod geldt niet voor ... onverdeeldheden, ..., mede-eigendommen, ...
Nu zij zijn gehuwd, dus onder "onverdeeldheden" zullen ze niet vallen vermoed ik. Maar wat is dan "mede-eigendommen"?
Er zullen er hier wel zeker mensen zijn die een gezamelijke rekening hebben bij Keytrade en mij met zekerheid kunnen antwoorden
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- WebsterMC
- Sr. Member

- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Mijn vrouw en ik hebben een gezamelijke keytrade rekening. Dit pas aangevraagd toen we al getrouwd waren. En daar krijgen we ook de 5 cent per transactie.
Dus geen probleem!
Dus geen probleem!
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Ok, bedankt voor het snelle antwoord. Dan kan ik het goede nieuws aan hen melden 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
mede-eigendommen : zal waarschijnlijk iets zijn van grote appartementen, waar een gedeelte mede-eigendom is :liften, traphallen, enz.
Het onderhoud en de herstellingen moeten gezamelijk gedaan worden, en het geld dat daar voor opzij gezet wordt valt onder de mede-eigendommen.
Onverdeelheden is oa geld van een nalatenschap dat nog niet is verdeeld
Of 2 broers die bv een gezamelijke rekening hebben ( waar het geld van hun vader op staat - onder bewindvoering of zo )
Of gewoon het geld op de gezamelijke rekening bij die 2 broers voor als vader komt te overlijden dan ontsnapt men zo onterecht aan successierechten.
Dus voor niet wettelijk samenwonenden
Het onderhoud en de herstellingen moeten gezamelijk gedaan worden, en het geld dat daar voor opzij gezet wordt valt onder de mede-eigendommen.
Onverdeelheden is oa geld van een nalatenschap dat nog niet is verdeeld
Of 2 broers die bv een gezamelijke rekening hebben ( waar het geld van hun vader op staat - onder bewindvoering of zo )
Of gewoon het geld op de gezamelijke rekening bij die 2 broers voor als vader komt te overlijden dan ontsnapt men zo onterecht aan successierechten.
Dus voor niet wettelijk samenwonenden
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Paul, vergis je, je niet van topic
??
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
evita schreef:Paul, vergis je, je niet van topic![]()
??
zie 15 u 21 vandaag zelfde topic
dat is het nadeel van niet af en toe te mogen "qwoten"
zie onderaan in qwote
"Ik kreeg volgende vraag, waar ikzelf niet zeker op kan antwoorden:
Een (gehuwd) koppel wilt een gezamelijke zichtrekening openen bij Keytrade. Vallen zij ook onder die 5 cent/verrichting?
Ik dacht zelf dat zij er wel onder vallen. Ik las echter in de voorwaarden iets dat mij aan het twijfelen brengt (heb er stukjes uitgeknipt):
Dit aanbod geldt niet voor ... onverdeeldheden, ..., mede-eigendommen, ...
Nu zij zijn gehuwd, dus onder "onverdeeldheden" zullen ze niet vallen vermoed ik. Maar wat is dan "mede-eigendommen"?"
Er zullen er hier wel zeker mensen zijn die een gezamelijke rekening hebben bij Keytrade en mij met zekerheid kunnen antwoorden
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Paul inderdaad, mijn oprechte excuses !
Mvg
Mvg
Keytrade 5-cent actie
Geldt de Keytrade actie van 5-cent nog dit jaar ? Indien ja op welke transacties kan je deze al verkrijgen ?
Heb al gezocht op keytrade website, maar tot nu toe niets gevonden.
*** topics samengevoegd door moderator ****
Heb al gezocht op keytrade website, maar tot nu toe niets gevonden.
*** topics samengevoegd door moderator ****
-
voiddude
Re: Keytrade zichtrekening 5 eurocent actie verlengd in 2012
Hallo
Gewoon op de hoofdpagina doorklikken op de 5cent actie en op de volgende pagina staan de voorwaarden !
Mocht je het nog niet vinden (in dat geval beter een goede mutualiteit zoeken die brillen terugbetaalt
): https://www.keytradebank.com/pdf/condit ... ent_nl.pdf
Mocht je het nog niet vinden (in dat geval beter een goede mutualiteit zoeken die brillen terugbetaalt





